Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΚΟΡΡΕΣ : ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ AIRFASTTICKETS!

Πριν λίγο καιρό είδαμε στη μικρή οθόνη αυτή τη διαφήμιση :

Οι αντιδράσεις ήταν πολλές κυρίως από την κοινότητα των Ελλήνων γκει αλλά και από τους φορτηγατζήδες. Και οι δυο ομάδες υποστήριξαν ότι η διαφήμιση αυτή τους προσβάλλει, τους θίγει, τους μειώνει, τους εξευτελίζει. Οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες, που η διαφήμιση αρχικά κόπηκε εντελώς και στη συνέχεια κόπηκαν κάποιες σκηνές.
Τι λέει, όμως, για όλα αυτά ο ένας εκ των δυο ηθοποιών της πολυσυζητημένης διαφήμισης; Ο Φανούρης Κορρές είναι το παιδί που κάνει οτοστοπ και προς έκπληξη του το φορτηγό οδηγεί ένας θυληπρεπής φορτηγατζής. Ο νεαρός ηθοποιός μίλησε στο Stefanos and the media και κατέθεσε την άποψη του για τη διαφήμιση στην οποία παίζει, για το χώρο της διαφήμισης στην Ελλάδα, ενώ μίλησε και για τον ίδιο :

Πώς προέκυψε η διαφήμιση του airfasttickets; Το σκέφτηκες πριν δεχτείς; Είχες ενδοιασμό για το περιεχόμενο της; Περίμενες ότι θα κάνει θόρυβο και θα προκαλέσει αντιδράσεις;

Ήμουν στο πλοίο και έφτανα στο νησί μου. Την Σαντορίνη. Χτύπησε το τηλέφωνο μου, και μου έκαναν πρόταση για την διαφήμιση της AirFastTickets. Μπορώ να πω πως το σκέφτηκα λίγο διότι τον τελευταίο καιρό είχα κάνει αρκετές διαφημίσεις. Κακώς που το σκέφτηκα όμως γιατί το αποτέλεσμα ήταν άψογο!! Δεν περίμενα ότι θα κάνει θόρυβο. Μπορώ να πω ότι οι αντιδράσεις ήταν λίγο τσιμπημένες..Αλλά ο κάθε άνθρωπος μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την άποψη του.

Έχεις κάνει πολλές διαφημίσεις;

Αυτή ήταν η πέμπτη διαφήμιση.

Οι άλλες ποιές ήταν;

Είχα κάνει μια διαφήμιση της Vodafone, δύο διαφημίσεις της Jacobs και άλλη μια για τον Ant1.

Πώς προέκυψαν;

Είχα κάνει κάποια βιντεάκια σε εταιρίες παραγωγής.

Φαντάζομαι τα λεφτά για έναν νέο ηθοποιό, ακόμα και τώρα σε περίοδο κρίσης, είναι καλά στη διαφήμιση.

Κοίτα είναι αρκετά καλά, αλλά περνάει αρκετός καιρός για να πληρωθείς. Αν πληρωνόμασταν πιο νωρίς θα ήμασταν πανευτυχείς!!!

Πόσα λεφτά μπορεί να πάρει κάποιος νέος ηθοποιός όπως εσύ για μια τηλεοπτική διαφήμιση;

Εξαρτάται απο τον ρόλο, από τον χρόνο προβολής της διαφήμισης κπλ...

Δηλαδη;

Αν ο ηθοποιός έχει πρωταγωνιστικό ρόλο θα πάρει κάτι παραπάνω. Αν η διαφήμιση κρατήσει για έναν χρόνο στην τηλεόραση και όχι για έναν μήνα συνήθως είναι και εκεί παραπάνω τα χρήματα!!

Γιατί πιστεύεις υπήρξαν αυτές οι αντιδράσεις ειδικά από την κοινότητα των ομοφυλόφιλων;

Πραγματικά δεν ξέρω. Δεν μας πέρασε ούτε μια στιγμή απ'το μυαλό πως θα προσβληθούν κάποιοι άνθρωποι.

Τελικά η διαφήμιση αρχικά κόπηκε και τώρα δεν τη δείχνει ολόκληρη; Σε πείραξε;

Όχι δεν με πείραξε καθόλου. Την δουλειά μου την έκανα...

Συνήθως η διαφήμιζει προβάλλει τα στερεότυπα. Ένα στερεότυπο είναι ότι ο φορτηγατζής είναι ο άντρας ο πολλά βαρύς. Θεωρείς ότι οι σύγχρονες διαφημίσεις θέλουν να σπάσουν τα στερεότυπα, θέλουν να δείξουν ότι τελικά δεν είναι τα πράγματα άσπρο-μάυρο; Τι επιδιώκουν;

Αυτό εξαρτάται από το τι θέλει να δείξει η κάθε εταιρεία και ο κάθε σκηνοθέτης. Απλά το να σπάσεις ένα στερεότυπο είναι συνήθως πιο αβανταδόρικο για μια διαφήμιση κατά την άποψη μου γιατί ο τηλεθέατης ίσως να της δώσει μεγαλύτερη σημασία και έτσι να μείνει στη μνήμη του με αποτέλεσμα το προϊόν της διαφήμισης να γίνει γρηγορότερα αναγνωρίσιμο!Οσο πιο πολυσυζητημένο είναι ένα προϊόν τόσο πιο πολυ πουλάει...

Άρα πιστεύεις ότι οι σύγχρονες διαφημίσεις θέλουν να δημιουργούν θόρυβο επίτηδες με το περιεχόμενο τους;

Όχι απλά θέλουν να τραβήξουν την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού.

Αυτό τον καιρό τι κάνεις;

Αυτό τον καιρό κάνω πρόβες για την μουσικοθεατρική παράσταση Cocktail Art του Κωνσταντίνου Θαλασσοχώρη. Και για το παιδικό παραμύθι Bέιν ο τρομερός της Μάρας Χωματίδη,σε σκηνοθεσία Έλντας Πανοπούλου.

Τι άλλο έχεις κάνει ως ηθοποιός και τι θες και ονειρεύεσαι να κάνεις στο μέλλον;

Έχω συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις. Και αυτό που ονειρεύομαι για το μέλλον μου ως ηθοποιός είναι να υπάρχω στον χώρο της υποκριτικής, να έχω διάρκεια, γιατί πιστεύω ότι είναι και το πιο δύσκολο!!!

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου