Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Ο ΘΥΜΙΟΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ PEOPLE



Κολλημενος με το τιμονι ειναι ο Θυμιος Λυμπεροπουλος, τον οποιο εχουν χαρακτηρισει "αρχηγο της κιτρινης φυλης" και "προεδρο του κιτρινου στρατου". Ο 57χρονος οδηγος ταξι στη συνεντευξη του στο περιοδικο "People" μιλαει για τη σχεση του με το αυτοκινητο : "Στα 15 μου πηρα για πρωτη φορα στα χερια μου τιμονι και προσπαθησα να οδηγησω, στο χωριο μου, εκει που γεννηθηκα, στα Πιτσα Κορινθιας. Απο την αρχη μου ειχε δημιουργησει μεγαλο δεος το αμαξι. Ακομη και τωρα, οταν νιωθω κουρασμενος και πικραμενος απο απο τις διαφορες καταστασεις, μπορει να παρω το αυτοκινητο, να βγω μια βολτα, να βαλω ενα CD να παιζει - λαικα ως επι το πλειστον- και να ηρεμησω. Ειναι αρρωστια το αυτοκινητο". Ο προεδρος του ΣΑΤΑ λεει οτι ο οδηγος ταξι που δουλευει χρονια μπορει να καταλαβει το ποιον του ανθρωπου που σηκωνει το χερι για να παρει το ταξι. "Απο το βλεμμα του αλλου καταλαβαινεις αν ειναι επικινδυνος κι ετσι αποφευγεις τις κακοτοπιες", λεει χαρακτηριστικα. Ξεκαθαριζει οτι δεν ειναι πλουσιος και πως οσα λενε γι' αυτον ειναι ψεματα. Αναφερεται στις σκληρες συνθηκες και τις δυσκολιες του επαγγελματος : "Θυμαμαι, οταν ξεκινησα, επειδη ειχα πολλα γραμματια, ειχα παει δυο φορες στο Πρωτων Βοηθειων με βλεννωδη σπαστικη κολιτιδα και την κοιλια μου πρησμενη απο το αγχος. Δουλευα καθε μερα απο 18 εως 20 ωρες σερι και κοιμομουν 4 ωρες. Μετα, ξανα στο τιμονι, 7 μερες την εβδομαδα. Οταν ηταν μικρα τα παιδια μου, δεν με εβλεπαν στο σπιτι, αφου ημουν ολη τη μερα στους δρομους για το μεροκαματο. Ακομη και τωρα, μερικες φορες, οδηγω ταξι ακομη και στον υπνο μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου