Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

tv people quotes

"Υπάρχουν πράγματα που δεν τα έχουμε ξαναδεί σε συγγραφικό επίπεδο. Δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Πουθενά δεν υπάρχει συντηρητισμός και σεναριακή σεμνοτυφία όπως βλέπουμε συχνά σε ελληνικά σίριαλ".
Βασιλική Τρουφάκου, TV24

Δηλαδή δε θα είναι σαν το "Καφέ της Χαράς"...

"Ο Λάκης Λαζόπουλος σε κάνει σαν συνεργάτη να αισθάνεσαι απόλυτα ελεύθερος και άξιος. Αξιοποιεί στο έπακρο τον ηθοποιό που έχει απέναντι του".
Βασιλική Τρουφάκου, TV24

"Οταν κάθε χρόνο βγαίνουν περίπου 200 νέοι ηθοποιοί, είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις μέσα στο πλήθος".
Μαρίνος Κόνσολος, TV24

"Εχω παντρευτεί δυο φορές και τώρα ετοιμάζομαι για την τρίτη. Παντρεύτηκα την Αφροδίτη, χώρισα. Μετά παντρεύτηκα τον Μπάμπη, χώρισα. Και τώρα θα παντρευτώ τον Αριστοτέλη, που πλέον λέγεται Μόνικα".
Νίκος Μουρατίδης, Καρντσάσιανς

...

"Θα αποφασίσω το Καλοκαίρι αν θα συνεχίσω το Δέστε τους".
Νίκος Μουτσινάς, TV BOX

"Το Νικ ο Κλοκ έχει βρει το δρόμο του και τώρα φτιάχνουμε τα γύρω γύρω, κάνα παγκάκι, κάνα φανάρι, κάνα δέντρο...".
Νίκος Μουτσινάς, TV BOX

Ατακαδόρος ακόμα και στις συνεντεύξεις του.

"Δεν υπήρξε καμία προηγούμενη συνεννόηση στη συνέντευξη με τη Μενεγάκη".
Νίκος Μουτσινάς, TV BOX

Καλά...

"Είμαι εκείνη που πηγαίνω στον Γιώργο Παπαδάκη κατά τη διάρκεια της εκπομπής τα σχόλια των τηλεθεατών".
Νάνσυ Μιχάλη, TV BOX

Μη χάσετε στο επόμενο τεύχος την αποκαλυπτική συνέντευξη του κάμεραμαν της εκπομπής του Παπαδάκη : "Τον κύριο Γιώργο τον βλέπω σαν τον παππού που δεν είχα ποτέ".

"Δεν έχω βγει ποτέ χωρίς εσώρουχο. Υπάρχουν εσώρουχα υπερβολικά λεπτά και στο χρώμα του δέρματος".
Κατερίνα Στικούδη, You

Τι ήθελες να το πεις; Μας χαλάς την φαντασίωση...

"Οταν γίνεται κάτι αρνητικό μέσα από τον αυτοσαρκασμό και το χιούμορ προσπαθώ να το γυρνάω υπερ μου. Ετσι όταν κάποιος θέλει να με βλάψει, στο τέλος μου κάνει καλό".
Κατερίνα Στικούδη, You

Εξυπνο!

"Πιστεύω ότι οι παρουσιαστές στη μικρή οθόνη πρέπει να είναι τέρατα εγκυκλοπαιδικών γνώσεων".
Κατερίνα Λέχου, YOU

Αυτοί είναι τέρατα σκέτο.

"Δεν θέλω να κάνω παιδί. Δεν μου βγαίνει, άρα για κάτι άλλο είμαι πλασμένη".
Κατερίνα Λέχου, YOU

"Δεν έχω σκοπό να σταματήσω ποτέ να κάνω τηλεόραση".
Γιώργος Παπαδάκης, TV BOX

Θα κάνεις τηλεόραση και από τον τάφο σου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου