Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ "ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ" (επ.245)

Γυρισα βιαστικος στο σπιτι μετα απο μια κουραστικη, αγχωτικη μερα...Η γιαγια μου ηταν ηδη εκει και εβλεπε "Κλεμμενα ονειρα".

-Τι εχασα;
-Κατσε παιδι μου...ηρεμησε...δε θα φας;
-Θα φαω μετα...προεχει η σειρα...τι εγινε;
-Ο Σακης απειλει τη Χρυσα οτι αν τον πιασουν θα "δωσει" τον Αρη...η Χρυσα αναστατωνεται πολυ...
-Και παιρνει τηλεφωνο την Αλεξανδρα...και απ' οτι διαβασα...
-Δε σου ειπα να μη διαβαζεις τις εξελιξεις; Ουτε να τις διαβαζεις ουτε να μου τις λες.
-Δε θελω να τις διαβαζω ρε γιαγια. Απλα καμια φορα μπαινω στον πειρασμο...Τελος παντων, η Αλεξανδρα θα καλυψει τον Αρη...και ολοι στο φορουμ την βριζουν.
-Καλα της κανουν, αλλα απο την αλλη...μανα ειναι. Τι να κανει και αυτη; Να βαλει τον ιδιο της το γιο στη φυλακη;
-Εχεις δικιο...ειναι δυσκολη η θεση της.
-Ποιος λες να ειναι ο παππους της Μαντους;
-Ο Μακρης. Ο αστυνομος. Νομιζω οτι ειναι φανερο. Το λενε και στο φορουμ.
-Θελω κι εγω να γραφω στο φορουμ.
-Θα σου φτιαξω account.
-Τι ειναι αυτο;
-Λογαριασμο; Για να μπορεις να γραφεις εκει. Αλλιως θα γραφεις απο το δικο μου.
-Και twitter να μου φτιαξεις.
-Μας επρηξε αυτος ο Μαλτεζος με τους Ρωσους. 
-Και συ καμαρι μου Μπιλι, παρε μπρος να κανεις τη δουλεια σε αυτο το μαραφετι...Δεν τον μπορω αλλον.
-Διαβασα οτι ο Μπιλι θα αυτοκτονησει!
-Σου ειπα μη μου λες τι θα γινει! 
-Σορι.
-Δε μπορω αλλους θανατους σε αυτη τη σειρα! Ελεος!
-Πολυ προχω η μανα της Μαρω.
-Μα πως ειναι δυνατον να μιλαει ετσι η μανα στην κορη; Πως εχουν γινει ετσι οι σχεσεις; Ειναι δυνατον να τη ρωταει αν παιζει κανενα γκομενακι; Αισχος! Εγω ποτε δε θα μιλουσα ετσι στην κορη μου! Ποτε!!! Με ακους; Ποτε!!
-Σε ακουω, παροτι βλεπω και τη σειρα. 
-Δεν το πιστευω οτι η Αλεξανδρα το κανει αυτο! Αλλα ειναι μανα, την καταλαβαινω...Αλλα αυτο που κανει ειναι απαραδεκτο.
-Αποφασισε γιαγια. Ειναι μανα ή ειναι απαραδεκτο;
-Και τα δυο! Δεν ξερω...Παντως η Αλεξανδρα πρεπει να του δωσει ενα γερο χαστουκι του Αρη.

1 σχόλιο: