Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

CYPRIANNA : ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΦΥΛΟΜΕΤΑΒΑΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ GNTM

 


Θυμάστε την Έβελυν Κλεάνθους από το GNTM; Την τρανσ κοπέλα που έβαλε τα κλάματα όταν έμαθε ότι δεν πέρασε στην επόμενη φάση;



Η Εβελυν λοιπόν, ή Cyprianna, όπως είναι το καλλιτεχνικό της όνομα, έδωσε συνέντευξη στην Espresso, με αφορμή το νέο της τραγούδι και μίλησε για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια, την μετάβαση από το ένα φύλο στο άλλο και φυσικά για τη συμμετοχη της στο ριάλιτι μοντέλων.


"Μεγάλωσα υπο απαίσιές συνθήκες, αφού από την παιδική μου ηλικία ακόμη δεν υπήρχε καμία υποστήριξη ως προς αυτό που αισθανόμουν, ως προς αυτό που ήμουν πάντα. Στο σχολείο, ας πούμε, οι καθηγητές μού έκαναν bullying, υποχρεώνοντας με να παίζω με τα αγόρια, ενώ εγώ ήθελα να μένω με τα κορίτσια, αφού σ' εκείνο το περιβάλλον αισθανόμουν άνετα", δήλωσε η 28χρονη για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια, συμπληρώνοντας πως βίωσε bullying από όλους σχεδόν τους συμμαθητές της, αλλά ότι κατάφερε να μην λυγίσει και να παραμείνει ο εαυτός της.


Η ίδια δηλώνει ότι ένιωσε πρώτη φορά γυναίκα μόλις στα έξι της χρόνια και παρότι δεν είχε στήριξη από τους γύρω της, ήταν αποφασισμένη να κάνει το μεγάλο βήμα της φυλομετάβασης, όπου και εκεί όμως αντιμετώπισε δυσκολίες.

"Για εφτά χρόνια ο γιατρός μου δεν με άφηνε να αρχίσω την ορμονοθεραπεία μου. Με λίγα λόγια, ήθελα να αρχίσω πριν από δέκα χρόνια τη φυλομετάβαση μου, αλλά κατάφερα να το κάνω πέρυσι λόγω των λανθασμένων ιατρικών μέσων".

Για τη συμμετοχή της στο GNTM είπε : "Το μόνο που έχω να πω είναι ότι δεν έχω να κρατήσω κάτι από την εκπομπή. Απεναντίας, νιώθω "τραυματισμένη" ως προσωπικότητα από αυτό", ενώ για το ξέσπασμα της με κλάμα, ανέφερε : "Αυτή η έντονη αντίδραση που είχα τότε, αλλά και κάποιες άλλες που έχω στη ζωή μου γενικά προέρχονται από τα βιώματα μου και από μια ψυχαναγκαστική διαταραχή την οποία αντιμετωπίζω εδώ και χρόνια", συμπληρώνοντας ότι δεν της άρεσε που προβλήθηκε αυτή η αδύναμη πλευρά του εαυτού της, ενώ η ίδια είναι πολύ δυναμική, όπως λέει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου