Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΖΟΥΝΑΛΗ

"Προσπαθώ να γίνω καλός διαχειριστής των προβλημάτων για να μη βγω πικραμένη από τη ζωή. Όλα αυτά που έχω περάσει, αυτό με έχουν διδάξει. Διαφορετικά, έπρεπε όλη μέρα να κλαίγομαι. Έχω χάσει τρεις φορές τα λεφτά μου".

Τα λόγια αυτά ανήκουν στην Ανδριανή Ζουναλή, η οποία μίλησε στην εκπομπή "Στα καλά καθούμενα" και στην Κατερίνα Καραβάτου. Η κυρία αυτή, την οποία δεν γνώριζα, εκδίδει ένα περιοδικό για την Κίνα που έχει θέμα την Ελλάδα.

Και πώς έχασε τρεις φορές τα λεφτά της;

"Τα έχασα σε μια νύχτα όταν μπήκαν οι Τούρκοι. Τα φτιάχνω όλα μόνη μου στην Ελλάδα, παίρνω τα ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου, τα πήρα από το κράτος που ειναι ο εγγυητής για κάθε πολίτη. Τα έχασα. Μετά γίνεται το κούρεμα στην Κύπρο, πάω στην τράπεζα και κάνω αίτηση να φέρω τα λεφτά μου από την Κύπρο εδώ, στις μια η ώρα την Παρασκευή μου είπαν ότι δεν προλαβαίναν και την ίδια μέρα το βράδυ γίνεται το κούρεμα".

Αυτή η εμπειρία λοιπόν έκανε την κ. Ζούναλη να καταλάβει ότι τα πάντα στη ζωή είναι απρόβλεπτα. "Η ζωή ούτε προβλέπεται, ούτε οργανώνεται, ούτε εξασφαλίζεται. Η ζωή το μόνο που θέλει είναι πολεμιστές".

Τι λες μανταμ; Φυσικά και προβλέπεται. Οι αστρολόγοι τι κάνουν; Φυσικά και οργανώνεται. Με τις δουλειές και τις υποχρεώσεις θες δε θες οργανώνεσαι. Από το νηπιαγωγείο κιόλας. Φυσικά και εξασφαλίζεται. Τι τις έχουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες;

Καλά αστειεύομαι...

"Οι μάνες δεν πρέπει να αγωνιούν να εξασφαλίζουν πράγματα για τα παιδιά τους. Πρέπει να τα εκπαιδεύουν να γίνουν πολεμιστές, να τα εκπαιδεύουν να μην τρομοκρατούνται και να μη φοβούνται. Ο φόβος αφαιρεί την ποιότητα της ζωής μας".

Ωραία λόγια που άρεσαν τόσο στη γιαγιά μου που έψαχνε να βρει ένα χαρτί να τα σημειώσει.

Παρεμπιπτόντως, ωραία η εκπομπή της Καραβάτου. Έχει μεγάλη ποικιλία θεμάτων. Και πιο ελαφριά θέματα, και πιο δημοσιογραφικά, ένα πολύ καλό infotainment μαγκαζίνο, που δε θυμίζει σε τίποτα το "Κους-κους" που έκανε παλιά η Καραβάτου. Τελικά άμα θες να κάνεις στροφή στην καριέρα σου, την κάνεις.

1 σχόλιο:

  1. Αυτό ξέχασε κάποιος να το πει στη μάνα μου.
    Θέλω και εγώ να κάνω γνωστη την Ελλάδα στην Ασία
    Βασικά θέλω όταν κάνεις Baidu την λέξη Ελλάδα στα κινέζικα να μη βγάζει μόνο φωοτγραφίες της Σαντορίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή