Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

tv people quotes

"Δεν θυμωνω αρκετα ωστε να ζηταω εκδικηση. Αντιμετωπιζω τις αρνητικες καταστασεις και συμπεριφορες με απαθεια".
Μπερεν Σαατ, TV ΖΑΠΙΝΓΚ

Με αλλα λογια, δεν εχεις καμια σχεση με την Ουμα Θερμαν στο Kill Bill.


"Η τυχη βοηθα τα προετοιμασμενα μυαλα. Ερχεται η τυχη, κανει ενα χειρουργειο εγκεφαλου στα ορθια και κοιταζει αν σου αξιζει ή οχι να περασεις".
Δουκισσα Νομικου, TV ΕΘΝΟΣ

Εμενα, παντως, καποιες φορες που ηρθε και εκανε χειρουργειο δε με περασε...Κι ομως, ειχα προετοιμαστει. Μονο που ελειπε κατι. Δεν ηξερα τι ηθελα.


"Η αποτυχια ειναι αυτη που θα σε κανει να ψαχτεις, να δεις τα πραγματα καταματα, οπως ειναι, και αυτο σε κανει και δεν επαναπαυεσαι".
Ορεστης Τρικας, Τηλεοραση και Μαγειρικη

Μην παιρνεις και ορκο...Αλλους η αποτυχια τους κανει να φουνταρουν...

"Οι νεοι ηθοποιοι πρεπει να εχουν γερο στομαχι. Η δουλεια μας ειναι πολυ δυσκολη, βγαζεις την ψυχη σου και την καταθετεις στο κοινο και μπορει ο καθε ενας με αυτην να γελασει, να την χλευασει και να την μειωσει".
Ορεστης Τρικας, Τηλεοραση και Μαγειρικη

Οντως η δημοσια εκθεση ειναι πολυ σκληρο πραγμα.


"Το «ΟΛΑ» ξεκινησε οταν ο ΣΚΑΙ ειχε μετατραπει σε ALPHA. Τοτε προτειναν μια εκπομπη στον Θεμο, χωρις ομως να υπαρχει συγκεκριμενο concept. Απλα ο Θεμος θα εκανε καποιες συνεντευξεις. Στην αρχη, λογω ελλειψης χρηματων, δεν υπηρχαν ουτε καν τιτλοι εκπομπης".
Βαγγελης Περρης, MY TV

Υποτιθεται πως τοτε υπηρχαν πολλα λεφτα στην τηλεοραση. Αυτο που δεν υπηρχε ηταν ο σχεδιασμος προγραμματος και εκπομπων, τουλαχιστον, οπως ειναι τωρα, οργανωμενος και επαγγελματικος. Τωρα πριν βγει μια εκπομπη στον αερα, σχεδιαζεται καλα το concept και ολα ειναι πολυ πιο μελετημενα. Το κακο, βεβαια, με αυτο ειναι οτι ετσι χανεται ο αυθορμητισμος και το ενδιαφερον που εχει η αγνωστη πορεια ενος τηλεοπτικου κατασκευασματος.


"Ενας εγωιστης δε μπορει να γινει ηθοποιος".
Θοδωρης Κατσαφαδος, TV24

"Δε με πειραζει καμια κριση. Ειμαι ενα παιδι του χωριου, που γεννηθηκα σε μια πολυ φτωχη οικογενεια στη Μανη και εχω ζησει με απιστευτα μικρες οικονομικες απολαβες. Μπορω να φοραω αυτα τα ρουχα μεχρι το τελος της ζωης μου".
Θοδωρης Κατσαφαδος, TV24

Εγω παλι δε μπορω...Λυπαμαι.


"Η γραφη μπορει να διδαχτει, μιλαω για την τεχνικη φυσικα! Ολα μπορουν να διδαχτουν! Εκεινο που δε μπορει να διδαχτει με τιποτα ειναι η εμπνευση".
Βανα Δημητριου, TV24

"Πριν δεκα χρονια εγινα υπερβολικα κριτικη και αυστηρη με τον εαυτο μου και αρχισα να νιωθω παρα πολυ αμηχανα μπροστα στη θεα της φωτογραφικης μηχανης ή της καμερας".
Βανα Δημητριου, TV24

Εγω την αμηχανια αυτη την εχω απο τη γεννηση μου...Παντως, οι περισσοτεροι ανθρωποι νιωθουν αμηχανια οχι απεναντι στη φωτογραφικη μηχανη αλλα στην βιντεοκαμερα.


"Αναμεσα στις δουλειες μου ξεχωριζω με διαφορα την Εκδικηση. Εχω δωσει τον καλυτερο εαυτο μου και η επιτυχια της σειρας με ανταμειψε με τον καλυτερο τροπο. Θα επαιζα στη σειρα ακομα κι αν δε με πληρωναν".
Ενγκιν Χαπιλερι, Super tv

Μας επεισες...


"Το σκυλακι μου ειναι το μονο ζωντανο πλασμα που μου δινει οσα δεν μπορουν να μου δωσουν οι ανθρωποι. Ξερει ποτε ειμαι καλα και ποτε οχι".
Μαρινος Κονσολος, Super tv

Πες στο σκυλακι σου να σου κανει και ψυχαναλυση...

"Πολλες φορες εχω πεσει θυμα κλοπης προσωπικων δεδομενων στο facebook".
Μαρινος Κονσολος, Super tv

Δεν ημουν εγω! Το ορκιζομαι.


"Ο χορος ηταν το απωθημενο μου".
Μαιρη Συνατσακη, Super tv

Επρεπε να σε δει ολη η Ελλαδα να χορευεις δηλαδη; Δε χορευες και στο σαλονι σου;


"Μεχρι τα 25-26 δεν ειχα αυτοπεποιθηση".
Μεμος Μπεγνης, Πρωτο Θεμα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου