Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ!!

Ειμαι τρομερα εξοργισμενος. Σερφαρα στο ιντερνετ και επεσα -ατιμη στιγμη- σε ενα αθλιο "ενημερωτικο" σαιτ, απο αυτα που φυτρωνουν σαν τα μανιταρια. Το συγκεκριμενο λοιπον σαιτ με το αισχρο φτηνιαρικο ονομα aggouria.gr ειναι στυλ tromaktiko, με καταιγισμο απο ειδησουλες οι οποιες ειναι ολες αντιγραφη απο αλλα σαιτ χωρις υπογραφη και χωρις αναφορα πηγης. Αυτο, ομως, που πραγματικα με εξοργισε και μου γ***** εντελως την ψυχολογια ειναι οτι πολλες απο αυτες τις ειδησεις ειναι απιστευτα ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ και ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ. Συγκεκριμενα ειδα μια "ειδηση" που πραγματικα ο,τι και να πω θα ειναι λιγο για να περιγραψω αυτο που ενιωσα. Ενιωσα πραγματικα απιστευτη οργη, θυμο, και δεν ξερω και εγω τι αλλο, οχι μονο για αυτο το αισχρο γεγονος, για το τερας που εκανε αυτο το αισχρο πραγμα, αλλα και για το σαιτ που δημοσιευσε αυτη την ειδηση. Θα μου πειτε, αφου συμβαινει, γιατι να μη δημοσιευθει; Ειναι μεγαλη συζητηση αλλα εγω θα πω οτι θα προτιμουσα να μη δημοσιευθει. Πλεον το ιντερνετ εχει γινει ξεφραγκο αμπελι. Εχουμε ξεφυγει εντελως, το καταλαβαινετε; Στην τηλεοραση ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση δε θα εβγαινε ενα τετοιο θεμα και αν τυχον εβγαινε το καναλι θα ετρωγε γερο προστιμο απο το ΕΣΡ. Στο ιντερνετ πλεον ο καθενας μπορει να ανεβασει ο,τι πιο αρρωστημενο υπαρχει, να το παρουσιασει σαν δικη του ειδηση και να βγαλει και λεφτα. Που στο καλο ειναι η διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος;;; Τα παιδια δεν τα σκεφτονται που μπορει να βρεθουν να βλεπουν αυτα τα αισχρα πραγματα; Και δεν ειναι μονο τα παιδια ομως. Εγω δηλαδη δεν επηρεαστηκα που ειδα αυτο το πραγμα; Μου χαλασε εντελως η διαθεση μου. Τι θα γινει λοιπον με το ιντερνετ; Αυτη ειναι η ελευθερια λογου, η ελευθερη διακινηση ιδεων και δεν ξερω τι; Να τα βρασω ολα αυτα αν ειναι να βλεπω και να διαβαζω τετοια πραγματα. Χιλιες φορες καλυτερα η τηλεοραση. Δε θελω πραγματικα να αναφερθω στο περιεχομενο της "ειδησης". Ευχομαι μονο αυτο το τερας που εκανε αυτη την πραξη να καει στην κολαση και να υποφερει με το χειροτερο τροπο. Δεν ξερω τι αλλο να πω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου