Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

mag quotes

"Είναι μεγάλη μου χαρά που πηγαίνουν καλά οι συνάδελφοι μου σε μια δύσκολη εποχή".
Μπέσυ Μάλφα, Τηλεκοντρόλ

Απλά καλά; Σκίζουν τα "Κλεμμένα όνειρα"!

"Που στο διάβολο είναι οι διοικητές του ΙΚΑ, οι οποίοι έπρεπε να ελέγχουν τους υπαλλήλους τους που έφτιαξαν βίλες με πισίνες;"
Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου, ΕΓΩ! WEEKLY

Στο ΙΚΑ μηπως;

"Δεν γίνεται σε μια χώρα που δεν έχει να φάει, τα προιόντα στο σούπερ μάρκετ να μην έχουν ρίξει τις τιμές τους".
Βάσω Λασκαράκη, ΕΓΩ! WEEKLY

Έχεις δίκιο, αλλά υπάρχουν σούπερ μάρκετ με οικονομικές τιμες.

"Το πάθος μου για τη μαγειρική ξεκίνησε από τα παιδικά μου χρόνια και η μεγαλύτερη επιρροή ήταν από τη μητέρα μου, που μετέφερε την ομορφιά της ιδιαίτερης πατρίδας της, της Κωνσταντινούπολης, μέσα από γεύσεις και ευωδιές που σε ταξίδευαν στα ουράνια. Στάθηκε για μένα αστείρευτη πηγή έμπνευσης και μάθησης".
Βέφα Αλεξιάδου, Χάι

Αυτή η πολίτικη κουζίνα όλους τους μαγεύει.

"Η επαγγελματική μου ενασχόληση με τη μαγειρική προέκυψε μάλλον καθυστερημένα, καθώς μετά την απόκτηση του πτυχίου μου από το τμήμα Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, εργάστηκα 13 χρόνια ως χημικός και κατόπιν ως εμπορικός αντιπρόσωπος επιστημονικών οργάνων. Παράλληλα, στο σπίτι, το τραπέζι ήταν πάντα γεμάτο από λιχουδιές που ετοίμαζα για τους φίλους μας, που απολάμβαναν τα φαγητά μου και με παρότρυναν να γράψω ένα βιβλίο με όλες τις υπέροχες, αλλά και πρωτόγνωρες για τα ελληνικά δεδομένα, συνταγές που τους παρουσίαζα. Πολλές φορές λέω πως αν δεν ήταν οι φίλες μου να μου ανάψουν το σπίρτο ίσως δεν θα είχα ακολουθήσει την καριέρα αυτή".
Βέφα Αλεξιάδου, Χάι

Ποτέ δεν είναι αργά να ασχοληθείς επαγγελματικά με αυτό που σου αρέσει πραγματικά. Πάντως, πολύ μετριόφρων η κυρία Βέφα...

"Δεν υπάρχει καλλιτέχνης χωρίς επιρροές. Ένας γόνιμος συγκερασμός στοιχείων μπορεί πολλές φορές να καταλήξει και σ' ένα καλό αποτέλεσμα. Σημασία έχει μέσα σ' ένα περιβάλλον, όπου πολλά ακούσματα είναι διαθέσιμα, να μπορεί ο κάθε καλλιτέχνης να "περιφρουρεί" τα ιδιαίτερα εκείνα στοιχεία που ορίζουν το δικό του προσωπικό ύφος. Άλλωστε, αυτό είναι που θα του εξασφαλίσει στο τέλος την όποια επιτυχία. Στη μουσική, όπως και σε όλα τα πράγματα, εκτός απο ανοιχτά αυτιά, χρειάζεται και ειλικρίνεια".
Μιχάλης Χατζηγιάννης, Τηλεθεατής

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης απαντά έξυπνα, διπλωματικά και εξαιρετικά στο ότι τον αντιγράφουν πολλοί καλλιτέχνες.

"Το να ασχολείσαι επαγγελματικά με αυτό που αγαπάς είναι από μόνο του μεγάλη τύχη, πόσω μάλλον όταν το αποτέλεσμα της δουλειάς σου απολαμβάνει θερμή αποδοχή. Εξίσου ευτυχές είναι αν στα κομμάτια μου μπορούν και συνδυάζονται αυτές οι δυο έννοιες, "καλός" και "εμπορικός", που στην εποχή μας θεωρούνται λίγο αντικρουόμενες. Η διαδρομή μου τα τελευταία χρόνια μου έδειξε ότι, εκτός απο το "θάρρος και την αλήθεια", στη δουλειά χρειάζεται αφοσίωση και προσγείωση".
Μιχάλης Χατζηγιάννης, Τηλεθεατής

Πολύ σωστά.

"Αυτή την εποχή ετοιμάζω δυο αγγλόφωνα singles, τα οποία θα κυκλοφορήσουν από την ευρωπαική Universal μέσα στο καλοκαίρι".
Μιχάλης Χατζηγιάννης, Τηλεθεατής

Ρε Μιχάλη, τι τα θες τα αγγλόφωνα; Δεν σου έχουν πει ή δεν έχεις καταλάβει ο ίδιος ότι δεν το 'χεις καθόλου με το αγγλικό; Μην το ζορίζεις άδικα. Δε σου φτάνει η επιτυχία στην Ελλάδα;

"Ας μην ξεχνάμε πως μέσα απο τη γνωριμία με τη φύση, με τα ζώα αλλά και με το περιβάλλον τους, μπορεί κανείς να πάρει μαθήματα. Ακόμα και για τη θέση του ανθρώπου στη σημερινή κοινωνία. Τα παιδιά, για παράδειγμα, μαθαίνουν με αυτό τον τρόπο ότι ο λύκος δεν είναι ούτε κακός ούτε καλός. Είναι τέτοια η ζωή του, η φύση του και η θέση του στο δάσος που αναγκάζεται να τρώει ζώα για να επιβιώσει".
Χαρά Κατσαρή, Parents

Τώρα μας βάζετε σε σκέψεις κυρία Χαρά...και μας χαλάτε το παραμύθι...

"Τα παιδιά είναι ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό, ευτυχώς! Δεν έχουν μπει ακόμα στη συμβατικότητα του θεάτρου και της ζωής όπως οι ενήλικες. Αντιδρούν άμεσα και φωναχτά όταν κάτι τους αρέσει και δείχνουν τη δυσαρέσκεια τους ή τη βαρεμάρα τους κατά τον ίδιο απόλυτο τρόπο".
Γιάννης Καλαντζόπουλος, Parents

Τα παιδιά είναι το πιο απαιτητικό κοινό για την ακρίβεια και γι' αυτό το παιδικό θέατρο είναι πολύ δύσκολο είδος.

"Ήμουν ένα μοναχικό και εσωστρεφές παιδί που προσπαθούσα να βρω τρόπους να διαχειριστώ τη μοναξιά μου καθώς ο πατέρας μου ταξίδευε, η αδερφή μου ήταν αρκετά χρόνια μεγαλύτερη και η μητέρα μου από τις πρώτες στην Αθήνα που εργαζόταν, οπότε έλειπε ατέλειωτες ώρες από το σπίτι".
Ευγενία Φακίνου, Παιδί & νέοι γονείς

Οι περισσότεροι συγγραφείς ήταν μοναχικά παιδιά.

"Είναι μια καλή ευκαιρία για να δουλέψω περισσότερο γύρω από τον τρόπο που αφηγούμαι την ιστορία, ώστε να τα κερδίσω χωρίς πολλά εφέ. Όταν βλέπω τα παιδιά να είναι άτακτα, σκέφτομαι πως μάλλον κάτι εγώ δεν πρέπει να κάνω καλά. Για αυτό προσπαθώ πάντα για το τέλειο, που σημαίνει πως το παιδικό θέατρο είναι ένα μεγάλο σχολείο".
Γιώργος Χρυσοστόμου, Παιδί & νέοι γονείς

Είπαμε, τα παιδιά είναι το πιο απαιτητικό κοινό και ως εκ τούτου το παιδικό θέατρο δύσκολο σαν είδος.

"Δεν ήμουν καλός μαθητής. Επιπλέον, ήμουν πάντα μόνος, ακόμα και στα διαλείμματα. Από μικρός δηλαδή ήμουν καλλιτέχνης προτού ακόμα το αποφασίσω. Στο μεταξύ, στις σχολικές παραστάσεις ήμουν πρώτος, τις κυνηγούσα για να χάσω το μάθημα, αλλά και γιατί ερμηνεύοντας έναν ρόλο είχα την αποδοχή από τα κορίτσια που όλο τον καιρό πρίν με αγνοούσαν. Επιπλέον, έπαιρνα και το χειροκρότημα. Έτσι στο θέατρο άνθισα!".
Γιώργος Χρυσοστόμου, Παιδί & νέοι γονείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου