Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

mag funny

Στην Athens Voice διαβασα ενα περιεργο και αστειο (;) γραμμα στη στηλη της Μυρτως Κοντοβα "Μιλα μου βρωμικα" :



Μυρτουδι, ερωτευτηκα μια πλατεια. Την αγαπησα πολυ. Τα σκαλακια της, το συντριβανακι της, τα παρτερακια της, τα δεντρακια της, ολα μου φαινονται τελεια. Ειμαστε μαζι εδω κι εναμιση μηνα κι εχω ξεφυγει εντελως. Ποτε δεν ειχα καρδιοχτυπησει ετσι, ουτε περιμενα οτι θα ζησω τετοιον ερωτα κοντα στα σαραντα μου. Βεβαια, ειναι πολλοι αυτοι που εχουν τσιμπηθει μαζι της αλλα η πλατεια εχει χωρο για ολους και ολες, ειναι ανεξαρτητη και δε γουσταρει δεσμευσεις, οποτε δεν με πειραζει και δεν ζηλευω. Ομως υπαρχουν και κατι πολυ τρομακτικοι τυποι που τη μισουν, τη λοιδωρουν και τη φοβουνται. Πριν δυο βδομαδες, ενας μουσατος την εδειρε πολυ ασχημα, την εστειλε στο νοσοκομειο, παραλιγο να τη σκοτωσει. Δεν ξερω τι να κανω, που να αποταθω, γι' αυτο σου γραφω. Μυρτουδι, η αγαπημενη μου ειναι η πιο φρεσκια, η πιο ζωντανη, χαμογελαστη κι ερωτικη υπαρξη της πολης και δεν θελω να μου παθει τιποτα. Τι να κανω;...Προς το παρον, μενω με την εικονα του Φοιβου Δεληβορια - μονος του με την κιθαρα του, περηφανος και συγχρονως τοσο ευαλωτος, οπως ολοι μας - να τραγουδαει στις δυομισι, τη νυχτα της Κυριακης, μεσα στην αγκαλια της αγαπης μου (της πλατειας ντε!) το "Ακομα κι αν φυγεις για το γυρο του κοσμου". Νομιζω οτι καταλαβαινω τι εννοουσε. Μαλλον ηθελε να μου πει πως ακομα κι αν φυγω, η πλατεια θα ειναι το μωρο μου, θα ειμαι παντα δικος της κι οτι, μεσα μου, θα' μαστε παντα μαζι.

Δεσποινιος ετων 39



Μια αστεια κουτσομπολιστικη συνομιλια στο TV ΖΑΠΙΝΓΚ



-Να λοιπον, που το καλοκαιρι σιγα-σιγα φτανει στο τελος του...

-Μη το ξαναπεις αυτο. Ειλικρινα, μην το ξαναπεις. Επειδη εσυ, δηλαδη, γυρισες απο τις διακοπες σου πρεπει τωρα να φθινοπωριασει, να χειμωνιασει και ολοι τα...κεφαλια μεσα;

-Μια κουβεντα ειπα.

-Να μη μιλας, μονο ανοιξε τα ματια σου και κοιτα τις φωτο, στις οποιες διαφορες ομορφες και σεξι παρουσιες εντυπωσιαζουν με τα καλλιγραμμα κορμια τους.

-Αν το θετεις ετσι εχει ενα ενδιαφερον το θεμα και παμε να μου το αναλυσεις...διεξοδικα!

-Ok. Στη φωτο 1 η αγαπημενη του Αντωνη Ρεμου, Υβοννη Μποσνιακ, με την "κολλητη" της φιλη, τραγουδιστρια Ειρηνη Παπαδοπουλου, ενω στη φωτο 2 σου εχω τις δυο κοπελες σε θεα...πανοραμικη!

-Δεν μπορω να πω με εντυπωσιαζεις!



Στο περιοδικο Nitro διαβαζω ρεπορταζ για το ριαλιτι της Τζουλιας Αλεξανδρατου :



"Ξεχασε το κινητο στο σπιτι, ρε μαλακα! Τωρα θα φαει το ξυλο της ζωης του!". Πηγαινοντας προς την τρωγλη, στο τιμονι του ροζ φουξια τζιπ της, η πρωταγωνιστρια ειναι εξαλλη με το συνεργατη της. Βριζει, τσιριζει, χτυπαει το τιμονι, ενω παραλληλα ρουφαει κι εναν παγωμενο καφε : "Δεν μπορω κανεναν" ομολογει ξαφνικα. "Δεν μπορω τα αντερα μου". Οταν συναντα αυτον που την εκανε εξαλλη, τον αρχιζει στις σφαλιαρες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου