Και εκεί που είχα απογοητευτεί από το αντικείμενο ενασχόλησης μου με τα ελληνικά media, με τις βαρετές δηλώσεις των τηλεστάρ, την ανακύκλωση των τηλεοπτικών νέων, τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα και τη showbiz, με τη Μενεγάκη, το Dancing, τα τούρκικα, τα κλεμμένα κτλ, διάβασα τη συνέντευξη του Κώστα Καββαθά στο περιοδικό Ough για να έρθω λίγο στα ίσα μου, γιατί με όλα τα παραπάνω, είχα απλά ξενερώσει τη ζωή μου.
Τον πρώην εκδότη των "4 τροχών" έχω χαρακτηρίσει μίζερο και γκρινιάρη. Και δεν είμαι ο μόνος τελικά. Ο ίδιος λέει ότι όλοι οι "εκφραστές του κράτους ανασυγκρότησης και του εκσυγχρονισμού του Σημίτη, όπως ο Πρετεντέρης" τον κατηγορούσαν γι' αυτό. "Ποιος γκρινιάρης, μωρέ μαλάκα; Πάρτα τώρα! 320 ευρώ σύνταξη τώρα, στον άλλον που δουλεύει 42 χρόνια" απαντάει στις κατηγορίες. Άνθρωπος εξόχως αντιφατικός. Μεγάλος εχθρός του καπιταλισμού, ο οποίος τον εξέθρεψε. Εξέδιδε το πιο πετυχημένο περιοδικό αυτοκινήτου στη χώρα, χωρίς να θεωρεί τη δημοσιογραφία αυτού του είδους σοβαρή. "Να γράψεις τώρα για την καινούρια Μερσεντές ή την καινούρια Άουντι; Δεν πρέπει να 'σαι σοβαρός". Ο ίδιος έκανε σχόλια του τύπου "πώς γίνεται να είναι μια χώρα όπως η Ελλάδα που δεν παράγει, πρώτη σε μερσεντές;", ή ότι "ο καπιταλισμός σκοτώνει μεταφορικά και κυριολεκτικά τους ανθρώπους για να έχουν κάποιοι Μερσεντές με ABS και δερμάτινα καθίσματα". Όσοι βέβαια διάβαζαν τον Κώστα Καββαθά, ξέρουν ότι πρόκειται για ένα έντονα πολιτικοποιημένο και σκεπτόμενο άτομο.
Πιστεύει ότι αυτή η κρίση θα τελειώσει τη σημερινή μορφή του καπιταλισμού. Ειλικρινής άποψη ή αποτέλεσμα απογοήτευσης του σε επαγγελματικό επίπεδο; Πώς γίνεται, αλήθεια, να πολεμάς το σύστημα που σε έκανε αυτό που είσαι; Θα μου πείτε, και οι φοιτητές δεν τα βάζουν με το σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρότι χάρη σε αυτό έχουν μια καλή θέση στην αγορά εργασίας (λέμε τώρα...); Και πολλοί τραπεζίτες δεν έχουν (κρυφά) κακή άποψη για τον καπιταλισμό; Δεν πολεμάμε μόνο αυτό που μας αποκλείει κοινωνικά αλλά και αυτά που κοινωνικά είναι εκ των ων ουκ ανευ.
"Πιστεύω ότι θα γίνουν πολλοί μεγάλοι τοπικοί πόλεμοι που θα μειώσουν τον πληθυσμό. Δεν θα γίνει παγκόσμιος, αλλά μεγάλοι περιφερειακοί πόλεμοι", δηλώνει. Ο πρώην ισχυρός εκδότης εκφράζει την αποστροφή του στον Πέτρο Κωστόπουλο αλλά και το παράπονο του ότι όλοι ασχολήθηκαν με αυτόν και τον Λυμπέρη και κανείς με αυτόν. "Εχω πετάξει μαχητικά, πήγα 2.400 χιλιόμετρα την ώρα, πήγα πιο ψηλά απ' όλους τους Έλληνες στην ιστορία", λέει με παράπονο, ενώ επισημαίνει ότι χάρη στα περιοδικά του, χιλιάδες παιδιά πήγαν στις πολυτεχνικές σχολές.
Και γυρνάμε ξανά στις αντιφάσεις του πολέμιου του συστήματος, κ. Καββαθά, που οδηγεί πολλές και ακριβές μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια...Ενώ παραδέχεται ότι το περιοδικό του τον έκανε ζάμπλουτο και τον έβαλε στο χρηματιστήριο, χαρακτηρίζει "ύβρις του κεφαλαίου" το ότι το περιοδικό του είχε 500 σελίδες με 170 σελίδες διαφημίσεις, όταν το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό περιοδικό στην Αμερική έχει 220 σελίδες και 70 σελίδες διαφήμισης.
Ο Κώστας Καββαθάς, σύμφωνα με το άρθρο του περιοδικού, παράτησε το Πολυτεχνείο, δούλεψε στην εφημερίδα "Μεσημβρινή", έκανε για 25 χρόνια εξωτερικό δελτίο και για 42 χρόνια ήταν εκδότης περιοδικών όπως "4 τροχοί", "Ηχος", "Πτήση" και "RAM". Οπως ισχυρίζεται, τέλος, έχασε την εταιρεία του, τις "Τεχνικές Εκδόσεις" για δυο λάθη που έκανε : για το εργοστάσιο που έκανε για να τυπώνει τα περιοδικά του και για το ότι συνεταιρίστηκε με κάποιον που αποδείχτηκε το μεγαλύτερο λαμόγιο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που του έφαγε 13 εκατ. ευρώ.
Τον πρώην εκδότη των "4 τροχών" έχω χαρακτηρίσει μίζερο και γκρινιάρη. Και δεν είμαι ο μόνος τελικά. Ο ίδιος λέει ότι όλοι οι "εκφραστές του κράτους ανασυγκρότησης και του εκσυγχρονισμού του Σημίτη, όπως ο Πρετεντέρης" τον κατηγορούσαν γι' αυτό. "Ποιος γκρινιάρης, μωρέ μαλάκα; Πάρτα τώρα! 320 ευρώ σύνταξη τώρα, στον άλλον που δουλεύει 42 χρόνια" απαντάει στις κατηγορίες. Άνθρωπος εξόχως αντιφατικός. Μεγάλος εχθρός του καπιταλισμού, ο οποίος τον εξέθρεψε. Εξέδιδε το πιο πετυχημένο περιοδικό αυτοκινήτου στη χώρα, χωρίς να θεωρεί τη δημοσιογραφία αυτού του είδους σοβαρή. "Να γράψεις τώρα για την καινούρια Μερσεντές ή την καινούρια Άουντι; Δεν πρέπει να 'σαι σοβαρός". Ο ίδιος έκανε σχόλια του τύπου "πώς γίνεται να είναι μια χώρα όπως η Ελλάδα που δεν παράγει, πρώτη σε μερσεντές;", ή ότι "ο καπιταλισμός σκοτώνει μεταφορικά και κυριολεκτικά τους ανθρώπους για να έχουν κάποιοι Μερσεντές με ABS και δερμάτινα καθίσματα". Όσοι βέβαια διάβαζαν τον Κώστα Καββαθά, ξέρουν ότι πρόκειται για ένα έντονα πολιτικοποιημένο και σκεπτόμενο άτομο.
Πιστεύει ότι αυτή η κρίση θα τελειώσει τη σημερινή μορφή του καπιταλισμού. Ειλικρινής άποψη ή αποτέλεσμα απογοήτευσης του σε επαγγελματικό επίπεδο; Πώς γίνεται, αλήθεια, να πολεμάς το σύστημα που σε έκανε αυτό που είσαι; Θα μου πείτε, και οι φοιτητές δεν τα βάζουν με το σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρότι χάρη σε αυτό έχουν μια καλή θέση στην αγορά εργασίας (λέμε τώρα...); Και πολλοί τραπεζίτες δεν έχουν (κρυφά) κακή άποψη για τον καπιταλισμό; Δεν πολεμάμε μόνο αυτό που μας αποκλείει κοινωνικά αλλά και αυτά που κοινωνικά είναι εκ των ων ουκ ανευ.
"Πιστεύω ότι θα γίνουν πολλοί μεγάλοι τοπικοί πόλεμοι που θα μειώσουν τον πληθυσμό. Δεν θα γίνει παγκόσμιος, αλλά μεγάλοι περιφερειακοί πόλεμοι", δηλώνει. Ο πρώην ισχυρός εκδότης εκφράζει την αποστροφή του στον Πέτρο Κωστόπουλο αλλά και το παράπονο του ότι όλοι ασχολήθηκαν με αυτόν και τον Λυμπέρη και κανείς με αυτόν. "Εχω πετάξει μαχητικά, πήγα 2.400 χιλιόμετρα την ώρα, πήγα πιο ψηλά απ' όλους τους Έλληνες στην ιστορία", λέει με παράπονο, ενώ επισημαίνει ότι χάρη στα περιοδικά του, χιλιάδες παιδιά πήγαν στις πολυτεχνικές σχολές.
Και γυρνάμε ξανά στις αντιφάσεις του πολέμιου του συστήματος, κ. Καββαθά, που οδηγεί πολλές και ακριβές μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια...Ενώ παραδέχεται ότι το περιοδικό του τον έκανε ζάμπλουτο και τον έβαλε στο χρηματιστήριο, χαρακτηρίζει "ύβρις του κεφαλαίου" το ότι το περιοδικό του είχε 500 σελίδες με 170 σελίδες διαφημίσεις, όταν το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό περιοδικό στην Αμερική έχει 220 σελίδες και 70 σελίδες διαφήμισης.
Ο Κώστας Καββαθάς, σύμφωνα με το άρθρο του περιοδικού, παράτησε το Πολυτεχνείο, δούλεψε στην εφημερίδα "Μεσημβρινή", έκανε για 25 χρόνια εξωτερικό δελτίο και για 42 χρόνια ήταν εκδότης περιοδικών όπως "4 τροχοί", "Ηχος", "Πτήση" και "RAM". Οπως ισχυρίζεται, τέλος, έχασε την εταιρεία του, τις "Τεχνικές Εκδόσεις" για δυο λάθη που έκανε : για το εργοστάσιο που έκανε για να τυπώνει τα περιοδικά του και για το ότι συνεταιρίστηκε με κάποιον που αποδείχτηκε το μεγαλύτερο λαμόγιο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που του έφαγε 13 εκατ. ευρώ.
Καλό είναι, αν δεν ξέρουμε τα γςεγονότα και τους ανθρώπους, να μην πετάμε δεξιά και αριστερά ότι έχουμε διαβάσει από αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολλές οι ανακρίβειες και φαίνεται πως δεν διαβάσατε ποτέ πραγματικά τους 4 Τροχούς, ούτε και καταλάβατε τον Boss.
τυχαίνει να τον γνωρίζω, και είμαι εξαιρετικά ευτυχής για αυτό.
Δεν θα μπω στην διαδικασία να επισημάνω τα λάθη του άρθρου σας... Θα συμφωνήσω πως είναι αντιφατικός, όπως είναι το 99% των ανθρώπων που έχουν χαράξει νέους δρόμους σε καιρούς που δεν υπήρχαν μηχανήματα για να τους χαράξουν. Η εποχή του πλούτου για τα περιοδικά αυτοκινήτου ήρθε 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία των 4 τροχών και αν θέλετε μπορώ κατ' ιδία να σας πω ποιοι πραγματικά έγινα πλούσιοι από αυτό.
Ο Καββαθάς έκανε 2 λάθη: 1. αγόρασε αυτή την εταιρία εκτυπώσεων που ήταν ένα πηγάδι που έτρωγε λεφτά και δεν κατάλαβε πόσα πραγματικά έφευγαν γιατί ο άνθρωπος που του την πούλησε ήταν όντως λαμόγιο. 2. αναγκάστηκε να πουλήσει στον Λυμπέρη, για το ποιον του οποίου απλά θα σας πω ότι τον πέταξε 6 μήνεες μετά από το ΔΙΚΟ ου (στα πρόσωπο του νόμου) ραδιόφωνο.
Μπορώ να πω πως έκανε ένα λάθος ακόμα. Όπως εμπιστεύθτηκε ανθρώπους σαν εμένα, εμπιστεύτηκε και άλλους που δεν έπρεπε...