Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

tv people quotes

"Είναι μια όμορφη σχέση, την αγαπάω (την τηλεόραση) και με αγαπάει, και είμαστε πολλά χρόνια μαζί. Μεγαλώνω μαζί της. Αισθάνομαι ότι είναι μια σχέση που μου έχει δώσει και μου δίνει πολλά. Μπήκα σε τόσα σπίτια και έτσι δημιουργήθηκε μια πολύ ωραία σχέση με τους ανθρώπους, πολύ συγκινητική".
Αριέττα Μουτούση, Tv plus

Από τις σπάνιες φορές που ακούς ηθοποιό να μιλά με τόσο καλά λόγια για την τηλεόραση. Συνήθως οι περισσότεροι λένε ότι την κάνουν για τα χρήματα ή ότι σε αυτήν χρωστάνε ότι έγιναν αναγνωρίσιμοι και τίποτα άλλο.

"Το άγχος και η έγνοια μου είναι να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Θα είμαι πολύ ευτυχής, αν και οι επιδόσεις είναι ανάλογες".
Θανάσης Πάτρας, Tv plus

Εσας είναι αυτό το άγχος και η έγνοια. Των καναλαρχών, όμως, και των διαφημιστών είναι άλλη...τα νούμερα...

"Είμαι «αναγκασμένος» να αγαπήσω τον ήρωα και να βρω τους λόγους τους οποίους τον έκαναν να λειτουργήσει με αυτόν τον τρόπο. Και λέω αναγκασμένος, γιατί είναι μια αναγκαία συνθήκη για έναν ηθοποιό να αγαπήσει τον ήρωα που υποδύεται και να τον κατανοήσει".
Χρήστος Πλαίνης, TV24

Δύσκολο να μπορέσεις να κατανοήσεις και να αγαπήσεις έναν δολοφόνο!

"Θεωρώ ότι αν μια σειρά δεν είναι καλή, ο κόσμος δε θα την παρακολουθήσει. Δε θα τη στηρίξει μόνο και μόνο επειδή είναι ελληνική".
Θανάσης Τσαλταμπάσης, Super tv

Οι Έλληνες στηρίζουν ελληνικά προιόντα, ο,τι κι αν είναι αυτά. Για να σωθεί η χώρα, μη βλέπεις Σουλειμάν. Δες Τσαλταμπάση!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου