Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ "ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ"

Η γιαγιά μου είναι έξω φρενών με τον Άρη που ενώ έμαθε ότι ο Σταύρος είναι αδερφός του, αυτός συνεχίζει να τον μισεί και μάλιστα σκαρφίστηκε αυτό το βρωμερό σχέδιο με το Σάκη.

-Το παλιόπαιδο...είχα μια ελπίδα ότι θα βάλει μυαλό αλλά αυτός όσο πάει και χειροτερεύει...παλιόπαιδο σκέτο...ου να μου χαθεί...αν το είχα εγγόνι μου ούτε ξέρω τι θα έκανα...θα γινόμουν Κλυταιμνήστρα...

-Μηδεία θες να πεις γιαγιά...

-Ναι αυτήν...συνέχεια τις μπερδεύω αυτές τις δυο.

-Και πάλι αυτή μάνα ήταν...όχι γιαγιά...

-Λεπτομέρειες...

-Εγώ πάλι συμπαθούσα το Σάκη αλλά τώρα μου τη χάλασε που μιλούσε έτσι στην πρεζού...

-Στην ποια;

-Στην κοπέλα τη ναρκομανή.

-Κρίμα τόσο ωραία κοπέλα να έχει μπλέξει με αυτές τις σατανικές ουσίες...δεν πιστεύω να έχεις μπλέξει και εσύ!

-Αυτό πώς σου ήρθε τώρα; Αφού παίρνω αντικαταθλιπτικά, δε μπορώ να κάνω και drugs.

-Σωστό και αυτό...

Μου πήρε πολύ ώρα να της εξηγήσω αυτό που προσπαθεί να κάνει ο Ρώσος στον υπολογιστή και κάτι κατάλαβε...Πριν καν τελειώσει η σειρά η γιαγιά μου θα έχει μάθει μυστικά για hacking, τη νεανική αργκώ, το ίντερνετ, για ναρκωτικά και πολλά άλλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου