Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

ΕΞΑΛΛΟΣ Ο ΜΠΟΥΡΔΟΥΜΗΣ ΜΕ ΨΕΥΔΕΣ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ FTHIS.GR

Έξαλλος είναι ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης με άρθρο του σάιτ fthis.gr που τον παρουσιάζει να έχει σχέση με συνάδελφο του ηθοποιό. Πιο συγκεκριμένα, το άρθρο (http://www.fthis.gr/article/329970/alexandros-mpoyrdoymis-bradini-exodos-me-i8opoio--fimologoymeni-proin-sxesi-synadelfoy-toy) έχει φωτογραφίες με τους δυο τους σε νυχτερινή έξοδο σε μια μουσική σκηνή στο Κολωνάκι. Ο υπό-τιτλος του άρθρου γράφει ότι η Ρόζμαρι Περάκη είναι η νέα σύντροφος του Αλέξανδρου Μπουρδούμη. Αυτή η ανακρίβεια έκανε τον ηθοποιό να ποστάρει στο προφίλ του στο facebook ένα άρθρο που τα βάζει με τους δημοσιογράφους που δεν ξέρουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και λένε ψέμματα για να "πουλήσουν".

Διαβάστε τι ακριβώς έγραψε :

Βαρέθηκα να διαβάζω ανακρίβειες τόσα χρονια...ευτυχώς που δίνουμε δουλεια στους αγαπητούς "δημοσιογράφους"για να φτιάχνουν όμορφες φανταστικές "πρωτοχρονιάτικες" ιστορίες αγάπης κι έρωτα...παιδιά!ας κάνουμε και λιγο reportage...αχ!Ροζμαρυ μετά απο τόσα χρονια φιλοι και γνωστοί μας έκαναν και ζευγάρι...ουτε για ποταρες δε μπορούμε να παμε και χρεωνομαστε "συνοδούς"...καλη χρονια και παλι φιλοι δημοσιογράφοι!!!


Το άρθρο δε γράφει πουθενά ότι οι δυο ηθοποιοί έχουν ερωτική σχέση, αυτό γράφει ο υπότιτλος όμως. Δεν είναι τυχαίο. Τα σάιτ με γκόσιπ περιεχόμενο έχουν γίνει πάρα πολλά και ο ανταγωνισμός έχει γίνει τεράστιος. Για να επιβιώσει ένα σάιτ σε αυτή τη σκληρή αγορά, αναγκάζεται πολλές φορές να βάζει παραπλανητικούς τίτλους, προκειμένου να έχει υψηλή επισκεψιμότητα (άρα και έσοδα). Έτσι και εδώ. Κάποιος θα πατήσει στο google "νέα σύντροφος Μπουρδούμη" (δε θα πατήσει "η καλύτερη φίλη του Μπουρδούμη") και θα οδηγηθεί στο fthis.gr και στο άρθρο με τον παραπλανητικό τίτλο ή υπότιτλο. Εκεί, άλλωστε, έδιναν ανέκαθεν πολύ μεγάλο βάρος οι δημοσιογράφοι. Στον τίτλο. Εκεί πέφτει πάντα το μάτι. Αυτό τραβάει κόσμο, φέρνει πελατάκια...Έτσι λειτουργεί το ίντερνετ. Με τις μηχανές αναζήτησης και τους πιασάρικους τίτλους. Και με τα γρήγορα και εύκολα άρθρα που δεν έχουν ρεπορτάζ από πίσω τους. Όσο μεγαλώνει ο ανταγωνισμός, θα βλέπουμε και χειρότερα. Εκτός και αν η νέα γενιά δημοσιογράφων αρνηθεί να παίξει αυτό το παιχνίδι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου