Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Social media & επικοινωνία» που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διείσδυση και τη χρήση των social media στην Ελλάδα ανέδειξε η έρευνα που διεξήγαγε το Ι.Επ. σε συνεργασία με το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού, του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών, το τμήμα Marketing & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την MRB Hellas.Πιο συγκεκριμένα φαίνεται ότι οι έλληνες χρήστες επικοινωνούν μέσω των social media (88,2%) ενώ οι κύριες δραστηριότητές τους εστιάζονται στο να μοιράζονται αρχεία (63,1%) να διαβάζουν blogs (55,7%) και να επισκέπτονται εφαρμογές κοινωνικής διαδικτύωσης/social networks (50,2%) ακόμη κι αν δεν γνωρίζουν τον όρο social media (77,9%). Η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου θεωρεί ότι τα προσφερόμενα από τα social media είναι θετικά, και σε αυτά περιλαμβάνει Ενημέρωση/Πληροφορίες (50,1%), Επικοινωνία (25,9%) και Διασκέδαση/Ψυχαγωγία (23,0%).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου