Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

mag δηλωσεις

"Η πιο υπερτιμημενη αξια ειναι η αληθεια, με την εννοια οτι ειναι ευκολη καραμελα το <<θελω να ξερω την αληθεια>>. Αγαπω και εχω το μετρο σαν λαβαρο στη ζωη μου και νομιζω πως η αληθεια πολλες φορες πληγωνει, δημιουργει εντασεις και υπαρχουν αληθειες που αν δεν τις ξεραμε δεν θα αλλαζε η ζωη μας. Γι' αυτο θεωρω ως πιο υποτιμημενη αξια το μετρο σε ολα τα πραγματα"

Αργυρης Αγγελου, attr@ttivo anytime!



(Πολυ σωστο)



"Με φοβιζει ο επομενος χρονος. Με αγχωνει που δεν ξερω αν θα εχω δουλεια. Δεν εζησα τη χρυση εποχη της τηλεορασης. Την προλαβα λιγο πριν τη δυση της. Τωρα πια δεν υπαρχει η πολυτελεια να δουλευεις εναν χρονο και να καθεσαι τον επομενο".

Κατερινα Στικουδη, Γυναικα



(Μπραβο της που παταει γερα στα ποδια της)



"Στη δουλεια βρισκω τον εαυτο μου. Στον ελευθερο χρονο μου φιλοσοφω, παιζω, κουβεντιαζω, αλλα περναω πιο καλα οταν εργαζομαι. Αυτη ειναι η αληθεια".

Θοδωρης Αθεριδης, Γυναικα



(Πολυ σπανιο και σημαντικο να περνας καλα στη δουλεια σου και τυχερος πολυ αυτος που εχει αυτη τη δυνατοτητα)



"Δε μου λειπει καθολου το Mega Star. Παρ' ολα αυτα, αν το δειτε, δωστε του χαιρετισματα!".

Ιωαννα Κανελλοπουλου, People



(Ανθρωπος ειναι να του δωσουμε χαιρετισματα; Και δεν πηρε χαμπαρι οτι η εκπομπη κοπηκε οριστικα;)









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου