Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΕΦΑΝΟΣ AND THE FAQ (PAST POST)

ΠΑΛΙΟ ΠΟΣΤ
6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011

FAQ τευχος 123

Η faq ειναι, ή μαλλον ηταν, ενα εβδομαδιαιο αθηναικο free press στα προτυπα της lifo και της athens voice.Και λεω ηταν επειδη προσφατα εβαλε λουκετο και πλεον δεν κυκλοφορει.Η κριση που περνουσε ειχε γινει φανερη αφου την εβρισκες σε πολυ λιγα stand και σε πολυ λιγα αντιτυπα.Τελος παντων, αναμεσα στα 3 εβδομαδιαια free press η faq ηταν η χειροτερη.Δεν ηταν κακη, απλα της ελειπε η ταυτοτητα, της ελειπε μια "δυνατη" στηλη, της ελειπαν οι διαγωνισμοι, οι γνωστες υπογραφες, της ελειπε μια ξεκαθαρη δομη και οργανωση για να μπορει ο αναγνωστης να τη διαβαζει ευκολα και ευχαριστα.Ηταν πολυ αναρχα δομημενη.Σε μπερδευε.Ειχε ωστοσο, καλα αρθρα, ενδιαφεροντα θεματα, ωραιες συνεντευξεις και καλη ενημερωση για τα πολιστικα δρωμενα της πολης.
Σημερα λοιπον, διαβαζα ενα τευχος της faq, απο τα τελευταια, που κυκλοφορησε το Δεκεμβριο του 2010.

Διαβαζω mail αναγνωστη που γραφει οτι επαθε σοκ απο την ειδηση πως η Αννα Νταλαρα ξοδεψε 7.000 ευρω για να αλλαξει τα πατωματα του γραφειου της στο υπουργειο.
Αυτο που ποτε δεν καταλαβα, ειναι γιατι ο αρθρογραφος Ελευθεριος Χαραλαμποπουλος, υπεγραφε ως...αδεσποτη.Απο κατω εγραφε ΓΑΤΑ ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΗ (;).What the hell? Τελος παντων, η αδεσποτη λοιπον εγραφε στο τευχος για την κριση στα ΜΜΕ, οτι οι εφημεριδες "επαψαν να γραφουν σα να εχουν τον αναγνωστη απεναντι τους.Να απευθυνονται σε αυτον και να προσπαθουν να του κανουν τη ζωη πιο ευκολη.Γιατι αυτο στην πραγματικοτητα ειναι η δημοσιογραφια : Να σε διαβαζει ο αλλος για να μαθει αυτο που δεν μπορει απο μονος του.Να τον πας ενα βημα παραπερα, να του αναλυσεις την κατασταση και να γραφεις για εκεινον!".
Σε επομενο αρθρο του ο ιδιος γραφει για τα επεισοδια του Δεκεμβρη του 2008, δινοντας δικιο στα παιδια που βγηκαν εξω και τα σπασανε.Οπως γραφει : "...τα παιδια παραμενουν η μονη ελπιδα.Ανεγγιχτα σε εναν βαθμο απο τη διαβρωση που ασκει το συστημα πανω μας καθημερινα και απο τον υπνωτισμο των media στις μαζες, τα παιδια δεν ειναι (ή δεν εχουν γινει ακομα) σαν τους γονεις τους.Αν ζοριστουν, θα βγουν στους δρομους, αν οργιστουν, θα τα σπασουν, αν το πραγμα φτασει στο απροχωρητο, οπως συνεβη εκεινη την τραγικη ημερα, θα τρεχουμε ολοι να κρυφτουμε...".
Ο Φροιξος (ονομα κι αυτο!) Φυντανιδης μας λεει ποσο ωραια του φανηκε η Μαδριτη και οτι στεναχωριεται που ολα αυτα τα ωραια που εζησε στη Μαδριτη δε μπορει να τα ζησει και στην Αθηνα."Οχι επειδη δεν θελω, αλλα επειδη δε μου το βγαζει η πολη".
Η Ελιζα Συνοδινου μας λεει για τα 5 ευρω που δινει μεσω του τραπεζικου της λογαριασμου καθε μηνα στη WWF.
Βαριεμαι να διαβασω το οικονομικοπολιτικο αρθρο του Δημητρη Μηλακα, γιατι μονο που βλεπω τη λεξη ΔΝΤ βαριεμαι.Επισης βαριεμαι τη διπλανη στηλη του Μπογδανου για το ιδιο θεμα.
Ο Σταυρος Μακρης ειναι ενας φωτογραφος που εχει ταξιδεψει σε παρα πολλες χωρες του κοσμου και το αρθρο ελεγε για μια εκθεση του στην Αθηνα που ηταν μεχρι τις 15 Δεκεμβριου.Μπορειτε να δειτε δειγματα της δουλειας του στο www.stavrosmakris.com
Η Μια και η Αλλη μιλανε για ενα θεμα που ποναει, που ειναι η αληθεια που ποναει."Η αληθεια ειναι σαν ενα γυμνο ανατομικο κρεβατι : σκληρη, επιπεδη και ποναει! Γι' αυτο κι εμεις αναρωτιομαστε αν μερικες φορες ισως θα ηταν καλυτερο να ζουμε ξαπλωμενοι σε βολικα μαξιλαρια στρωμενα με παρηγορα ψεματα.Γιατι...ποσα ν' αντεξει κι αυτη η ερημη η πλατη;" Κακα τα ψεμματα, η αληθεια ειναι οτι τα βολικα μαξιλαρια ειναι αναγκαια πολλες φορες.
Η στηλη της Αννας Παπανικολα αρεσε πολυ στην Ευα.Ειναι ημερολογιο, θυμιζει blog.Γραφει ωραια κρινωντας απο αυτο που διαβασα, μου αρεσε παρολο που πολλα σημεια μου φανηκαν δυσνοητα.Σιγουρα παντως εχει μια ιδιαιτερη γραφη.
Η συνεντευξη του Κωνσταντινου Τσουκαλα ειναι απο τις πιο απαισιοδοξες και θλιβερες συνεντευξεις που εχω διαβασει.Μιζερια, γενικευσεις, κλισε, ισοπεδωτικος λογος.Αλλα ποσα και ποσα τετοια ειχαμε διαβασει και ακουσει τοτε με τη δολοφονια του Αλεξη; Θλιβερο γεγονος που αναγκασε τον κοσμο και τους διανοουμενους να εκφερουν απαισιοδοξο και θλιβερο λογο στον οποιο φυσικα υπαρχουν και αληθειες, απο αυτες που πονανε.
Ο ηθοποιος Αρης Ρετσος δινει συνεντευξη και μιλαει για τη μελετη που εκανε γυρω απο το αρχαιο δραμα και πιο συγκεκριμενα γυρω απο το τι ειναι συναισθημα και ρυθμος."Ηθελα να βρω πως εκφραζεται ο θυμος, η θλιψη, η χαρα, ο πονος, η αισιοδοξια, η απαισιοδοξια, η ελπιδα, η ματαιοτητα.Αν σκεφτει κανεις τι βλεπει σημερα, θα δει οτι παιζεται μονο ενα συναισθημα στο αρχαιο θεατρο.Ποιο παιζεται; Ή χαιρομαι ή λυπαμαι.Ή νευριαζω ή κοιμαμαι.Μια-δυο εκφρασεις παιζονται σε ολο το εργο.Τα συναισθηματα ειναι 75.Ετσι εχει καθοριστει, οτι ειναι γυρω στα 75.Εκτος αν σημερα, που εχουμε ψυχασθενεις, εχουν γινει τρεις χιλιαδες εικοσι πεντε (γελια).Εψαχνα να βρω τι μπορει να εκφραστει μεσα απο ενα εργο.Δεν μπορει να ωρυονται μονο ή να κλαινε.Θα υπαρχουν κι αλλες διαβαθμισεις, κι αλλες αποχρωσεις".Αυτο μου θυμιζει τα μουσικα θεματα που καθενα αποτυπωνει ενα διαφορετικο συναισθημα και γι' αυτο μπορουν να ειναι τοσα πολλα οσα ειναι και τα συναισθηματα.
Ο Γιωργος Καραμιχος εκτος απο ηθοποιος και καθηγητης σε τρεις (;) δραματικες σχολες ειναι και σκηνοθετης και μιλαει για την παρασταση που σκηνοθετει με τιτλο "Συμβολαιογραφος" αλλα και για την εμπειρια της σκηνοθεσιας."Ειναι συνθετη αλλα παραλληλα απελευθερωτικη διαδικασια η σκηνοθεσια.Η συνθεση αφορα πρακτικα τον συνδυασμο φωτος, ηχου, σκηνικων, κοστουμιων και ερμηνειας.Η ελευθερια που σου παρεχει η σκηνοθεσια αφορα τις αποφασεις.Πρεπει να επιλεγεις συνεχως τα καλυτερα υλικα.Απο την αισθητικη και τη συγκινησιακη φορτιση μεχρι τον ρυθμο και την ενταση".Λεει για την πολυ καλη συνεργασια που ειχε με την Υρω Μανε, για το πως ειναι να σκηνοθετεις ενα μονο προσωπο και οχι ενα ολοκληρο θιασο και τελος τα βαζει με την ελληνικη κοινωνια που ζει με παρωπιδες, που δεν εχει καμια ανεκτικοτητα στην ιδιαιτεροτητα, που εχει ταμπου, που ειναι ρατσιστικη.
Τελος διαβαζω στη στηλη HealthFAQ αρθρο για το AIDS.Στην Ελλαδα λεει απο την εμφανιση της νοσου μεχρι τωρα εχουν εμφανιστει 9.000 περιστατικα, οτι εχει παρατηρηθει σημαντικη αυξηση των κρουσματων στη χωρα μας, οτι ειναι απαραιτητες η εγκαιρη διαγνωση και χορηγηση της θεραπειας και οτι το προφυλακτικο ειναι το δυνατοτερο οπλο στη μαχη κατα του AIDS.
Στο πισω μερος εχει διαφημιση της vodafone με την ατακα "express the real U".
Which is the real me? Αυτο δε μου το λεει.
but she can't tell me who to be cause i've got my own identity...

fb code : antlerspread aspirins

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου