Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ "ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ" (ΕΠ. 168)

-Τι παίρνει από το φαρμακείο η Άννα;
-Ψυχοφάρμακα για το Μπίλι;.
-Ποιο Μπίλι;
-Τι ποιο Μπίλι βρε γιαγιά; Τον Μπίλι...τον τύπο από την αποθήκη...
-Α...μα αυτός δεν είναι στους δρόμους;
-Γύρισε πίσω. Δεν βρήκε την ανηψιά του αλλά βρήκε τη μιλιά του και τώρα θα συνεχίσει τη θεραπεία για να γίνει εντελώς καλά.

Λίγο αργότερα η Άννα επισκέπτεται το Δημήτρη στο γραφείο του.

-Καλά αυτός ο Μαλτέζος δουλεύει καθόλου; Όλο τον βλέπουμε να σκέφτεται. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνει.

Η Άννα δίνει στον Δημήτρη τις προτάσεις του κολλεγίου για την D-port.

-Μα εκεί μέσα έχει και το χαρτί με τα φάρμακα.
-Τσακάλι είσαι γιαγιά. Τώρα ο Μαλτέζος θα καταλάβει ότι αυτά τα φάρμακα είναι για τον Μπίλι και όχι για την Άννα.
-Και τι με αυτό;
-Ο Μαλτέζος θεωρεί ότι ο Μπίλι είναι νεκρός. Η Άννα του είπε ψέμματα.
-Α, ναι σωστά.

Οι σκηνές που παίζουν οι νέοι της σειράς πάντα δυσκολεύουν τη γιαγιά μου, αφού δεν το 'χει πολύ με τη νεανική αργκό. Έτσι πάντα πρέπει να της κάνω το διερμηνέα. Έτσι και στη σκηνή με τον Ρώσο και τον Σάκη.

Σάκης : Εγώ την κάνω.
-Τι σημαίνει "την κάνω";
-Φεύγω σημαίνει.
Ρώσος : Από τώρα; Κάτσε λίγο. Ούτως ή άλλως στις γκόμενες αρέσει λίγο φτύσιμο.
-Μα πώς μιλάτε έτσι οι νέοι; Γκόμενες;; Τι λέξεις είναι αυτές; Τι σημαίνει ότι τους αρέσει το φτύσιμο; Να τις φτύνουν; Τι περίεργα φετίχ είναι αυτά;
-Τα φετίχ τα ξέρεις γιαγιάκα ε; Δεν είναι φετίχ πάντως. Ο τύπος εννοεί ότι οι κοπέλες...εμμ πως να το εξηγήσω;
-Με δικά σου λόγια.
-Ότι δεν θέλουν να βλέπουν ότι ο άντρας είναι κολλημένος, τους αρέσει να αδιαφορούν...
-Ε;
-Αυτό τους εξιτάρει...τι να σου πω. Εγώ πάντως ξέρω ότι οι γυναίκες θέλουν να τους δείχνει ο άντρας πόσο ενδιαφέρεται. Καλά γιαγιά, ασε το αυτό το θέμα. Women are meant to be loved, not understood.
-I agree my dear.
Ρώσος : Αν πας από τώρα και περιμένεις θα σου τη σπάσει.
-Αυτό σημαίνει ότι θα σε εκνευρίσει.
Ρώσος : Και μέχρι να έρθει θα είσαι μεσ στην τσίτα.
-Θα είσαι σε αναμμένα κάρβουνα...
Σάκης : Δε θέλω ιδιαίτερα από σένα.
Ρώσος : Σόρι, εγώ απλά προσφέρω την πείρα μου.
-Μου τη δίνει αυτός ο Ρώσος.
-Είναι ντόμπρο παιδί ο Ρώσος.
-Ψευτόμαγκας είναι. Μου τη δίνει το στυλάκι του.
-Μου τη δίνει;
-Μου τη σπάει.
-Α...
-Μέχρι το Καλοκαίρι θα έχεις γίνει σαίνι στη νεανική διάλεκτο γιαγιά. Θα σου βάλω και διαγώνισμα να δω αν τα έμαθες.
Σάκης : Και κοίτα να βρεις και καμιά γκομενίτσα γιατί τελευταία νομίζω έχεις φρικάρει.
-Έλα γιαγιά, σε τόσα επεισόδια το έχουμε πει αυτό. Έχω φρικάρει, δηλαδή...έχω σαλτάρει, τα 'χω παίξει.
-Εντάξει, το ΄χω.
Ρώσος : Μα δεν καταλαβαίνεις ότι η Χρύσα δε δίνει μια για σένα;
-Δεν ενδιαφέρεται καθόλου.
-Δύσκολο το σημερινό επεισόδιο Στεφανάκο.
Ρώσος : Άμα είναι μαζί σου, υποχρεώνει τον Σταύρο να την τρώει στην μάπα.
-Ουφ...πώς το λένε αυτό τώρα; Ότι θα αναγκάζεται ο Σταύρος να τη βλέπει.
Ρώσος : Ρε φίλε, για σένα το λέω για να μη φας τα μούτρα σου.
Σάκης : Ναι, είμαι σίγουρος, για μένα το λες...
Ρώσος : Θες να στο αποδείξω; Εσύ συνέχισε το νταραβέρι μαζί της...
-Δηλαδή να συνεχίσει να βγαίνει μαζί της.
...Και εγώ θα της την πέσω από δίπλα.
-Δηλαδή θα τη φλερτάρει και εκείνος.
...Πας στοίχημα ότι η Μαλτεζούλα θα μου κάτσει;
-Ότι θα ενδώσει δηλαδή.
Σάκης : Τι εννοείς, μια ξεπέτα;
-Δηλαδή να κοιμηθεί μαζί της για ένα βράδυ μόνο.
-Ντροπής πράγματα...
Σάκης : Θα φας χυλόπιτα...
-Δηλαδή θα φας χ, δηλαδή θα σε απορρίψει. Επιτέλους τέλειωσε η σκηνή. Άντε γιαγιά, έχεις πολύ διάβασμα για σήμερα.

Στο σημερινό επεισόδιο η Σάννυ είναι αποφασισμένη να πάρει εκδίκηση γι' αυτό που έκανε ο Γρηγόρης στην Κρίστυ. Έτσι κρυφά από τη μητέρα της, βάζει τις γυμνές φωτογραφίες του σε ένα στικάκι και πάει σε νετ καφέ για να τις ανεβάσει στο σάιτ της σχολής.

-Που βρίσκεται η Σάννυ;
-Σε νετ καφέ γιαγιά.
-Α αυτό το μέρος που ξημεροβραδιαζόσουν συνέχεια ε; Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι κάνετε εκεί.
-Υπολογιστές έχει. Πας για να παίξεις παιχνίδια, να σερφάρεις στο ίντερνετ.
-Και γιατί πάτε εκεί; Υπολογιστή δεν έχετε σπίτι;\
-Πας με την παρέα σου και παίζετε μαζί, πας όταν δεν έχεις ίντερνετ σπίτι.
-Πότε θα μου μάθεις το ίντερνετ;
-Μετά το Καλοκαίρι. Τώρα προέχει να μάθεις τη νεανική αργκό.
-Και τι είναι αυτό που βάζει;
-Στικάκι λέγεται. Σε αυτό βάζεις αρχεία από τον υπολογιστή σου, όπως φωτογραφίες, βίντεο κτλ για να τα περάσεις σε άλλο υπολογιστή.
-Α θα ανεβάσει τις γυμνές φωτογραφίες του Γρηγόρη ε; Και γιατί πήγε σε νετ καφέ;
-Για να μη βρουν ποιος τις ανέβασε. Κάθε υπολογιστής σε σπίτι έχει δικό του IP. Που σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να μάθει τα στοιχεία σου αν το ψάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου