Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

TV PEOPLE QUOTES

"Ο Σήφης κάνει σχέση με τη Λουκία από αντίδραση στον πατέρα του, θέλει έτσι να τον εκδικηθεί".
Αποστόλης Τότσικας, TV24

Αμαρτωλέ! Το "τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου" δεν το έχεις ακούσει; Αλλά άμα δε σε σέβονται οι γονείς σου και σου φέρονται άσχημα, γιατί να το κάνεις εσύ; Δεν ξέρω τι σου έχει κάνει ο πατέρας σου, αλλά αν είναι κάτι σοβαρό, άντε σε δικαιολογώ.

"Το να είσαι σταθερός στις πεποιθήσεις σου είναι δύσκολο και σπάνιο στην εποχή μας".
Αποστόλης Τότσικας, TV24

Καμιά φορά το να είσαι σταθερός στα πιστεύω σου μπορεί να σημαίνει ότι είσαι ξεροκέφαλος. Το να ακούς και τις άλλες απόψεις και να τις σέβεσαι είναι σημαντικό. Το να είσαι κολλημένος και αδιάλλακτος είναι πρόβλημα. Οπως είναι και πρόβλημα να είσαι σταθερός σε ακραίες ιδεολογίες. Πάντως, όντως είναι σπάνιο και δύσκολο να είναι κανείς σταθερός σε κάποια ιδεολογία, σήμερα, που οι γνώσεις και οι πληροφορίες είναι περισσότερες και πιο εύκολα προσβάσιμες, που όλα αλλάζουν πολύ γρήγορα, που τα υλικά αγαθά και το χρήμα παίζουν καθοριστικό ρόλο. Αλλά επίσης είναι σπάνιο άνθρωποι σταθεροί σε κάποια ιδεολογία, να ακούν και να δέχονται και αντίθετες γνώμες.

"Η Σεσίλια νομίζει ότι τα πράγματα είναι ακριβώς έτσι όπως τα έχει στο μυαλό της και πρέπει όλοι ν' ακολουθούν τους κανόνες της. Πέρα από όλο αυτό το νεύρο που βγάζει, διαθέτει στο βάθος και μια απίστευτη τρυφερότητα".
Νίκη Λάμη, TV24

Ναι μωρέ, καλή είναι η καημένη...

"Περνάμε τέλεια στα γυρίσματα".
Νίκη Λάμη, TV24

Πότε θα βγει ένας ηθοποιός να πει ότι περνάνε χάλια να πρωτοτυπήσει;

"Είμαι στη φάση της «καψούρας» με τη δουλειά. Εχω 3 με 4 φορές γύρισμα και παρακαλάω να έχω 5 και 6".
Νίκη Λάμη, TV24

Είναι ωραίο και σπάνιο να λατρεύεις τη δουλειά σου. Σίγουρα όσοι τη λατρεύουν είναι πάρα πολύ καλοί σε αυτή.

"Μικρή ήμουν αγοροκόριτσο με πολλές ανασφάλειες ως προς την εξωτερική μου εμφάνιση".
Τζένη Μπαλατσινού, YOU

Πάντως, τώρα δε γίνατε και κύκνος, για να λέμε την αλήθεια.

"Τα παιδικά μου χρόνια ήταν προπόνηση και πάλι προπόνηση".
Τζένη Μπαλατσινού, YOU

Καημενούλα, τι τράβηξες...τι δύσκολα χρόνια...Ευτυχώς η ζωή σε αποζημίωσε με κότερα, βίλες στη Μύκονο, τζιπ και ακριβά ρούχα.

"Καμιά μεγαλούπολη δεν μπορεί να μου προκαλέσει τις δονήσεις που μου δημιουργεί το χωριό μου. Γι' αυτό μη με λέτε «κορίτσι της πόλης».
Ευτυχία Φράγκου, YOU

Εντάξει, θα σε λέμε χωριάτισσα.

"Η αποκέντρωση για μένα αποτελεί μία από τις απαντήσεις στο αδιέξοδο μας".
Ευτυχία Φράγκου, YOU

Εσύ να πας στο χωριό σου, εμείς μια χαρά είμαστε στην πόλη.

"Οταν ένας ηθοποιός προσπαθεί να διαμορφώσει έναν ρόλο, βάζει αρκετά στοιχεία δικά του".
Μαρία Κωνσταντάκη, Tv plus

Αυτό πρώτη φορά το ακούω...

"Εχω την αίσθηση ότι όλοι οι ρόλοι μου είναι λίγο τρελούτσικοι. Στην τηλεόραση όλοι οι χαρακτήρες είναι λίγο περίεργοι".
Μαρία Κωνσταντάκη, Tv plus

Ε όχι και όλοι!

"Το μεγαλύτερο λάθος των γονιών στην ανατροφή των παιδιών τους είναι το πατρονάρισμα, το να προσπαθείς να κάνεις τον άλλον να συμπεριφερθεί όπως θα συμπεριφερόσουν εσύ".
Μαρία Κωνσταντάκη, Tv plus





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου