Τρίτη 24 Απριλίου 2012

mag quotes

"Ο ρατσισμός, ο φανατισμός και η προκατάληψη είναι Λερναίες Ύδρες που δεν είναι εύκολο να τις αποκεφαλίσεις. Το χρώμα, οι πεποιθήσεις, η εμφάνιση, το βάρος, το φύλο, η ηλικία, το καθετί, μπορεί να στιγματίσει άτομα και ομάδες. Είναι λυπηρό, είχε πει ο Αινστάιν, το ότι στην εποχή μας είναι ευκολότερο να διασπάσουμε ένα άτομο παρά μια προκατάληψη. Όπως επισημαίνουν πρόσφατες έρευνες, οι κυρίαρχες σύγχρονες εκδοχές του ρατσισμού στην Ευρώπη και την Αμερική διαφέρουν από παλαιότερες, επειδή δεν είναι πλέον κραυγαλέα εμφανείς. Είναι συγκεκαλυμμένες και έμμεσες, λόγω του ότι κανείς δεν θέλει να χαρακτηρίζεται ρατσιστής".
Ευγένιος Τριβιζάς, Lifo

Εκτός από εξαιρετικός παραμυθάς, ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι και εξαιρετικός γνώστης των κοινωνικών θεμάτων.

"Υπάρχουν πολλά όμορφα κτίρια - δυστυχώς λίγα είναι σε καλή κατάσταση. Μερικά από τα αγαπημένα μου είναι το μεγάλο, ακατοίκητο γκρι στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, το κτίριο του Booze στην Κολοκοτρώνη και το κτίριο όπου ήταν το Χοροστάσιο, στη Σκουλενίου. Το κέντρο είναι όμορφο, απλώς είναι απεριποίητο, χρειάζεται κατοίκους που να το αγαπούν. Έχω την πεποίθηση ότι η νέα γενιά που τελειώνει το σχολείο ή βρίσκεται στα πανεπιστήμια έχει καλύτερη αστική κουλτούρα απ' όλες τις προηγούμενες".
Γιώργης Λαμπαθάκης, Lifo

Ας ελπίσουμε ότι έχεις δίκιο.

"Είναι ένα είδος φασισμού για εμένα η street art. Έρχεται ο άλλος και σου επιβάλλει με το έτσι θέλω την τέχνη του στον τοίχο του σπιτιού σου, στο μαγαζί, στη γειτονιά σου γενικά. Είναι μια πολύ γκρίζα περιοχή όλο αυτό το πράγμα. Κάνεις τέχνη, αλλά επίσης βανδαλίζεις, και μπορεί ο άλλος να προσβληθεί, να μη γουστάρει, μπορεί και να γουστάρει".
Σωκράτης Αργείτης ή SOX, Athens Voice

Παρότι η street art έδωσε μεγάλη αναγνώριση και προβολή στον SOX, αυτός δε διστάζει να επισημάνει και τα αρνητικά της.

"Θεωρώ ότι (ο πολιτισμός) πρόκειται για κάτι πολύ πραγματικό, για μια καθημερινή πρόκληση για τον καθένα μας και όχι για μια έννοια που περικλείεται από μια επαναλαμβανόμενη ιδεοληψία, η οποία περιγράφει κάτι, κάπου στο κοινωνικό υπερπέραν. Για μένα πολιτισμός είναι το να περνάς από τη λογική σκέψη στη συναισθηματική. Δηλαδή το να μαθαίνεις από αυτά που οι άλλοι έχουν να σου προσφέρουν, να ανθίζεις μέσα από μια ομάδα, να διορθώνεις τις αδυναμίες σου και τις προκαταλήψεις σου και να αναζητάς την υπέρβαση".
Λιλιάνα Αβρούσιν, Ραδιοτηλεόραση

Εξαιρετικός ορισμός για τον πολιτισμό. Μπράβο.

"Δεν υπάρχει εγχειρίδιο χρήσης για τη δημόσια έκθεση, όμως και αυτή δημιουργεί πράγματι περιορισμούς, διότι παύεις να κινείσαι σαν άτομο - όπου βρεθείς, κουβαλάς μαζί σου και το μέσο. Αυτό είναι κάτι που σε κάνει στόχο σε κάθε είδους κριτική, που όπως γνωρίζετε σε αυτή τη χώρα δεν είναι πάντα καλόπιστη ή απαλλαγμένη από σκοπιμότητες".
Λιλιάνα Αβρούσιν, Ραδιοτηλεόραση 

Δύσκολο πράγμα η έκθεση και ειδικά αν βγαίνεις στην τηλεόραση. Και πάλι καλά να λέτε που δεν είστε σε ιδιωτικό κανάλι.

"Ανέκαθεν η βροχή με ενέπνεε. Ο ήχος της, η ποικιλία της, τα χρώματα της, αλλά κυρίως η συντροφιά που προσφέρει στη μοναξιά ενός δημιουργού είναι κάποιες από τις πηγές της δικής μου έμπνευσης. Νομίζω πως η μητέρα φύση στέλνει τη βροχή στους ανθρώπους για να τους παρηγορήσει αλλά και για να τους μεταγγίσει σθένος".
Κυριάκος Κουζούμης, Ραδιοτηλεόραση

Και εγώ αν ήμουν συγγραφέας θα μου άρεσε να γράφω παρέα με τη βροχή.

"Ήταν μεγάλη τύχη για μένα αυτή η ευκαιρία ("Minute to win it") που μου δόθηκε απο το MEGA. Κι εγώ από την πλευρά μου δουλεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ, δεν βάζω όρια, ούτε κάνω εκπτώσεις σε αυτό. Είμαι στο κανάλι από το πρωί μέχρι το βράδυ και το απολαμβάνω"
Δημήτρης Ουγγαρέζος, ΕΓΩ! WEEKLY

Θα 'θελα να 'ξερα τι κάνεις όλη μέρα στο κανάλι...Πάντως, δεν χρειάζεται να κάνεις εκπτώσεις για το "Minute to win it". Είναι από μόνο του φτηνό...

"Ήταν δύσκολο. Με ξυπνούσαν πρίν από τις 6. Σκέφτηκα πολλές φορές να σταματήσω, αλλά επέμενε η μητέρα μου, - η οποία, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, μισεί τη θάλασσα. Από την άλλη, υπήρχε το σχολείο, που το μισούσα εξαιτίας της δυσλεξίας. Οι δάσκαλοι μου δεν μου συμπεριφέρονταν σωστά. Πέρασα στα ΤΕΦΑΑ και δεν πήγα γιατί ντρεπόμουν για τα γράμματα μου. Τελικά, όμως, τους ευγνωμονώ γιατί, έτσι, εκφράστηκα μέσα από το κολύμπι".
Σπύρος Γιαννιώτης, Κ

Κάθε εμπόδιο για καλό και μπορεί να μην τα κατάφερε στις σπουδές, εξαιτίας της δυσλεξίας αλλά τα κατάφερε και με το παραπάνω ο Σπύρος Γιαννιώτης στην κολύμβηση, αφού είναι πλέον ένας από τους καλύτερους κολυμβητές ανοιχτής θαλάσσης στον κόσμο. Απαράδεκτος πάντως ο ρατσισμός των καθηγητών απέναντι στους δυσλεκτικούς μαθητές, ενώ θα έπρεπε να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι για το θέμα αυτό.

"Τα εξαιρετικά αναγνωρίσιμα πρόσωπα είναι συνήθως εξαιρετικά πλούσια. Εγώ είμαι σχετικά γνωστή, οπότε μάλλον δεν ανήκω στην κατηγορία που περιγράφετε. Δανεικά ζήτησα πριν απο 15 ημέρες, γιατί, όπως λένε οι εξαιρετικά πλούσιοι, έχω κι εγώ ένα πρόβλημα ρευστότητας".
Αθηναις Νέγκα, ΕΓΩ! WEEKLY

Εκτός από πρόβλημα ρευστότητας, έχετε και πρόβλημα με τα εξαιρετικά αναγνωρίσιμα πρόσωπα. Τα αντιπαθείτε, ίσως επειδή θα θέλατε κι εσείς να είστε ένα.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου