Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΡΑΦΑΕΛΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ...ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

-Γεια σου Ραφαελα!
-Γεια σου Στεφανε!
-Χαθηκες!
-Απο το μπλογκ σου χαθηκα. Τι να κανω; Απο σενα εξαρταται η υπαρξη μου στο μπλογκ σου.
-Εχεις δικιο. Υπαρχεις χαρη σε μενα. Τρομερο;
-Εκτος αν με αφησεις να μπαινω στο μπλογκ σου και να γραφω. Θα μπορουσα να εχω μια δικη μου στηλη.
-Θα εκανες ενα ποστ και μετα θα βαριοσουν.
-Με λες τεμπελα;
-Οχι, απλα δε νομιζω οτι το εχεις με το γραψιμο. Αλλιως θα ειχες ηδη μπλογκ.
-Η αληθεια ειναι πως δεν το 'χω με το γραψιμο μαλλον. Προτιμω να διαβαζω. Αλλα ισως στο μελλον δοκιμασω να φτιαξω καποιο μπλογκ. Μπορει να γραψω και διηγημα και μυθιστορημα.
-Καλα κοψε κατι.
-Γιατι οχι; Μπορει να κρυβω μεσα μου μια συγγραφεα και να μην το ξερω.
-Whatever. Για πες τι νεα; Διαβασες περιοδικα;
-Φυσικα. Διαβασα παρα πολλα.
-Ειδες τα νεα περιοδικα που βγηκαν;
-Ειδα ενα "inked" που εχει στο εξωφυλλο την Πηνελοπη Αναστασοπουλου και ασχολειται με τατουαζ. Τι σαχλαμαρα. Δεν το αγορασα.
-Ουτε εγω. Το "ΜΟΝΟ" το ειδες.
-Οχι, τι ειναι αυτο;
-Ειναι, μαλλον ηταν, ενα περιοδικο κοινωνικοπολιτικου περιεχομενου.
-Εκλεισε;
-Ναι. Δυο τευχη εβγαλε ολα κι ολα. Περασε εντελως απαρατηρητο. Ημουν σιγουρος οτι δε θα εχει διαρκεια.
-Στεναχωρεθηκα με το κλεισιμο της ΙΜΑΚΟ. Κυριως για το Down Town που ηταν απο τα αγαπημενα μου περιοδικα.
-Μπορει να το αγορασει καποιος.
-Επισης, να σου πω οτι διαβασα ολα σου τα ποστ για τον Κωστοπουλο και χαιρομαι που τον υποστηριξες. Με εξοργισαν ολα αυτα τα αρνητικα που διαβασα.
-Τι να κανουμε, ο Κωστοπουλος εκτος απο φιλους εχει και πολλους εχθρους.
-Χαμος απο σχολια. Ηταν λες και ο κοσμος μοιραστηκε σε δυο... στρατοπεδα, οι κωστοπουλικοι και οι αντικωστοπουλικοι.
-Ναι, οπως λεμε μνημονιακος και αντιμνημονιακος.
-Εγω φυσικα ειμαι Κωστοπουλικια.
-Εγω δεν ειμαι Κωστοπουλικος. Προσπαθησα να ειμαι αντικειμενικος.
-Ελα τωρα, αφου τον συμπαθεις τον Κωστοπουλο.
-Κανεις λαθος. Δεν τον συμπαθω, ουτε τον αντιπαθω. Εχω γραψει και αρνητικα σχολια γι' αυτον αλλα του εχω αναγνωρισει και καποια πραγματα. Θεωρω αδικα πολλα απο τα σχολια που του κανουν.
-Τον μισουν. Μου αρεσε πολυ η συνεντευξη του. Τα ειπε πολυ ωραια. Και μου αρεσε ο τροπος που την σχολιασες.
-Ευχαριστω. Αυτο που μου τη σπαει ειναι οτι με αφορμη το κλεισιμο της ΙΜΑΚΟ καποιοι ανοητοι εβγαλαν τη νεα καραμελα "πεθανε το λαιφσταιλ".
-Τι γελοιοι. Ουτε καν ξερουν τι σημαινει λαιφσταιλ. Ανοησιες.
-Εξαλλου, το οτι εκλεισε η ΙΜΑΚΟ δε σημαινει οτι εκλεισαν και ολα τα λαιφσταιλ περιοδικα.
-Φυσικα. Υπαρχουν ενα σωρο αλλα λαιφσταιλ περιοδικα.
-Και το οτι εκλεισε η ΙΜΑΚΟ, δε σημαινει οτι χαθηκαν τα περιοδικα της. Ο ΑΝΤ1 αγορασε ηδη το OK!.
-Δεν πεθαινει ετσι απλα το λαιφσταιλ.
-Και σε οποιον αρεσει. Κανεις δεν αναγκαζει κανεναν να αγοραζει τα λαιφσταιλ περιοδικα.
-Ακριβως. Απλα, οπως ξερεις, υπαρχει πολυ σοβαροφανεια και υποκρισια.
-Ναι, ξερω. Τελος παντων, παντως κατι που μου εκανε εντυπωσε, οχι θετικη, στη συνεντευξη του Κωστοπουλου ειναι οτι...ψαχνει για δουλεια και οτι θελει, λεει, να φτιαξει ιντερνετικη εφημεριδα. Μα καλα, αφου εχει βγαλει τοσα λεφτα απο τα περιοδικα τοσα χρονια. Εχει το δικο του σαιτ, το pkool.gr, εκανε και κανει ακομα τηλεοραση, ειναι δυνατον τωρα να μας το παιζει ανεργος; Φαουλ.
-Εχεις δικιο. Ηταν φαουλ αυτο. Και τι θα πει ιντερνετικη εφημεριδα; Κατι σαν ενημερωτικο σαιτ δηλαδη; Δε μας φτανουν οσα εχουμε;
-Και δεν υπαρχει μονο υπερβολη στα σαιτ, υπαρχει και στα περιοδικα και μαλιστα μεγαλυτερη. Ακουγα τις προαλλες τον Σταυρο Θεοδωρακη στην εκπομπη "σταση media" που ελεγε οτι δε μπορει να καταλαβει γιατι πρεπει να υπαρχουν για παραδειγμα τοσα περιοδικα για τη μοτοσυκλετα σε μια χωρα σαν την Ελλαδα.
-Σωστα, υπαρχει υπερβολη στον ελληνικο περιοδικο Τυπο και οχι τιποτα αλλο, δεν προλαβαινουμε να διαβαζουμε τοσα περιοδικα.
-Και καλα εσυ δεν προλαβαινεις να τα διαβασεις, εγω δεν προλαβαινω να γραψω γι' αυτα.
-Παντως για να επιστρεψουμε στα του Κωστοπουλου, διαβασα παρα πολλα, αναμεσα σε αυτα και το αρθρο στο protagon.gr με τιτλο "Απεταξαμην το Κλικ".
-Το διαβασα κι εγω. Μιλαει για την υποκρισια του νεοελληνα που μεγαλωσε με τα περιοδικα του Κωστοπουλου και τωρα κανει πως δεν τα διαβασε ποτε του και πολεμαει τον Κωστοπουλο.
-Ακριβως.
-Το περιοδικο mbike το ηξερες;
-Οχι.
-Ουτε εγω. Το αγορασα τις προαλλες. Ειναι για ποδηλατα. Δεν ειναι καινουργιο. Το τευχος που αγορασα ηταν το εκατοστο
-Α, και το γιορτασαν ε;
-Περιπου. Ειχε στο εξωφυλλο το νουμερο 100. Παντως, δωρα δεν ειχε.
-Το unfollow το πηρες;
-Ναι, πηρα το τριτο τευχος.
-Πως σου φανηκε;
-Μμμμ...δεν ξερω. Μετριο θα ελεγα.
-Κι εμενα μετριο μου φανηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου