Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕΣΩ SOCIAL MEDIA

Ειναι καιρος τωρα που η τηλεοραση εχει απενεχοποιηθει ως προς τα social media, τοσο που τα εχει αγκαλιασει και εχει γινει ενα με αυτα. Τα χρησιμοποιει για τη δικη της προβολη, προβαλει το περιεχομενο της μεσω αυτων, τα εχει ως εργαλειο προωθησης, τα παρακολουθει για να βλεπει τι αρεσει στον κοσμο και τι οχι. Πολλες φορες κανει ρεπορταζ με αφορμη καποια status ή tweets ή φωτογραφιες στο instragram οχι μονο επωνυμου αλλα και ανθρωπων που χρησιμοποιουν ψευδωνυμα.

Πριν λιγο καιρο επαιξε στην εκπομπη "ΤΩΡΑ" της Αννας Μπουσδουκου ενα θεμα για το πως σχολιασουν οι χρηστες των social media τα ευρηματα στην Αμφιπολη. Ο επικοινωνιολογος Φωτης Βασιλειου μιλησε για το θεμα και προεβαλε καποια χαρακτηριστικα tweets απο ανωνυμους χρηστες, που σχολιαζαν με χιουμορ (το γνωστο χιουμορ του τουιτερ) τις ανασκαφες και τα ευρηματα.

Ενα απο αυτα ηταν αυτο :





Και αυτο :





Στη συνεχεια, αναφερθηκαν στη Δ.Ε.Θ. και κατα ποσο απασχολησε το κοινο στα social media. Και απ' ο,τι φαινεται το απασχολησε, αφου μεσα σε μια βδομαδα εγιναν 52.365 αναφορες. Εγινε λεπτομερη αναλυση των αναφορων με τις περισσοτερες αναφορες να εχει ο Αντωνης Σαμαρας και να ακολουθει η θεματολογια της ΔΕΘ, τριτος ο Τσιπρας, επειτα οι κοινωνικες αντιδρασεις και μετα ο Βενιζελος.

Οσον αφορα το "αισθημα αναφορων", συμφωνα με το διαγραμμα, 61% ειναι οι αρνητικες αναφορες στη ΔΕΘ και 39% οι θετικες.

Το "αισθημα αναφορων" για τον Σαμαρα, ειναι 64% αρνητικες και 36% θετικες.

Το "αισθημα αναφορων" για τον Βενιζελο ειναι 81% αρνητικες και 19% θετικες.

Ποια απο τα θεματα που συζητηθηκαν στη ΔΕΘ σχολιαστηκαν περισσοτερα στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης; Πρωτο με 34% ειναι ο ΕΝΦΙΑ, επειτα ακολουθει η τιμη του πετρελαιου θερμανσης, τριτο οι φοροελαφρυνσεις, τεταρτο η ανεργια και πεμπτο η αναπτυξη.

Δειτε εδω ολο το θεμα :

http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65576

Ειναι φανερο οτι υπαρχει πια στην εποχη των μεσων κοινωνικης δικτυωσης μια νεα μορφη δημοσκοπησεων και μετρησης της κοινης γνωμης οπου οι εταιρειες δημοσκοπησεων δεν ρωτανε τον πολιτη, αλλα τον παρατηρουν μεσα απο την παρουσια του στα social media. Κι αυτη η μορφη δημοσκοπησης ειναι μαλλον πιο αξιοπιστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου