Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 2013-2014

Η τηλεοπτική σεζόν που πέρασε ήταν παράξενη, διαφορετική από τις άλλες, είχε εκπλήξεις, ανατροπές, παρατράγουδα, αναπάντεχα γεγονότα, αποχωρήσεις, μετακομίσεις τηλεαστέρων, αλλά είχε και παλιές δοκιμασμένες συνταγές, παλιά γνωστά πρόσωπα, ξαναζεσταμένα φαγητά, βαρετές επαναλήψεις, προβλέψιμα πρόσωπα και εκπομπές. Είχε περισσότερα ελληνικά σίριαλ απ' ό,τι τα τελευταία χρόνια, είχε πολλές νέες ενημερωτικές εκπομπές, είχε τάλεντ σόου όπου απουσίαζε το στοιχείο του ριάλιτι. Ηταν η πρώτη σεζόν μετά από χρόνια όπου δεν είδαμε ριάλιτι. Είχε ακόμα στροφή καναλιού σε ενημερωτικό χαρακτήρα αλλά και άνοιγμα αμιγώς ενημερωτικού καναλιού σε ψυχαγωγικά μονοπάτια. Είχαμε απότομα κοψίματα εκπομπών, είχαμε απότομα κοψίματα τούρκικων σίριαλ. Είχαμε λιγότερα τούρκικα απ' ό,τι παλιά. Είχαμε πολλά νέα αμερικάνικα. Είχαμε τη ΔΤ, που στη συνέχεια έγινε ΝΕΡΙΤ. Είχαμε πολλές νέες εκπομπές ποικίλου περιεχόμενου.

Ας δούμε, λοιπόν, τι περιείχε το μενού της φετινής τηλεοπτικής σεζόν με φωτογραφίες :

ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1

Ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά μετά από 3 χρόνια στο πρωινό του MEGA, αποφασίζουν να μετακομίσουν στο αντίπαλο κανάλι στην ίδια ζώνη. Ο Ουγγαρέζος μένει στο mega (πυροδοτώντας τις φήμες ότι τσακώθηκε με το Λιάγκα), η Σάσα Σταμάτη τους ακολουθεί. Η συνταγή ακριβώς η ίδια. Τα λεφτά περισσότερα.

Η Λάουρα Νάργες τοποθετείται στο πάνελ του "Πρωινού" (ΑΝΤ1), αλλά επειδή διαπιστώνεται ότι η γνώμη της περί των τεκταινόμενων στη σόουμπιζ δε μετράει, τη στέλνουν για "ρεπορτάζ", όπου το dress-code είναι "όσο λιγότερα γίνεται και τόσα ώστε να αφήνεις τη φαντασία του αντρικού κοινού να οργιάζει" (βέβαια πόσοι άντρες βλέπουν πρωινάδικα είναι άλλο θέμα). Ποιος ξεχνάει τη Νάργες ντυμένη catwoman να κρατάει το σπαθί του Star Wars;



Η Ναταλία Γερμανού μετακομίζει στον ΑΝΤ1 με δική της εκπομπή με τίτλο "Η Γερμανού ξανάρχεται" που είναι late night talk show. Στην πρώτη εκπομπή έχει καλεσμένους τους ηθοποιούς της παράστασης "Αντρες έτοιμοι για όλα" ανάμεσα στους οποίους είναι ο σύντροφος της (;) Μάνος Ιωάννου.

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου επίσης μετακομίζει στον ΑΝΤ1 και μαζί με τη Μαρία Μπεκατώρου και τον Δημήτρη Σταρόβα παρουσιάζουν τα "Καρντάσιανς". Το πλατό θυμίζει σπίτι. Η ταυτότητα της εκπομπής μπερδεύει κοινό και κριτικούς, σύντομα όμως η εκπομπή αρχίζει να γίνεται αγαπητή και να κάνει καλά νούμερα. Η χημεία των τριών δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, αλλά το δυνατό χαρτί είναι οι καλεσμένοι.

ΝΕΑ ΣΙΡΙΑΛ


Ο Alpha επανέρχεται στην ελληνική μυθοπλασία με την κωμωδία "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα" το οποίο σημειώνει αξιοσημείωτη τηλεθέαση.

Το mega στο β' μέρος της σεζόν εντάσσει το νέο κωμικό σίριαλ με Μπέζο και Δανδουλάκη "Το σπίτι της Εμμας" το οποίο δεν πάει καλά σε τηλεθέαση.

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

Ο Νίκος Ευαγγελάτος αποχωρεί από τον ΣΚΑΙ 25 Απριλίου.


Η Πόπη Τσαπανίδου μετακομίζει από την πρωινή ενημερωτική ζώνη του ΣΚΑΙ σε αυτή του STAR. Τη θέση της παίρνει η Άννα Μπουσδούκου.

Η ΤΡΕΜΗ ΔΕΝ...ΤΡΕΜΕΙ

Η Όλγα Τρέμη μετά από 9 χρόνια παρουσίασης του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του MEGA, δεν...τρέμει πια μη χάσει τη θέση της. Είτε οικειοθελής αποχώρηση, είτε απόλυση, αποτελεί παρελθόν, σηματοδωτόντας πιθανώς το τέλος του μοντέλου αυτού δελτίου ειδήσεων, που είχε αρχίσει να είναι πολύ αντιπαθές σε μεγάλη μερίδα του κοινού.

ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Το STAR αποφασίζει μετά από χρόνια να κάνει στροφή στην ενημέρωση και να αφήσει πίσω την εποχή που η Τζούλια Αλεξανδράτου δήλωνε στο πανελλήνιο ότι η ταινία που γύρισε ήταν ερασιτεχνική και υπήρχε μόνο κάμερα "εμου και του ιδίου". Έτσι βάζει στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων τη Μάρα Ζαχαρέα και σχολιαστή το Νίκο Χατζηνικολάου. Σύντομα, απορροφά μεγάλη μερίδα κοινού από τα δύο μεγάλα κανάλια.

Στο πλαίσιο αυτό, προστίθεται στο πρόγραμμα του σταθμού το πολιτικό talk show "Στον ενικό" με το Νίκο Χατζηνικολάου.

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

Τελευταία τον γνωρίσαμε σαν αρχηγό του πολιτικού κινήματος (sic) "το Ποτάμι", αλλά ο Σταύρος Θεοδωράκης τη φετινή σεζόν συνέχισε να παρουσιάζει τους "Πρωταγωνιστές" στο MEGA, με θέματα όπως τα Ελληνόπουλα της Αλβανίας που κάνανε πολύ μεγάλη τηλεθέαση.

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΚΟΨΙΜΟ ΕΚΠΟΜΠΗΣ

Μόνο μια βδομάδα διήρκησε η εκπομπή της νεοαφιχθείσας στον ΣΚΑΙ Άννας Δρούζα και κόπηκε! Η ίδια ισχυρίστηκε ότι αυτό έγινε επειδή υπήρχαν διαφωνίες ως προς τη φιλοσοφία της εκπομπής από τη μεριά της και από το κανάλι. Τα ρεπορτάζ αναφέρουν ότι έπαιξε ρόλο και η χαμηλή τηλεθέαση, κάτι που δε στέκει, αφού ο σταθμός δε δίνει σημασία στα νούμερα και άλλωστε ποτέ δεν κρίνεται μια εκπομπή για την απήχηση της μέσα σε μια βδομάδα. Η Δρούζα έχασε την ευκαιρία να κάνει comeback στην tv και γύρισε στο αδιάφορο σάιτ της, boro.gr.

ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΙΡΙΑΛ

Ο ΑΝΤ1 κόβει το ένα τούρκικο μετά το άλλο, ή αλλάζει συνέχεια την ώρα προβολής, προκαλώντας την οργή των τηλεθεατών. "Hatirla", "Ενα αστέρι γεννιέται", "Κρυμμένες αλήθειες", "Εκδίκηση" είναι μερικά από αυτά που δεν ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους στην ελληνική τηλεόραση. Κι αυτό είτε επειδή δεν έκαναν νούμερα, είτε επειδή με τη συνεχή αλλαγή στην ώρα μετάδοσης, το κοινό τους γύρισε την πλάτη.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΡΑΒΑΤΟΥ

Η Κατερίνα Καραβάτου επιστρέφει στην tv και παίρνει τη θέση της Ναταλίας Γερμανού στο "Μες στην καλή χαρά". Η Σπυροπούλου παραμένει στη θέση της.

Η Χριστίνα Λαμπίρη στον ΣΚΑΙ αφού βλέπει ότι η εκπομπή "λίγο απ' όλα" δεν πιάνει και πως η καραμέλα του "infotainment" δεν περνάει πια, κάνει την εκπομπή της καθαρά gossip. Το "Excellent" γίνεται ωριαίο και ο Μπογδάνος αποφασίζει να το ενισχύσει με την παρουσία του και να ανεβάσει τα νούμερα, ακόμα κι αν πρέπει να τα βάλει με την Καινούργιου.

ΝΕΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ALPHA

Ο Alpha προσθέτει νέες εκπομπές στο πρόγραμμα του με καινούργια πρόσωπα. "Ετσι απλά", "World party", "Τι θα φάμε σήμερα μαμά" και άλλες.

Ο ΑΝΤ1 φέρνει το γνωστό τάλεντ σόου "THE VOICE" με το νέο έτος. Παρουσιαστής ο Γιώργος Λιάγκας. Το σόου δέχεται καλές κριτικές για το ότι εστιάζει στη φωνή μόνο (υποτίθεται) και στην απουσία του ριάλιτι στοιχείου. Ξεχωρίζει η 16χρονη Αρετή Κοσμίδου με την ιδιαίτερη φωνή της. Νικήτρια αναδεικνύεται η Μαρία Έλενα Κυριακού.

Ο ΑΝΤ1 πιστός στο είδος που τον έχει ξεχωρίσει, τα οικογενειακά κυριακάτικα φαντασμαγορικά σόου, προβάλλει για τέταρτη φορά το Dancing with the stars, με παρουσιάστρια τη Δούκισσα Νομικού και με νικητή να αναδεικνύεται ο Ησαΐας Ματιάμπα, και το δεύτερο κύκλο του "Your face sounds familiar" με παρουσιάστρια ξανά τη Μαρία Μπεκατώρου και νικητή τον Γιάννη Σαββιδάκη.

Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τη Μαρία Χούκλη ξεπερνάει μετά από καιρό αυτό του MEGA. Την ίδια χρονιά, όμως, γίνεται αντικείμενο σκληρής κριτικής όταν ασκεί προπαγάνδα υπερ της δεξιάς παράταξης, εν όψει των ευρωεκλογών.

Με το κλείσιμο της ΕΡΤ, στους δέκτες μας άρχισε να εκπέμπει η ΔΤ, που στη συνέχεια, 4 Μαΐου, έγινε ΝΕΡΙΤ.

Στη ΝΕΡΙΤ είδαμε τον 59ο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision όπου νικήτρια αναδείχθηκε η τρανσέξουαλ Κοντσίτα. Στη ΝΕΡΙΤ, επίσης, είδαμε το Mundial που έγινε στη Βραζιλία, με τη Γερμανία να βάζει το ένα γκολ μετά το άλλο στο ματς με την διοργανώτρια χώρα και τελικά να σηκώνει το κύπελλο στον τελικό με την Αργεντινή.

ΝΙΚ Ο ΚΛΟΚ

Ο Alpha δίνει στο Νίκο Μουτσινά δική του εκπομπή, όπου σατιρίζει την επικαιρότητα, κυρίως τη σόουμπιζ και έχει καλεσμένους εκπρόσωπους αυτής. Στην αρχή έχει πάνελ με το οποίο σχολιάζει την επικαιρότητα, αλλά αυτό σύντομα κόβεται και το "Νικ ο κλοκ" γίνεται one man show το οποίο όμως ρίχνει πρόωρα αυλαία, 25 Φεβρουαρίου.

ΤΕΛΟΣ ΟΙ "ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ"

Τέλος για την εκπομπή "Δέστε τους" στον Alpha μετά από πέντε σεζόν. Ο Μουτσινάς πάει ΑΝΤ1, η Ηλιάκη το συζητάει για ΣΚΑΙ και η Καινούργιου αποκτά δική της καινούργια εκπομπή για την καλοκαιρινή σεζόν.

JUST THE 2 OF US

Το mega προβάλλει το δεύτερο κύκλο του just the 2 of us με παρουσιάστρια τη Ζέτα Μακρυπούλια και με νικητή να αναδεικνύεται το ζευγάρι Κουρεντή-Παπαδόπουλος. Οι κριτικές για το πρώτο επεισόδιο ήταν αρνητικές εστιάζοντας στον κακό φωτισμό που δεν αναδείκνυε την πλούσια κόμη της Μακρυπούλια (που δεν ήταν πλούσια) και έκανε την Κορομηλά να δείχνει μεγάλη (ενώ δεν είναι). Μακράν το χειρότερο και πιο αδιάφορο πρόγραμμα της σεζόν.

ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Πολλές νέες αλλά και παλιές εκπομπές έρευνας είχε η φετινή τηλεοπτική σεζόν. "60 λεπτά Ελλάδα", "360 μοίρες", "Αυτοψία", "Σε πρώτο πλάνο" είναι μερικές από αυτές. Κάποιες από αυτές σημείωσαν πολύ καλή τηλεθέαση.

ΚΑΤΩ ΠΑΡΤΑΛΙ

Η νέα κωμική σειρά του mega, "Κάτω Παρτάλι" έκανε τα νούμερα που έκανε παλιότερα το "Πάρα πέντε" και το "Νησί". Γι' αυτό και πήρε το "πράσινο φως" για τη νέα σεζόν.
















 









 





 


Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Δυο εκατ. ευρώ ζητά ο Ιατρικός Συλλογος Αθηνών από το protagon

Ενα άρθρο με τίτλο  «Θέλει ο γιατρός μόνο «το καλό» του ασθενούς;» προκάλεσε την οργή του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών που με 16σελιδη αγωγή ζητά ένα εκατομμύριο ευρώ από το protagon και ένα εκατομμύριο ευρώ από τον αρθρογράφο Τάκη Μίχα – με νόμιμο τόκο από την επίδοση της αγωγής μέχρι την εξόφληση. Αφορμή για το άρθρο ήταν η πρόσφατη ιστορία με το φακελάκι και τον γιατρό του Ευαγγελισμού.

Αναφερόταν μεταξύ άλλων  άλλων στο επίμαχο άρθρο «Η βάση του προβλήματος βρίσκεται στη σχέση του πολίτη με τον γιατρό. Στην Ελλάδα εξακολουθεί να επικρατεί μία ρομαντική και τελείως εξωπραγματική αντίληψη ότι ο γιατρός έχει ως κύριο κίνητρο των πράξεών του τη βελτίωση της κατάστασης του ασθενούς και όχι τη βελτίωση της δικής του κατάστασης. Ενώ δεχόμαστε για όλους τους άλλους εργαζομένους -τον μπακάλη, τον υδραυλικό κ.λπ.- ότι λειτουργούν στη βάση ιδιοτελών κριτηρίων, δεν δεχόμαστε το ίδιο για τον γιατρό και παθαίνουμε σοκ όταν η πραγματικότητα μας διαψεύδει.

Αυτό πρέπει να αλλάξει. Θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον γιατρό όπως ακριβώς τον μπακάλη της γειτονιάς - δηλαδή ως κάποιον που άμα δεν προσέξουμε θα ρίξει και μερικές φέτες μπαγιάτικο τυρί στο πακέτο για να το ξεφορτωθεί. Με άλλα λόγια η σχέση γιατρού-ασθενούς θα πρέπει να προσδιορισθεί όπως ακριβώς είναι :Αντιπαραθετική (adversarial). Ο γιατρός θέλει να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του με όσο το δυνατόν λιγότερο κόπο και ο ασθενής θέλει να διασφαλίσει την υγεία του με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος. Όσο δεν δεχόμαστε αυτή την πραγματικότητα και εξακολουθούμε να βαυκαλιζόμαστε με μύθους, τόσο περισσότερο αποδυναμώνουμε τη θέση του ασθενούς.»

Στην αγωγή του ο ΙΣΑ αναφέρει μεταξύ άλλων πως το δημοσίευμα προσβάλει «παράνομα και υπαίτια την προσωπικότητα, την τιμή, την υπόληψη και το κύρος του κάθε μέσου Ελληνα γιατρού». Θεωρεί μάλιστα πως στόχος είναι σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία να στοχοποιηθούν οι ιατροί.

Διαβάστε ΕΔΩ όλη την αγωγή.
Ο Τάκης Μίχας απάντησε ως εξής μέσω του protagon:
«Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών ζητεί, με αγωγή του, ένα εκατομμύριο ευρώ από μένα και άλλο ένα από το protagon. Aιτία, το άρθρο που δημοσίευσα σχετικά με την οικονομική σχέση που υφίσταται μεταξύ γιατρού και ασθενούς. (Μπορείτε να δείτε εδώ το κείμενο της αγωγής). Προηγήθηκε σχετική αναφορά του Ιατρικού Συλλόγου προς την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Διαβάζοντας την ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου για το πρόσφατο άρθρο μου «Θέλει ο γιατρός μόνο «το καλό» του ασθενούς;» ομολογώ ότι έπεσα από τα σύννεφα. Διότι πραγματικά η ανακοίνωση αφορούσε ένα άλλο άγνωστο σε εμένα άρθρο κάποιου άγνωστου σε εμένα συνονόματου. Επιπλέον ο τόνος και το ύφος της ανακοίνωσης ασφαλώς δεν μπορούσε να προέρχεται από έναν σύλλογο του οποίου τα μέλη αυτοχαρακτηρίζονται ως «επιστήμονες».

Παρακάμπτοντας τώρα τις αναφορές που θα μπορούσαν να θεωρηθούν προσβλητικές για την προσωπικότητα και την ιδιότητα μου ως δημοσιογράφου, θα προσπαθήσω να ανασυγκροτήσω τηλεγραφικά την επιχειρηματολογία του αρχικού άρθρου:

1) Το θέμα δεν αφορούσε  αποκλειστικά τους Έλληνες γιατρούς. Αφορούσε γενικά τη σχέση γιατρού-ασθενούς παγκοσμίως. Χρόνια τώρα, η αρθρογραφία μου αντιμετωπίζει τις σχέσεις των ανθρώπων μέσα από τη φιλελεύθερη επιστημονική ανάγνωση. Από αυτό το πρίσμα, δεν εξαιρείται η σχέση γιατρού-ασθενούς. Αν επιμένετε ότι εξαιρείται, τότε θα πρέπει να εξηγήσετε και γιατί υπάρχει ιδιωτική υγεία.

2) Το θέμα δεν αφορούσε αποκλειστικά ή κυρίως το «φακελάκι» - που είναι πράγματι μια ελληνική ιδιατερότητα. Αφορούσε την ασυμμετρία της πληροφόρησης που χαρακτηρίζει τη σχέση γιατρού-ασθενούς. Ο γιατρός γνωρίζει πολύ περισσότερα για την κατάσταση και την θεραπεία του ασθενούς απ' ό,τι ο ασθενής. Αυτό δίνει στον γιατρό ένα τεράστιο διαπραγματευτικό πλεονέκτημα στον καθορισμό του κόστους θεραπείας.

3) Υπάρχουν διάφορες λύσεις σ' αυτό το πρόβλημα. Μία που κυριαρχεί στην Ελλάδα είναι να προσδιορίζουμε a priori οτι ο γιατρός κινείται με γνώμονα «το καλό του ασθενούς», οπότε το πρόβλημα παύει να υπάρχει. Η άλλη, που πρότεινα εγώ στο άρθρο μου, είναι να γίνουμε πιο ρεαλιστές και να αναγνωρίσουμε ότι ο γιατρός κινείται και στη βάση των δικών του συμφερόντων. Αν δεχτούμε αυτήν την άποψη τότε εκείνο που προέχει είναι να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες πρόσβασης του ασθενούς σε όλες τις πηγές πληροφόρησης, καθώς και να κάνουμε τον ασθενή όσο πιο συνειδητοποιημένο γίνεται για τα δικαιώματά του. Επίσης, να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες του ασθενή για σημαντική υλική αποζημίωση σε περίπτωση ιατρικής αμέλειας.

Έχοντας ζήσει αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και πρακολουθώντας καθημερινά την αρθρογραφία των ξένων ΜΜΕ μπορώ να διαβεβαιώσω τους πάντες ότι αυτές οι απόψεις και συζήτησεις κυριαρχούν στην ξένη αρθρογραφία. Χωρίς φυσικά να συνοδεύονται απο μηνύσεις, απειλές, αγωγές, οι οποίες ως μοναδικό στόχο έχουν τη φίμωση της κριτικής σκέψης στον βωμό στυγνών συντεχνιακών συμφερόντων.

Και κάτι τελευταίο: το site αυτό έχει δημοσιεύσει σειρά άρθρων που αναδεικνύουν, με θετικό τρόπο, τη δουλειά και τη διάθεση των Ελλήνων γιατρών. Αλλά τότε, βέβαια, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών δεν έκρινε απαραίτητο να ενημερώσει τα μέλη του. Μπορείτε να δείτε τα άρθρα αυτά ακριβώς από κάτω.»


Πηγή: Δυο εκατ. ευρώ ζητά ο Ιατρικός Συλλογος Αθηνών από το protagon και αρθρογράφο [pdf] | Ειδήσεις και νέα με άποψη http://www.iefimerida.gr/node/164542#ixzz38W4Ulz3b

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΜΟΔΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ;

Η τηλεόραση μπορεί να δημιουργεί μόδες, αλλά αυτές ακόμα κι όταν περνάνε, η τηλεόραση δεν τις εγκαταλείπει αμέσως. Πολλές φορές το κοινό χάνει σταδιακά το ενδιαφέρον του για ένα τηλεοπτικό προιόν, αλλά η τηλεόραση δεν το αποσύρει. Αυτό συμβαίνει με τα τούρκικα σίριαλ.

Στην αρχή έγιναν μόδα, προκαλώντας μαζί με τις υψηλές τηλεθεάσεις και μεγάλο θόρυβο για το αν πρέπει να υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση. Σταδιακά και με διάφορα φάουλ που έκαναν τα κανάλια, κόβοντας τα απότομα, το κοινό τους μειώθηκε, η μόδα σχεδόν πέρασε, αλλά ακόμα βγαίνουν νέα τούρκικα. Ας το ονομάσουμε αυτό "αποφυγή πρόωρης απόσυρσης τηλεοπτικού προϊόντος" ή "προσπάθεια επανάκτησης τηλεοπτικού ενδιαφέροντος για πρώην δημοφιλές τηλεοπτικό προϊόν".

Τα κανάλια δίνουν μια ακόμα ευκαιρία στο προϊόν (στην προκειμένη στα τούρκικα που είναι άλλωστε και φτηνά στην αγορά) κι ας ξέρουν ότι πια η μόδα τους τέλειωσε. 

Για να δούμε τι ποσοστά θα καταγράψουν φέτος τα τρια τούρκικα της ελληνικής tv (Σουλειμάν, Διαμάντια και έρωτας, Karadayi).   

greek media mpla mpla

-Μπορεί τα κανάλια να τα θαλάσσωσαν τελευταία με τα τούρκικα και να εξόργισαν πολλούς τηλεθεατές, αλλά συνεχίζουν να τα βάζουν στο πρόγραμμα τους. Για να δούμε αν το κοινό θα τους έχει συγχωρήσει. Πάντως, δεν είναι τυχαίο ότι επιλέγονται γνωστοί πρωταγωνιστές που έχουμε ήδη γνωρίσει από παλιότερα σίριαλ, όπως ο Εζέλ, η Φατμαγκιούλ κτλ.

-Ο Alpha, πάλι, είπε να κοιτάξει προς Βενεζουέλα μεριά και να προβάλει από βδομάδα την τηλενουβέλα "Γλυκιά πικρή αγάπη".

-Ο Πέτρος Κωστόπουλος είναι εκτός "Πρωινού". Το πείραμα δεν πέτυχε, οι νοικοκυρές ψήφισαν Λιάγκα και ο πρώην μεγαλοεκδότης, με την ασφάλεια πια του απολυμένου που δεν έχει να χάσει κάτι, άρχισε τα παράπονα ότι δεν ήταν καλές οι συνθήκες εργασίες...(πότε επιτέλους θα υπάρξουν βαρέα και ανθυγιεινά για τους παρουσιαστές;;). Είπε ακόμα ότι αναγκαζόταν να έχει αυτούς τους καλεσμένους σε αντίθεση με το βραδινό που τους επέλεγε ο ίδιος. Σωστά, το βράδυ καλούσε τη Λυρική σκηνή και το πρωί αναγκαζόταν ο καημένος να ανέχεται τους ηθοποιούς των σίριαλ. Είπε ακόμα ότι συζητά με το mega για βραδυνό. Πάντως, το πρωινό δεν του ταιριάζει καθόλου, ούτε και στη Μπαλατσινού.

-Πολλά νέα αμερικάνικα σίριαλ θα έχει φέτος το μενού της tv. Και βέβαια πολλές επαναλήψεις, όπως πάντα. Η δουλειά του διευθυντή προγράμματος είναι πιο εύκολη κι από τον καθηγητή σε σχολείο.

-Τρελά ποσοστά κάνει το Μουντιάλ στη ΝΕΡΙΤ. Δεν πρόλαβε να ξαναγεννηθεί το κρατικό κανάλι και ήδη έχει εισπράξει τρελά ποσά με Eurovision και τώρα με το Μουντιάλ. Και είναι τόσα αυτά που μας απασχολούν, που κανείς πια δεν ασχολείται με το ποιοι προσλήφθηκαν στη ΝΕΡΙΤ και πόσα παίρνουν...

-Οι αναμετρήσεις της Εθνικής μας με Ιαπωνία και Κολομβία χάρισαν στη ΝΕΡΙΤ ρεκορ τηλεθέασης για αθλητικά γεγονότα - με το μερίδιο να αγγίζει τις ηλικίες 25-44 το 81%, ενώ η αναμέτρηση με την Ακτή Ελεφαντοστού έφτασε μέχρι και το 85,7%. Καθημερινά το μερίδιο τηλεθέασης κυμαίνεται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% - για τις δυναμικές ομάδες ξεπερνά το 40% - με περισσότερο από 1 εκατ. τηλεθεατές να είναι συντονισμένοι στη ΝΕΡΙΤ για να δουν τους αγώνες.

-Καθόλου τυχαίο ότι διαφημίζονται μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες στο Μουντιάλ, με ακριβά και πολυτελή σποτ : αυτοκινητοβιομηχανίες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ΟΠΑΠ κτλ.

-Κέντρο κατάρτισης άνεργων δημοσιογράφων ετοιμάζει η ΕΣΗΕΑ. Με άλλα λόγια, στόχος της είναι να κάνει τους άνεργους δημοσιογράφους ημιαπασχολούμενους, ανασφάλιστους και κακοπληρωμένους (αν οχι απλήρωτους).

-Εξακολουθούν να είναι πρώτα τα "ΝΕΑ" στις καθημερινές εφημερίδες και τη δεύτερη θέση έχει κατακτήσει τελευταία η "Espresso", με διαφορά 10.000 φύλλων από τα "ΝΕΑ".

-Τεράστια πτώση για το δελτίο του MEGA. Για να δούμε τι ετοιμάζει το μεγάλο κανάλι για τη νέα σεζόν. Πάντως, η Τρέμη να κάνει νέο λίφτινγκ δεν αποτελεί λύση. Μήπως να απομακρύνουν τον Πρετεντέρη;

-Ο ΣΚΑΙ έχει γίνει (ή τείνει να γίνει) κάτι μεταξύ BBC και Alter (όχι και ο καλύτερος συνδυασμός). Από τη μια η πολύ αυστηρή όψη της Κοσιώνη, η σοβαρή (και σοβαροφανής) ενημέρωση, η φτηνή και αδιάφορη μυθοπλασία, η σοουμπιζ που δεν είναι πια ταμπού για το κανάλι, τα νέα ονόματα που συζητούνται (Μελέτη, Χρουσαλά, Παπαβασιλείου) το κανάλι μάλλον έχει χάσει την ταυτότητα του και δεν ξέρει που οδεύει. Βέβαια, εκτός από το να βρει μια ταυτότητα, καλό είναι να βρει τρόπο να αυξήσει τα νούμερα (και άρα τα έσοδα) και αυτό μάλλον δεν ξέρει πώς να το κάνει ή φοβάται...

-Έριξε πολλά λεφτά φέτος ο ΑΝΤ1 και βγήκε κερδισμένος, αφού πήρε την πρωτιά στα διαφημιστικά έσοδα, αλλά και στην τηλεθέαση. Είναι αυτό που λέμε ότι η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς...