Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

mag quotes

"Νομιζω οτι ειναι καλο να παντρευονται οι ανθρωποι οταν νιωθουν ετοιμοι, οταν ειναι αρκετα σοβαροι και κυριως οταν ειναι ερωτευμενοι. Και επιπλεον στις μερες μας οταν εχουν και οι δυο δουλεια".
Πετρος Μπουσουλοπουλος, Τηλεκοντρολ

Ειδικα το τελευταιο ξαναπεστο!

"Δεν ξερω αν ειναι καλυτερα να γεννας ή να εισαι διπλα. Οταν σου συμβαινει κατι εσενα, ξερεις ακριβως πως ειναι, βιωνεις κι εσυ τη διαδικασια. Οταν εισαι διπλα, εχεις διπλη αγωνια".
Σακης Ρουβας, Nitro

Αν το παρουμε απο την πλευρα του πονου, καλυτερο ειναι να εισαι διπλα...

"Ειναι το απολυτο προτυπο για εμενα. Και πιστευω οτι ακομα και σημερα δεν εχω καταφερει να πλησιασω το ψυχικο της μεγαλειο, τη γενναιοδωρια, τη λαμψη, την εντιμοτητα της. Τη θεωρω απολυτως τελεια".
Ελενα Ακριτα, Psychologies

Η Ελενα Ακριτα θαυμαζει και με το παραπανω τη μητερα της.

"Οι ανδρες που πραγματικα ερωτευτηκα στη ζωη μου ηταν ηλικιακα πατεραδες μου. Ποτε δεν με συγκινησε ανδρας συνομηλικος ή μικροτερος μου. Ποτε".
Ελενα Ακριτα, Psychologies

Η Ελενα Ακριτα δε δισταζει να μιλησει και για πολυ προσωπικα θεματα της.

"Σιγουρα οι περσινες επιτυχιες, μου ανεβασαν το ηθικο και ενισχυσαν το ενδιαφερον μου για την προπονηση. Καθε επιτυχια αποτελει κινητρο για την επομενη. Η αλλαγη αλλωστε στον τροπο σκεψης ειναι απαραιτητη για να μπορεσει να συνεχισει κανεις".
Αθηνα Κοινη, Runner

Τελικα ο αθλητισμος εχει κοινα στοιχεια με τη ζωη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου