Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

mag funny

Απο τη στηλη "Μιλα μου βρωμικα" της Μυρτως Κοντοβα στην "Athens voice" :

Γεια σου Μυρτω, πως περασες το καλοκαιρι; Εγω δεν εχω λεφτα ουτε να σκουπισω τον ποπουλη μου. Το ξερεις οτι (και αυτο δεν ειναι πλακα) χτες το βραδυ ειδα στο ονειρο μου οτι ησουνα πολυ ερωτευμενη μαζι μου και ηρθες μαζι με την Ιωαννα Σεβοπουλου και τον Χατζηγιαννη και μου κανατε κανταδα και μετα καναμε αγριο ερωτα, αφου με παρακαλεσες πολυ και σε λυπηθηκα, και μετα μου ηθελες και βολτα στην παραλιακη και σε πηγαινα με το αμαξι σου (εγω δεν εχω) αλλα τρεχαμε και μας σταματησε ο φανταστικος τροχονομος, αλλα δε μας εγραψε γιατι ειπες οτι πηγαιναμε τη φουκαριαρα τη μανα μας στο γιατρο. Μετα ξυπνησα. Μηπως φταιει που εχω να κανω σεξ απο τον Ιουνιο του 2008;
Μιλτος ο γαμ***ος

(Δεν παει καλα ο κοσμος, το 'χει καψει εντελως...Η Ιωαννα Σεβοπουλου ποια ειναι;)

Η Αθηνα Οικονομακου ως Ξενια στο TV24 :

"Ηρθε η ωρα να πληρωσουν ολοι!"
"Αυτη τη φορα δεν με σταματαει κανεις!"

(Η νεα Σοραγια...)

Ερωτηση στη Μαρα Ζαχαρεα στο περιοδικο People

"Αληθεια, εχετε κατεβει στο Συνταγμα με τους Αγανακτισμενους";

(Χωρις σχολια...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου