Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΡΑΦΑΕΛΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ "ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ"

Επιστροφή στο μπλογκ μου μετά από δύσκολες μέρες που ασχολούμουν έντονα με τα προβλήματα μου. Καιρός να ασχοληθώ ξανά με τους άλλους, καιρός να κάνω πράγματα (εν προκειμένω το blogging) για να μη σκέφτομαι συνέχεια τα δικά μου. Το κάνουμε συχνά αυτό οι άνθρωποι και δεν είναι κακό. Αρκεί να μην ασχολείσαι με τους άλλους με διάθεση κουτσομπολιού ή με άλλο τρόπο αρνητικό. Καλά, εδώ που τα λέμε και το κουτσομπολιό είναι ψυχοθεραπεία, το έχουν πει και επιστήμονες, αλλά στο Stefanos and the media θα το αποφεύγουμε. Ας αφήσουμε λοιπόν κατά μέρος τα προβλήματα μας, τη σκληρή καθημερινότητα μας και ας ξεχαστούμε με το μαγικό (;) κόσμο της μικρής οθόνης και των media, με τα τηλεοπτικά και μιντιακά πρόσωπα, τα σήριαλ, τα "κλεμμένα όνειρα" των άλλων και όχι τα δικά μας, τις εκπομπές, τα παρασκήνια. Βέβαια κατά πόσο ξεχνιέσαι βλέποντας τη σκληρή πραγματικότητα να αναπαρίσταται και μάλιστα ακόμα πιο σκληρή μέσα από τα δελτία ειδήσεων των καναλιών είναι ένα θέμα.
-Ραφαέλα εμφανίσου!
-Άντε επιτέλους με έφερες ξανά εδώ. Έχω τόσα να πω στο αναγνωστικό σου κοινό. Άντε να ασχοληθούμε και λίγο με την τηλεόραση, γιατί τελευταία όλο για ψυχολογικά λέγαμε και είχα πέσει.
-Έχεις δίκιο. Οι τελευταίες μέρες ήταν ψυχοφθόρες και κουραστικές. Πώς πάνε τα "Κλεμμένα"; 
-Τη λατρεύω αυτή τη σειρά. Μου φτιάχνει τα απογεύματα. Δεν ξεκολλάω.
-Εγώ σου είπα ότι τελευταία λόγω σχολής και άλλων υποχρεώσεων χάνω πολλά επεισόδια και τα βλέπω όλα στο web tv, όσα προλαβαίνω δηλαδή. Λοιπόν, έλα να δούμε μαζί το χθεσινό επεισόδιο, το 152 (http://www.megatv.com/klemmenaoneira/default.asp?catid=29031&subid=2&pubid=30135485)

-Τι γίνεται;
-Ο Άρης έπιασε δουλειά στο γραφείο του Μαλτέζου. Θέλει να μπει στο γραφείο του και να ψάξει.
-Τι ακριβώς θέλει να ψάξει;
-Ο,τιδήποτε ο πατέρας του κρατάει κρυφό και ο Άρης ξέρει καλά ότι έχει πολλά μυστικά.
-Έχω περιέργεια να δω τι θα βρει.
-Όσο πάει και έχει περισσότερη αγωνία. Με χαλάνε όμως οι σκηνές με το ρομάντζο Βίκυς και Δημήτρη που μας δείχνει συνέχεια.
-Ναι, αυτά τα ηλίθια που κάνουν οι μεγάλοι που πίνουν κόκκινο κρασί και χορεύουν, λέμε τώρα, με συνοδεία απαλής μουσικούλας.
-Τι ξενέρωτο.

Δημήτρης : Τι σκέφτεται το μυαλουδάκι σου;
Βίκυ : Αναρωτιέμαι γιατί με διάλεξες.
-Κι εγώ στη θέση σου και στη θέση του το ίδιο θα αναρωτιόμουν.

Βίκυ : Θέλω να πω, καταλαβαίνω την ανάγκη σου να ξεφύγεις, να επιβεβαιωθείς, αλλά εσύ θα μπορούσες να έχεις την ωραιότερη γυναίκα δίπλα σου. Γιατί εμένα;
Δημήτρης : Γιατί είσαι η ωραιότερη γυναίκα.
Βίκυ : Αλήθεια, γιατί είσαι μαζί μου;
-Μου αρέσει η Βίκυ, γιατί έχει αυτογνωσία.
Δημήτρης : Γιατί μαζί σου νιώθω έτσι όπως δεν έχω νιώσει ποτέ. Τα κάνεις όλα να φαίνονται τόσο φυσικά και τόσο αβίαστα.
Βίκυ : Και τι θα πει αυτό;
Δημήτρης : Σε όλη μου τη ζωή μέχρι τώρα προσπαθούσα να αποδείξω ποιός είμαι για να με αγαπάνε. Οι γονείς μου, η οικογένεια μου, τα παιδιά μου, η γυναίκα μου, ο πεθερός μου, οι εργοδότες μου, όλοι. Με σένα δε χρειάζεται να προσπαθώ για τίποτα. Με δέχεσαι όπως είμαι και δέχεσαι και τις σκοτεινές μου πλευρές και απλά είμαι ο εαυτός μου.
-Ρε τι ωραίο.
-Η αλήθεια είναι ότι δε μου αρέσουν οι ρομαντικές σκηνές αλλά εδώ οι διάλογοι είναι πάντα προσεγμένοι και με νόημα.
-Άννα Ανδριανού είναι αυτή.
-Καλά, μην το λες. Έβλεπα και παλιότερα σήριαλ της Ανδριανού και καμιά σχέση. Απολαμβάνω πραγματικά τους διάλογους σε όλες τις σκηνές. Πιστεύω ότι είναι μια σειρά που θα έπρεπε να την έχουν ως παράδειγμα σε σχολές σεναριογραφίας.
-Τώρα παίζει να πέσουν να σε φάνε μερικοί.
-Δε με ενδιαφέρει. Αυτή είναι η γνώμη μου και είμαι σίγουρος γι' αυτήν.
Δημήτρης : Κάποτε υπήρξε μια κοπέλα που ίσως θα μπορούσα να νιώσω έτσι μαζί της.
-Πού να ήξερε ότι αυτή η κοπέλα στέκεται δίπλα του.
-Εγώ πάντως είχα διαβάσει σε τηλεπεριοδικό ότι ο Δημήτρης έχει καταλάβει ότι αυτή είναι η Βάσω.
Βίκυ : Και; Τι την έκανε τόσο ξεχωριστή;
Δημήτρης : Ο τρόπος που με αγαπούσε. Ήταν πολύ γλυκιά και έδινε χωρίς να έχει στο μυαλό της να πάρει πίσω τίποτα.
-Καλά, αυτά μόνο στα σήριαλ γίνονται.
-Το να δίνεις χωρίς να παίρνεις;
-Όχι βρε χαζούλα, εννοώ να μιλάς για κάποιον που γνώρισες πριν 20 χρόνια και να τον έχεις μπροστά σου χωρίς να ξέρεις ότι είναι αυτός.

Η Αλεξάνδρα βρίσκει στο σακάκι του Μαλτέζου ένα κόσμημα μαζί με ένα σημείωμα που γράφει "Στη μοναδική γυναίκα που μου ξύπνησε τον έρωτα" και νομίζει ότι είναι για εκείνη. Η ίδια ζητάει από τη Χρύσα να τους αφήσει μόνους με το μπαμπά της τη μέρα της επετείου τους.

Χρύσα : Αχ μανούλα μου, πόσο σας ζηλεύω. Θα 'θελα κι εγώ να κάνω έναν τόσο πετυχημένο γάμο που να διαρκέσει για τόσα πολλά χρόνια...
-Μπορείς να φανταστείς την αντίδραση αυτής της κοπέλας όταν μάθει ότι το αγόρι που είναι ερωτευμένο μαζί του είναι ο αδερφός της και πως ο γάμος των γονιών της που έχει ως πρότυπο είναι κάθε άλλο παρα πετυχημένος;
-Πραγματικά μου είναι δύσκολο και ζω για να δω τις αντιδράσεις όλων των ηρώων μπροστά στις σκληρές αλήθειες.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου