Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

tv people quotes

"Δεν εχω κανενα κοινο σημειο με τη Λουιζα"
Υρω Λουπη, Tv plus

Ευτυχως για σενα...αλλιως θα σε εβριζαν ολοι.

"Για μενα η δουλεια μου ειναι ο στοχος μου, οχι η αιτια μου".
Υρω Λουπη, Tv plus

Σε αντιθεση με τους περισσοτερους απο τον χωρο του θεαματος...

"Εχω βαλει αυτογκολ και εχω κανει τραγικα λαθη στην αμυνα. Υπαρχουν λαθη που τα εχω παρει βαρια, που εχουν συνεπειες, αλλα κι αυτο ειναι στο παιχνιδι της ζωης".
Πετρος Λαγουτης, Tv plus

Ο μαθητης του Λουκακου δε μιλαει για ποδοσφαιρο αλλα για τη ζωη. Η ζωη μοιαζει με ποδοσφαιρο...

"Αν σκεφτεσαι θετικα ειναι ενας τροπος για να επιβιωσεις και να ξεπερασεις την κριση".
Νικος Μανεσης, Super tv

Δηλαδη αμα ερθουν οι λογαριασμοι και δεν εχεις να τους πληρωσεις, θα σκεφτεις θετικα και θα εμφανιστουν τα λεφτα; Μας τα εχει πει αυτα και το "Μυστικο". Βεβαια, η σκεψη αυτη εχει μεγαλη δοση αληθειας...

"Δεν κανουμε ρεπορταζ απο το γραφειο ή απο ενα πολυτελες ξενοδοχειο".
Νικος Μανεσης, Super tv

Οπως κανουν παρα πολλοι δημοσιογραφοι στην εποχη του ιντερνετ.

"Δεν ηταν ευκολη η προσπαθεια να προσεγγισω τον Μπιλι. Ηταν μακρια απο εμενα, οση τρελα κι αν κουβαλαω. Ηταν ενας ανθρωπος χωρις ελεγχο, ερμαιο των καταστασεων. Δουλεψα πολυ μεσα μου για να τον πλησιασω".
Πανος Κρανιδιωτης, Super tv

"Οι αμοιβες ουσιαστικα αγγιζουν το 1/5 αυτων που λαμβανα παλιοτερα".
Πανος Κρανιδιωτης, Super tv

Τραγικο.

"Μου αρεσει πολυ η ελληνικη συμμετοχη φετος. Θεωρω πολυ καλο το γεγονος πως εχει εντονο το ελληνικο στοιχειο".
Γιωργος Καπουτζιδης, TV BOX

Οι Ευρωπαιοι, ομως, δεν θα εκτιμησουν ουτε τους ενδιαφερει το ελληνικο στοιχειο.

"Απο τη θετικη κριτικη παιρνω κουραγιο, με την αρνητικη δεν ασχολουμαι, γιατι ειναι αντιφατικη".
Λαμπρος Φισφης, Τηλεθεατης

Δεν το καταλαβα αυτο. Τι θα πει αντιφατικη; Δε μου αρεσουν αυτοι που δεν δεχονται την αρνητικη κριτικη και θελουν να ακουνε μονο καλα λογια.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου