Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014

greek media mpla mpla

-Μπορεί τα κανάλια να τα θαλάσσωσαν τελευταία με τα τούρκικα και να εξόργισαν πολλούς τηλεθεατές, αλλά συνεχίζουν να τα βάζουν στο πρόγραμμα τους. Για να δούμε αν το κοινό θα τους έχει συγχωρήσει. Πάντως, δεν είναι τυχαίο ότι επιλέγονται γνωστοί πρωταγωνιστές που έχουμε ήδη γνωρίσει από παλιότερα σίριαλ, όπως ο Εζέλ, η Φατμαγκιούλ κτλ.

-Ο Alpha, πάλι, είπε να κοιτάξει προς Βενεζουέλα μεριά και να προβάλει από βδομάδα την τηλενουβέλα "Γλυκιά πικρή αγάπη".

-Ο Πέτρος Κωστόπουλος είναι εκτός "Πρωινού". Το πείραμα δεν πέτυχε, οι νοικοκυρές ψήφισαν Λιάγκα και ο πρώην μεγαλοεκδότης, με την ασφάλεια πια του απολυμένου που δεν έχει να χάσει κάτι, άρχισε τα παράπονα ότι δεν ήταν καλές οι συνθήκες εργασίες...(πότε επιτέλους θα υπάρξουν βαρέα και ανθυγιεινά για τους παρουσιαστές;;). Είπε ακόμα ότι αναγκαζόταν να έχει αυτούς τους καλεσμένους σε αντίθεση με το βραδινό που τους επέλεγε ο ίδιος. Σωστά, το βράδυ καλούσε τη Λυρική σκηνή και το πρωί αναγκαζόταν ο καημένος να ανέχεται τους ηθοποιούς των σίριαλ. Είπε ακόμα ότι συζητά με το mega για βραδυνό. Πάντως, το πρωινό δεν του ταιριάζει καθόλου, ούτε και στη Μπαλατσινού.

-Πολλά νέα αμερικάνικα σίριαλ θα έχει φέτος το μενού της tv. Και βέβαια πολλές επαναλήψεις, όπως πάντα. Η δουλειά του διευθυντή προγράμματος είναι πιο εύκολη κι από τον καθηγητή σε σχολείο.

-Τρελά ποσοστά κάνει το Μουντιάλ στη ΝΕΡΙΤ. Δεν πρόλαβε να ξαναγεννηθεί το κρατικό κανάλι και ήδη έχει εισπράξει τρελά ποσά με Eurovision και τώρα με το Μουντιάλ. Και είναι τόσα αυτά που μας απασχολούν, που κανείς πια δεν ασχολείται με το ποιοι προσλήφθηκαν στη ΝΕΡΙΤ και πόσα παίρνουν...

-Οι αναμετρήσεις της Εθνικής μας με Ιαπωνία και Κολομβία χάρισαν στη ΝΕΡΙΤ ρεκορ τηλεθέασης για αθλητικά γεγονότα - με το μερίδιο να αγγίζει τις ηλικίες 25-44 το 81%, ενώ η αναμέτρηση με την Ακτή Ελεφαντοστού έφτασε μέχρι και το 85,7%. Καθημερινά το μερίδιο τηλεθέασης κυμαίνεται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% - για τις δυναμικές ομάδες ξεπερνά το 40% - με περισσότερο από 1 εκατ. τηλεθεατές να είναι συντονισμένοι στη ΝΕΡΙΤ για να δουν τους αγώνες.

-Καθόλου τυχαίο ότι διαφημίζονται μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες στο Μουντιάλ, με ακριβά και πολυτελή σποτ : αυτοκινητοβιομηχανίες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ΟΠΑΠ κτλ.

-Κέντρο κατάρτισης άνεργων δημοσιογράφων ετοιμάζει η ΕΣΗΕΑ. Με άλλα λόγια, στόχος της είναι να κάνει τους άνεργους δημοσιογράφους ημιαπασχολούμενους, ανασφάλιστους και κακοπληρωμένους (αν οχι απλήρωτους).

-Εξακολουθούν να είναι πρώτα τα "ΝΕΑ" στις καθημερινές εφημερίδες και τη δεύτερη θέση έχει κατακτήσει τελευταία η "Espresso", με διαφορά 10.000 φύλλων από τα "ΝΕΑ".

-Τεράστια πτώση για το δελτίο του MEGA. Για να δούμε τι ετοιμάζει το μεγάλο κανάλι για τη νέα σεζόν. Πάντως, η Τρέμη να κάνει νέο λίφτινγκ δεν αποτελεί λύση. Μήπως να απομακρύνουν τον Πρετεντέρη;

-Ο ΣΚΑΙ έχει γίνει (ή τείνει να γίνει) κάτι μεταξύ BBC και Alter (όχι και ο καλύτερος συνδυασμός). Από τη μια η πολύ αυστηρή όψη της Κοσιώνη, η σοβαρή (και σοβαροφανής) ενημέρωση, η φτηνή και αδιάφορη μυθοπλασία, η σοουμπιζ που δεν είναι πια ταμπού για το κανάλι, τα νέα ονόματα που συζητούνται (Μελέτη, Χρουσαλά, Παπαβασιλείου) το κανάλι μάλλον έχει χάσει την ταυτότητα του και δεν ξέρει που οδεύει. Βέβαια, εκτός από το να βρει μια ταυτότητα, καλό είναι να βρει τρόπο να αυξήσει τα νούμερα (και άρα τα έσοδα) και αυτό μάλλον δεν ξέρει πώς να το κάνει ή φοβάται...

-Έριξε πολλά λεφτά φέτος ο ΑΝΤ1 και βγήκε κερδισμένος, αφού πήρε την πρωτιά στα διαφημιστικά έσοδα, αλλά και στην τηλεθέαση. Είναι αυτό που λέμε ότι η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου