Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014

ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΜΟΔΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ;

Η τηλεόραση μπορεί να δημιουργεί μόδες, αλλά αυτές ακόμα κι όταν περνάνε, η τηλεόραση δεν τις εγκαταλείπει αμέσως. Πολλές φορές το κοινό χάνει σταδιακά το ενδιαφέρον του για ένα τηλεοπτικό προιόν, αλλά η τηλεόραση δεν το αποσύρει. Αυτό συμβαίνει με τα τούρκικα σίριαλ.

Στην αρχή έγιναν μόδα, προκαλώντας μαζί με τις υψηλές τηλεθεάσεις και μεγάλο θόρυβο για το αν πρέπει να υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση. Σταδιακά και με διάφορα φάουλ που έκαναν τα κανάλια, κόβοντας τα απότομα, το κοινό τους μειώθηκε, η μόδα σχεδόν πέρασε, αλλά ακόμα βγαίνουν νέα τούρκικα. Ας το ονομάσουμε αυτό "αποφυγή πρόωρης απόσυρσης τηλεοπτικού προϊόντος" ή "προσπάθεια επανάκτησης τηλεοπτικού ενδιαφέροντος για πρώην δημοφιλές τηλεοπτικό προϊόν".

Τα κανάλια δίνουν μια ακόμα ευκαιρία στο προϊόν (στην προκειμένη στα τούρκικα που είναι άλλωστε και φτηνά στην αγορά) κι ας ξέρουν ότι πια η μόδα τους τέλειωσε. 

Για να δούμε τι ποσοστά θα καταγράψουν φέτος τα τρια τούρκικα της ελληνικής tv (Σουλειμάν, Διαμάντια και έρωτας, Karadayi).   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου