Τρίτη 2 Απριλίου 2013

tv people quotes

"Η σειρά (Βαλς με 12 θεούς) είναι γλυκόπικρη, υποστηρίζει και το στοιχείο της κομεντί και το δραματικό στοιχείο, καθώς πιστεύω ότι συνυπάρχουν μέσα στην αληθινή ζωή".
Μαρία Γεωργιάδου, TV24

Εμένα πάλι μου φαίνεται σκέτο πικρή.

"Δεν αντιδρώ καθόλου (στα αρνητικά δημοσιεύματα), δεν μου κάνουν αίσθηση. Έχω εμπιστοσύνη πρώτα στον εαυτό μου και μετά στους άλλους".
Νικολέττα Ράλλη, Tv plus

Όταν τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και είσαι σίγουρος γι' αυτά που κάνεις, δε σε νοιάζει τίποτα απ' όσα λένε οι άλλοι.

"Μου έχει τύχει να ερωτευτεί ένας άντρας την τηλεοπτική εικόνα μου. Μερικές φορές σκέφτομαι : μακάρι να μην με ήξερε κανένας".
Νικολέττα Ράλλη, Tv plus

Τι τραβάτε κι εσείς οι παρουσιάστριες...

"Δεν τα βάζω ποτέ με κανένα τηλεοπτικό πρόγραμμα. Δεν με ενοχλεί κανένα πρόγραμμα και κανένας παρουσιαστής, όσο καλός ή κακός κι αν είναι".
Γρηγόρης Αρναούτογλου, Tv menu

Το γνωστό "καλό παιδί" της ελληνικής τηλεόρασης που τα έχει με όλους καλά...και ας τον μισούν οι περισσότεροι...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου