Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΝΤΕΝΙΣΗ

Σημερα ηταν η πρωτη μερα στη σχολη της Μιμης Ντενιση. Το πρωτο μαθημα ηταν με την ηθοποιο. Ας δουμε τι εγινε :

-Γεια σας παιδια. Οπως ολοι ξερετε ειμαι η Μιμη Ντενιση και ειμαι ηθοποιος. Σιγουρα θα ξερετε παρα πολλα για μενα, θα σας δωσω ομως να μελετησετε το βιογραφικο μου και αυριο θα σας εξετασω γραπτως.
-Δηλαδη τεστ;
-Ναι δεσποινις μου. Τεστ.
-Απο τωρα;
-Πως τολμας; Κανονιστε να με συγχησετε πρωι-πρωι...Τελος παντων, για πειτε μου, ποιες παραστασεις μου εχετε δει;
(Σιωπη)
-Θα επρεπε να σας πεταξω ολους εξω αλλα εχε χαρη που πληρωνετε. Θα δειτε τις παραστασεις μου σε dvd. Ετσι θα γινεται αλλωστε το μαθημα.
-Κυρια, βιβλια θα εχουμε;
-Σε παρακαλω πολυ. Να τα κανεις τι τα βιβλια; Ο,τι μαθεις θα το μαθεις απο μενα την ιδια μικρη μου. Εγω θα ειμαι και η μοναδικη καθηγητρια φετος στο πλαισιο περικοπων και λιτοτητας που αποφασισα να εφαρμοσω. Γι' αυτο καλα θα κανετε να τα πατε καλα μαζι μου. Αν μη τι αλλο πρεπει να μου δειχνετε σεβασμο.
-Κυρια Ντενιση, γιατι καποιοι αμφισβητουν το ταλεντο σας;
-Ακου να σου πω κοπελα μου. Οι δυνατοι και ισχυροι ανθρωποι, οπως εγω, ειναι παντα στο στοχαστρο. Εγω γνωριζω καλα ποια ειμαι, τι εχω καταφερει και ποσο πολυ αξιζω. Κι ας λεει ο Λαζοπουλος πως ειμαι σαν μπριζολα.
-Κυρια, αυτο το λεει για την Ποπη Μαλιωτακη.
-Σιωπη αναιδεστατη. Εδω δεν ειναι η σχολη Μαλελη. Εδω ειναι σχολη Τεχνης και τα κουτσομπολια δεν εχουν θεση.
-Μα...
-Αντιμιλησες; Εξω αμεσως! Βγες τωρα αμεσως απο αυτη την αιθουσα!
(Φασαρια)
-Ησυχια ολοι! Λοιπον το σημερινο μαθημα ειναι πως θα αντιδρουμε στην αναμενομενη αρνητικη κριτικη των media οταν θα γινουμε διασημοι ηθοποιοι. Τι θα απανταμε, ποτε θα απανταμε, που θα απανταμε, πως θα απανταμε και ΑΝ θα απανταμε.
-Μα κυρια εδω καλα καλα δεν αποφασισαμε να γινουμε ηθοποιοι.
-Πως τολμας ταπεινο κι αναποφασιστο κοριτσι; Αν δεν εισαι σιγουρη οτι θες να ακολουθησεις τα χναρια μου, τοτε δεν εχεις θεση εδω. Εξω γρηγορα! Απολυεσαι!
-Απολυομαι; Ηξερα οτι ειστε αταλαντη, οχι ομως και χαζη.
-Πως τολμας παλιοκοριτσο;
(Τη χαστουκιζει)
(Φασαρια)
-Σκασμος ολοι! Οποιος τολμησει και μιλησει γι' αυτο το γεγονος στα media και με εκθεσει θα τον διωξω με τις κλωτσιες.
-Θα τον απολυσετε δηλαδη;
-Ακριβως. Τελος για σημερα γιατι με συγχησατε. Θα σας δωσω ενα dvd με την ακρως επιτυχημενη παρασταση μου "Θεοδωρα", θα την δειτε 4 φορες στο σπιτι και αυριο θα σας εξετασω.
-Μα κυρια και τεστ και dvd;
-Σιωπη τεμπελοσκυλο. Αντι να με ευγνωμονεις, μιλας κι απο πανω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου