Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

σχολια μου για κλεμμενα ονειρα

Αληθεια, υπαρχουν στην πραγματικη ζωη, στη σημερινη εποχη, 20χρονοι που ειναι ωριμοι, κατασταλαγμενοι, δυναμικοι, με απολυτα ορθη σκεψη σαν τον Σταυρο στη σειρα; Σκεφτομουν σημερα το ρολο του. Περα απο το οτι ο Λαγκος δεν μοιαζει εμφανισιακα με 20χρονο, νομιζω οτι και οι σεναριογραφοι παροτι θελανε να φτιαξουν ενα ρολο που θα ειναι το καλο, σοβαρο, μετρημενο παιδι, το αντιθετο του Αρη, κατα καποιο τροπο, σαν να τους ξεφυγε και πηγανε τον ρολο στα ακρα. Ο Σταυρος παραεγινε σοβαρος, μετρημενος και ωριμος. Αραγε αν βαζανε αλλο ηθοποιο, νεαροτερο σε ηλικια, θα ηταν διαφορετικα; Δεν ξερω...Παντως, αυτο, οτι ο Λαγκος δε μοιαζει για 20χρονος και κυριως οτι παραειναι καλος και σοβαρος, παρατηρω οτι ξενιζει τους περισσοτερους απο εμας. Βεβαια, δε νομιζω οτι στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν 20χρονοι με τετοιο χαρακτηρα. Θυμαμαι ας πουμε το ξαδερφακι μου. Ειχαμε παει για καφε πριν 3 χρονια. Εγω 22, εκεινος 19. Θυμαμαι λοιπον οτι εκεινη την ημερα μου παρουσιασε εναν καινουργιο εαυτο. Ειχε ωριμασει, εβλεπε πλεον τα πραγματα αλλιως, ειχε γινει υπευθυνος εως υπερβολικα υπευθυνος, ειχε σοβαρεψει και μαλιστα τοσο που σχεδον ξενερωσα. Εγω παλι ημουν ακομα ανωριμος. Τοσο που το ξαδερφακι μου, μου εκανε "κηρυγμα" και μου εδινε συμβουλες για το τι κανω λαθος, τι ειναι σωστο στη ζωη να κανω, και πως μπορω να βελτιωθω. Τοτε δεν τον πηρα στα σοβαρα. Με ειχε εκνευρισει κιολας που αυτος ξαφνικα την ειδε σοβαρος και ωριμος. Μου ερχοταν να του πω να σκασει εκεινη τη στιγμη. Αντι να του δινω εγω συμβουλες σαν μεγαλυτερος, μου εδινε εκεινος. Μετα απο καιρο καταλαβα πως ειχε σε πολλα δικιο. Ισως θα ηταν χρησιμο να ειχα παρει τα λογια του στα σοβαρα, ισως θα ηταν χρησιμο να συζητησω μαζι του για ολα αυτα που συνεβαιναν τοτε στη ζωη μου και του ζητησω και αλλες συμβουλες. Νομιζω λοιπον πως οντως υπαρχουν 20χρονοι πολυ ωριμοι εκει εξω που ειναι μαλιστα πολυ πιο ωριμοι απο ατομα μεγαλυτερης ηλικιας. Εσεις τι λετε;

Γνωριζετε ποιος ηθοποιος υποδυθηκε τον πατερα της Φαιης; Ηταν εξαιρετικη η ερμηνεια του. Μπραβο του. Με συγκινησε. Ειδικα εκει στο σημειο που σηκωθηκε και αναφωνησε με πνιγμενη φωνη "Φαιη!" δε μπορεσα να συγκρατησω τα δακρυα μου. Και εκεινο το βλεμμα του ηταν τοσο υποβλητικο, ασχετα αν δεν το ειδα. Το ενιωσα. Ενιωσα τον πονο αυτου του πατερα που πληγωσε αθελα του την κορη του για να την προστατεψει απο εναν αλητη απατεωνα που ειναι κλεισμενος στη φυλακη. Και εκει που ηταν καθηλωμενος στο κρεβατι του νοσοκομειου ποσο με συγκινησε! Επαιξε τελεια το ρολο του κατα παραγγελια ασθενους! Μπραβο και παλι μπραβο! Διαβασα οτι μετα τη συμμετοχη του στη σειρα, πεφτουν βροχη οι προτασεις για συμμετοχη σε σιριαλ, ασχετα του οτι δεν υπαρχουν καθολου. Κορυφαιος ηθοποιος που σιγουρα εχει να δωσει πολλα ακομα στο μελλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου