Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Ο ΔΑΝΙΚΑΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΑ!

Παντρεύτηκε ο monsieur Αλιάγας και αποχώρησε από το "Πρώτο Θέμα" δίνοντας τη θέση του στον "ταχωνίδη" Δημήτρη Δανίκα που είναι πιο θυμωμένος και πιο απόλυτος από ποτέ. Δε χαρίζεται καθόλου, τα λέει έξω από τις μασέλες. Πάντα ήταν έτσι, αλλά τώρα ποιος τον πιάνει!
Σε στήλη του για το σινεμά στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" (αυτός μαζί με πολλούς άλλους απολύθηκε από τα "Νέα") όπου βλέπουμε τον ίδιο να έχει τη μορφή αγαλματίδιου Όσκαρ (!), βάζει 0 (μηδέν) στη νέα ελληνική ταινία "Ακάλυπτος". Ιδού τι γράφει : "Τάχα μου κωμωδία, τάχα μου καυστικά σχόλια εναντίον της λαμογιάς και της διαφθοράς. Τάχα μου σενάριο. Τάχα μου σκηνοθεσία". Με πολύ σκληρά λόγια χαρακτηρίζει την ταινία "αρπαχτή". 0 (μηδέν) βάζει και στο "Ένα πλοίο για την Παλαιστίνη" γράφοντας ότι "από τα πρώτα δέκα λεπτά τσιμπιόμουνα".
Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι όποια ταινία δει τη μηδενίζει και τη θάβει. Για το "Zero Dark Thirty", τον "Οδηγό αισιοδοξίας" και το "Μετά το Μάη" λέει καλά λόγια, ενώ χαρακτηρίζει το Argo υπερτιμημενο.
Γενικά, πάντως, ο Δανίκας δε μασάει. Εγώ, προσωπικά, συμπαθώ τη γραφή του και τον εμπιστεύομαι. Άλλωστε, οι καιροί αυτοί απαιτούν hard-rock γραφιάδες. Ειδικά αν αυτοί γράφουν σε mainstream έντυπα.

ΥΓ.Στο νέο τεύχος του περιοδικού "Γυναίκα" ο Δανίκας ψηφίζει τους καλύτερους και χειρότερους άντρες ηθοποιούς της χρονιάς, ενώ στο "Πρώτο Θέμα" τα χώνει χοντρά σε όλους τους πολιτικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου