Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

tv people quotes

"Αν ο ξεναγος/παρουσιαστης καταφερει να παρει απο το χερι τον τηλεθεατη και να τον "τραβηξει" μεσα στη διηγηση, τοτε το τηλεοπτικο προιον μπορει να του προσφερει μεγαλο μερος της αληθινης εμπειριας, απαλλασσοντας τον μαλιστα απο την κουραση, τις ταλαιπωριες και συχνα τους κινδυνους που συνοδευουν τα μακρινα και δυσκολα ταξιδια. Ενας ταξιδιωτης, οσο εμπειρος κι αν ειναι, δυσκολα θα μπορεσει να ανοιξει ολες τις πορτες που ανοιγει η τηλεοπτικη καμερα".
Μαγια Τσοκλη, Ραδιοτηλεοραση

Δε συμφωνω. Καταρχην, εμενα δε μου αρεσουν τα ντοκυμαντερ ετσι και αλλιως. Τα ταξιδιωτικα ακομα περισσοτερο. Το ταξιδι ειναι εμπειρια που πρεπει να την ζησεις, δεν ειναι να μαζευεις πληροφοριες, αχρηστες ως επι το πλειστον, για τα μνημεια κτλ. Τι να τα κανεις αλλωστε; Αφου θα τα ξεχασεις ετσι κι αλλιως. Το ταξιδι ειναι αισθηση, να δεις και να θαυμασεις αλλους τοπους, να γευτεις αλλες γευσεις, να δεις αλλους ανθρωπους και πως ζουν, να αλλαξεις παραστασεις, να νιωσεις διαφορετικος, να περασεις καλα με την παρεα σου. Τα ταξιδιωτικα ντοκυμαντερ για μενα ειναι ΑΧΡΗΣΤΑ.

"Θεωρω οτι ειμαι πρωτα τραγουδιστης και μετα ηθοποιος. Το τραγουδι εμπεριεχει το στοιχειο της υποκριτικης. Καθε τραγουδι ειναι ενα μικρο μονοπρακτο. Με οδηγει ο στιχος που λεει μια ιστορια, την οποια πρεπει να αποδωσω, ωστε να την αντιληφθει ο ακροατης".
Παναγιωτης Πετρακης, Ραδιοτηλεοραση

Ελαχιστοι ερμηνευτες αντιμετωπιζουν ετσι το τραγουδι. Δες για παραδειγμα τους τραγουδιστες που τραγουδανε στα μπουζουξιδικα.

"Εως πριν απο δυο μηνες μου χρωστουσαν ολη την τελευταια σεζον. Τωρα μας εδωσαν τα μισα χρηματα και ελπιζουμε ως την ανοιξη να αποπληρωθουμε".
Παναγιωτης Πετρακης, Ραδιοτηλεοραση

Καλα, φανταστειτε εναν νεο που θελει να γινει ηθοποιος, να διαβασει αυτη τη δηλωση...οχι πως το οικονομικο ηταν ποτε κινητρο για να γινει καποιος ηθοποιος, αλλα δε γινεται να μην επηρεαστεις απο αυτο το πολυ ασχημο κλιμα που εχει διαμορφωθει στο χωρο αυτο εξαιτιας της κρισης...

"Δεν ειμαι σουλτανος"
Χαλιτ Εργκεντς, mytv

Κι εγω δεν ειμαι ο Παπας...

"Αγαπω την Ελλαδα. Νιωθω σαν να βρισκομαι στο σπιτι μου, σαν να ειμαι στην Τουρκια".
Χαλιτ Εργκεντς, mytv

Μην τα λετε αυτα δημοσια και σας ακουσει κανενας Πρεκας...

"Ριξαμε ολοι εγωισμους και οικονομικες απαιτησεις".
Πυγμαλιων Δαδακαριδης, TV BOX

Ετσι, να μπαινετε στη θεση σας σιγα σιγα...


"Δεν μου απαγορευω τιποτα. Εαν μπω σε αυτη τη διαδικασια, ειναι σιγουρο οτι θα πεσω με τα μουτρα στην "απαγορευμενη" τροφη και θα εχω τα ακριβως αντιθετα αποτελεσματα".
Μαιρη Συνατσακη, Shape

Τρωγε τα παντα σε σωστες ποσοτητες. Αυτο ειναι το μυστικο. Δεν χρειαζεται να υποφερεις για να χασεις κιλα...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου