Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

mag quotes

"Μου αρεσουν αυτες οι εκπομπες και θα ηθελα να συνεχισω σε τετοιου ειδους εκπομπες. Δεν μ' ενδιαφερει κατι αλλο".
Σαββας Πουμπουρας, Τηλεκοντρολ

Και να σε ενδιεφερε κατι αλλο, εγω προσωπικα δυσκολα μπορω να σε φανταστω σε κατι αλλο. Σου ταιριαζουν αυτες οι εκπομπες οποτε καλα εισαι εκει".

"Η οικογενεια ταιζεται και με...αγαπη και οι γονεις μας και κυριως οι γονεις των γονιων μας δεν ειχαν τα χιλια γροσια, αλλα μια χαρα εφτιαξαν οικογενεια. Ζουσαν με ψωμι, τυρι, και ελια, αλλα υπηρχε αγαπη".
Σαββας Πουμπουρας, Τηλεκοντρολ

Πολυ καλα τα λες αλλα τα πραγματα ουτε τοτε νομιζω οτι ηταν τοσο απλα, ποσο μαλλον στην εποχη μας...


"Με τη Δωρα ειμαστε μαζι τεσσερις ζωες".
Γιωργος Τσαλικης, ΕΓΩ!WEEKLY
Εγω ηξερα για προηγουμενη ζωη, οχι για...προηγουμενες ζωες.

"Ο καθε δημοσιογραφος, ο καθε τυχαρπαστος που δεν κανει σωστα τη δουλεια του, κατα τη γνωμη μου, περα απο καποιους που ειναι σοβαροι, βρισκει την ευκαιρια να παρει τη δηλωση μου, να τη διαστρεβλωσει, να συμπληρωσει, να κρινει..."
Αθηνα Οικονομακου, Τηλεκοντρολ

Δηλαδη τωρα με λες τυχαρπαστο ή με βαζεις στους σοβαρους; Προσωπικα, δεν εχω διαστρεβλωσει δηλωση δικια σου ουτε κανενος, αλλα δεν καταλαβα. Ειναι κακο να κρινουμε οσα λες; Απο τη στιγμη που τα λες, δεν ξερεις οτι θα κριθεις; Ασε που σημασια εχει να γραφουμε σωστα το ονομα σου.

"Μας σφιγγει η λογικη, ενα τεραστιο "εγω" που καλλιεργει η εποχη μας, που δεν ειναι συλλογικη, αλλα μαζικη, η καθημερινοτητα με τους περιορισμους της, η υλη".
Ελενα Πεγκα, συγγραφεας του "Σφιχτες ζωνες και αλλα δερματα", Glow

Σωστα ολα αυτα. Βαλτε μαζι και τους φουσκωμενους λογαριασμους.

"Ειτε απο τη θεση του θεατη ειτε του αναγνωστη, μου αρεσει η γραφη που αρνειται να οριστικοποιησει, να στρογγυλεψει τα μηνυματα και να μασησει την τροφη της, που επιμενει να πορευεται απορωντας. Μ' αρεσει η γραφη που δοκιμαζει τις αναγνωστικες μου προκαταληψεις. Μ' αρεσει η γραφη που εκδηλωνει την επιθυμια της να με ξεγελασει με υπογειες διαδρομες, παγιδες και απροσμενες σημανσεις".
Ελενα Πεγκα, Glow

Τι ωραια περιγραφη! Κι εμενα μου αρεσει αυτου του ειδους η γραφη αλλα ολα αυτα με μετρο ωστε να μη γινεται εκκεντρικη, "βαρια", δυσνοητη και απωθητικη.

"Ο Χρηστος ηρθε με χαμηλους τονους στο πρωινο, παρα τη μεγαλη πορεια του. Εβαλε τη δικη του νοτα και ενσωματωθηκε με τροπο χαριτωμενο. Προσπαθει να μαθει, δεν ηρθε λεγοντας "εγω ξερω", παρολο που κανει 20 χρονια τηλεοραση. Η σταση του Χρηστου δειχνει παιδεια και επιπεδο".
Σισσυ Χρηστιδου, Glow

Το ιδιο διαπιστωνουμε και εμεις. Ολοι λενε καλα λογια για τον Χρηστο σαν ανθρωπο και σαν επαγγελματια αλλα πολλοι λενε οτι δεν ταιριαζετε σαν τηλεοπτικο διδυμο.

"Ποτε δεν εκανα και δεν κανω ερωτησεις που θα φερουν σε δυσκολη θεση τον καλεσμενο, που μας κανει την τιμη να ερθει στην εκπομπη".

Σε αντιθεση με τον Λιαγκα που υπονοεις οτι αυτο κανει στη συνεχεια της συνεντευξης.

"Ειμαι ερωτευμενη με τον αντρα μου, αλλα ο ερωτας ειναι πλεον συντροφικος, εμπεριεχει αγαπη και βαθος. Η τρυφεροτητα με απογειωνει περισσοτερο απο το παθος".
Σισσυ Χρηστιδου, Glow

Ετσι συμβαινει στις περισσοτερες σχεσεις, ειδικα αν εισαι ρομαντικος τυπος οπως εσυ Σισσυ.

"Θαυμαζω τη δουλεια του Τσεκλενη και ξεχωριζω τους Deux Hommes και το Γιωργο Ελευθεριαδη. Δυστυχως, ομως, αυτο που συμβαινει ειναι πως οι νεοι σχεδιαστες ειναι τεμπεληδες και αυτο που κανουν τελικα ειναι να αντιγραφουν".
Λουκια, Glow

Οι νεοι σχεδιαστες θα θυμωναν πολυ με την οπως την χαρακτηριζει το περιοδικο Grande Dame της ελληνικης μοδας, αφου δε νομιζω να ειναι ολοι τεμπεληδες.

"Δε με βοηθησαν τοσο οι γνωσεις στην Ψυχολογια, οσο η ψυχοθεραπεια που εκανα, στο να μην ειμαι ενας φοβικος και καταθλιπτικος ανθρωπος. Τις γνωσεις ειναι δυσκολο να τις χρησιμοποιησεις στον εαυτο σου και να βοηθηθεις. Γι' αυτο οι ψυχολογοι πηγαινουν σε αλλους ψυχολογους".
Σαντυ Κουτσοσταματη, Glow

Εμεις πειραζει να προτιμησουμε τις γνωσεις απο την ακριβη, χρονοβορα και ψυχοφθορα ψυχοθεραπεια;

"Ειναι εφοδιο στην αρχη (η ομορφια) και εμποδιο στη συνεχεια, γιατι δεν μπορεις να βασιστεις μονο στην εξωτερικη εμφανιση. Αν μια κοπελα δεν χειριστει σωστα την ομορφια της, δεν προκειται να παει μπροστα".
Αρτεμις Αστεριαδη, Τηλεθεατης

Βλεπε Τζουλια Αλεξανδρατου...

"Δεν μου αρεσει να ηθικολογω και γενικως να κρινω τους χαρακτηρες μου. Η εμμονη του ηρωα στο σεξ ξεκινα σαν αστειο και σταδιακα γινεται σοβαρο προβλημα, οπως συμβαινει και στη ζωη, με τον αλκοολισμο για παραδειγμα. Αρχιζει σαν κατι αθωο, κατι ευχαριστο και, χωρις να το καταλαβεις, μετατρεπεται σε ανικανοποιητη διψα".
Στιβ ΜακΚουιν, Αθηνοραμα

Η εξαρτηση απο το σεξ δεν ειναι προιον φαντασιας για την ταινια, αλλα υπαρχει οντως. Θυμαμαι που το ειχε κανει θεμα η Oprah.

"Υπαρχουν ανθρωποι που με λενε "βαρετη" ή "παλιακια", χωρις να με εχουν δει ποτε. Μα δεν ζω στο '50. Συγχρονο ειναι αυτο που κανω, δεν ειμαι καμια ξενερωτη. Απο την αλλη, αν καποιος με εχει δει και δεν του αρεσω, χαιρομαι γι' αυτο. Ο καλος ο μυθος δεν τα αλεθει ολα. Ο καλλιτεχνης δεν μπορει να αρεσει σε ολους, εκτος αν εισαι η Χαρις Αλεξιου, η οποια δεν ειναι τραγουδιστρια, ειναι ιδεα. Τον καλλιτεχνη ή τον λατρευεις ή τον μισεις".
Νατασσα Μποφιλιου, Elle

Καταρχην, πρεπει να σου πω οτι ανηκω σε αυτους που σε θεωρουν βαρετη χωρις να σε εχουν δει. Δηλαδη λιγο σε εχω δει στην τιβι και μου φανηκες βαρετη. Μπορει να μη ζεις στο '50 αλλα μπορει να θυμιζεις αυτη την εποχη. Τι εννοεις οτι χαιρεσαι αν δεν αρεσεις σε καποιον; Συμφωνω οτι ο καλλιτεχνης δεν μπορει να αρεσει σε ολους αλλα αυτο με την Αλεξιου τι το 'θελες; Τι θα πει ειναι ιδεα η Αλεξιου; Τι χαζομαρα ειναι αυτη. Και επισης, δε γινεται να σου αρεσει απλα ενας καλλιτεχνης ή να σου ειναι αδιαφορος;

"Ο,τι δεν θα ρωτουσα καποιον και σε μια προσωπικη μας συναντηση δεν θα τον ρωτησω και σε μια συνεντευξη. Ειναι ανηθικο να φερνεις καποιον σε δυσκολη θεση ή με κολπα να προσπαθησεις να του αποσπασεις πραγματα που δεν θα ηθελε να πει...".
Ευη Κυριακοπουλου, Ραδιοτηλεοραση

Μαθηματα τηλεοπτικης παιδειας απο μια εξαιρετικη δημοσιογραφο. Φαινεται οτι απο εσας εμαθε η Χρηστιδου τον σημαντικο αυτο κανονα των συνεντευξεων.

"Τα καλα (σχολια) με κανουν πολυ ευτυχισμενη και ικανοποιημενη και τα κακοβουλα βεβαιως και τα δεχομαι και τα σεβομαι γιατι ζουμε σε μια κοινωνια που δεν μπορουμε να αρεσουμε σε ολους. Ουτε εμενα μου αρεσουν ολοι. Κι εγω διαφωνω με καποιους. Ετσι ειναι και μπορω να σου πω οτι υπαρχουν φορες που αυτα που μου λενε ειναι και σωστα και προσπαθω να τα βελτιωσω".
Μαρια Μπεκατωρου, TV24

Αυτη ειναι η σωστη αντιμετωπιση στην κριτικη, ειτε θετικη, ειτε αρνητικη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου