Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤ1

https://www.youtube.com/watch?v=HigAK1LYXm8#t=42

https://www.youtube.com/watch?v=Wid3s2LoI1g


Προσέξτε! Ο κύριος αυτός, ο Ρογκακος, δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει ολοφάνερη προπαγάνδα από το δελτίο του αντ1 (είχα αναφερθεί και σε παλιότερο ποστ στον ίδιο). Απλά τώρα έγινε σάλος επειδή ήταν μια μέρα πριν τις εκλογές. Ο κύριος αυτός πολλές φορές βγαίνει και λέει το προπαγανδιστικό ποίημα του που έχει προετοιμάσει καλά...Δεν είναι πολιτικό σχόλιο, δεν είναι η γνώμη του. Είναι προπαγάνδα. Δεν είναι ο ίδιος βέβαια προπαγανδιστής, υπακούει στις εντολές του Κυριακού. Αλλά την κάνει πολύ καλά την προπαγάνδα ακόμα κι αν δεν την πιστεύει. Η Χούκλη είπε ότι ήταν μια άτυχη στιγμή αυτό που έγινε το Σάββατο, αλλά αυτό έχει συμβεί πολλές φορές. Πάντως, αυτή η απροκάλυπτη προπάγανδα στο δελτίο του αντ1 συνέπεσε με την στροφή που έκανε σε ένα πολυθεματικό δελτίο, που ξεκινά από τα πολιτικά και φτάνει μέχρι τα οπίσθια της Κειτ. Είναι ένα δελτίο με τα όλα του δηλαδή. Λίγο πολιτική, λίγο σοουμπίζ και πολύ προπαγάνδα.

Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014

Ο ΣΟΜΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

Ζάπινγκ τα μεσάνυχτα όπου μεσουρανούν ξεχασμένα ελληνικά σίριαλ. Στη σκηνή του σίριαλ που πέτυχα ο Κώστας Σόμερ υποδύεται έναν αθλητή που δίνει συνέντευξη σε τηλεοπτική εκπομπή και αναφέρεται στην περιπέτεια του με τα ναρκωτικά και πώς κατάφερε να απαλλαγεί από αυτά με τη βοήθεια μιας γυναίκας και προτρέπει τους τηλεθεατές να μην ακολουθήσουν αυτό το δρόμο. Ξεκαθαρίζει πως πάει καθαρός στους Ολυμπιακούς αγώνες και πως δεν έχει να φοβηθεί τους ελέγχους.

Ωραίο μαλλί παρεπιπτόντως...καταμαύρο από το πολύ ζελέ...

Η κοπέλα τι ακριβώς κάνει; Κρατάει σημειώσεις από τη συνέντευξη; Συνάδελφος;

Σε αυτό το σίριαλ πρέπει να γνωρίστηκαν ο Μάριος Αθανασίου με τη Μαρία Σολωμού.

Πίσω στο θέμα μας με τα ναρκωτικά. Όπου ναρκωτικά ο αθλητής εννοεί ουσίες. Φίλε Κώστα, δεν είναι ναρκωτικά μόνο η κοκαΐνη και το χασίς. Ναρκωτικά είναι και ο εθισμός στο ίντερνετ και σε διάφορα σάιτ, το τσιγάρο, το αλκοόλ, το junk food...Είναι πολλά τα ναρκωτικά εκεί έξω αλλά και μέσα μας...

Μετά το τέλος της συνέντευξης, ο δημοσιογράφος συνεχάρη τον Σόμερ για την τόλμη του να μιλήσει δημόσια για το θέμα αυτό και του είπε πως του ανέβασε τα νούμερα τηλεθέασης. Πότε πρόλαβε και είδε τα νούμερα; Πάντως, ακόμα και τώρα πολλούς τους σοκάρει όταν κάποιος αποκαλύπτει ότι έκανε ναρκωτικά...βλέπε Λάγκος. Κι ένα τραγούδι που λέει για τα διάφορα ναρκωτικά που υπάρχουν στη ζωή μας :






Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

ΕΜΜΕΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ YFSF

Η διαφήμιση τα τελευταία χρόνια έχει βρει νέους τρόπους να κάνει αισθητή την παρουσία της στη μικρή οθόνη. Δεν αρκούν πια μόνο τα διαφημιστικά διαλείμματα στις εκπομπές. Τα διαφημιστικά μηνύματα τώρα υπάρχουν και μέσα στις ίδιες τις εκπομπές. Για παράδειγμα, στο your face sounds familiar (ANT1), οι διαφημιστές έχουν βρει έξυπνους τρόπους να διαφημίσουν τα προϊόντα τους κατά τη διάρκεια του show, χωρίς όμως να ενοχλούν το κοινό. Ένα videowall με το 11880 όταν η παρουσιάστρια μιλάει στο φακό, διαφημιστικό πανό με το τσάι lipton κατά τη διάρκεια των προβών των παικτών, οι οποίοι και το πίνουν στα βίντεο προετοιμασίας που βλέπουμε κατά τη διάρκεια του show και άλλα.








ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ EUROVISION 2014

















ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ TV 10-5 : ΒΡΑΔΙΑ EUROVISION

Βραδιά eurovision η χθεσινή. Έχω περιέργεια να δω τα νούμερα τηλεθέασης. Σίγουρα δε θα είναι το ίδιο εντυπωσιακά όσο παλιότερες χρονιές, αλλά ούτε και 20αρια θα είναι.

Η δυναμική που έχει αυτός ο "θεσμός" φαίνεται από το χαμό που γίνεται με τις αναφορές που έχει στα social media και ειδικά στο twitter. Αν παλιότερα, ο σχολιασμός γινόταν μεταξύ της παρέας μας και την επομένη μεταξύ των συμμαθητών/συναδέλφων κτλ, τώρα χιλιάδες στην Ελλάδα και εκατομμύρια στον πλανήτη σχολιάζουν λεπτό προς λεπτό την κάθε εμφάνιση των χωρών, την κάθε ατάκα των εκφωνητών. Εγώ για παράδειγμα, χθες, δεν είχα παρέα να δω το διαγωνισμό, αλλά είχα ιντερνετική παρέα χιλιάδες αγνώστους με τους οποίους ανταλλάζαμε απόψεις και αυτή η αλληλοεπίδραση ήταν παράξενη και ενδιαφέρουσα.

Οι εποχές αλλάζουν και τα μίντια αλλάζουν και στη φάση αυτή όλα τα μίντια συνυπάρχουν με εκπληκτικό τρόπο και η χθεσινή βραδιά ήταν μια μοναδική απόδειξης της πολύ καλής συνύπαρξης τηλεόρασης και διαδικτύου. Η τηλεόραση ανοιχτή με live πρόγραμμα και οι τηλεθεατές online στο ίντερνετ να τουιτάρουν. Μάλιστα και οι ίδιοι οι εκφωνητές παρότι δεν διάβαζαν τα σχόλια των τηλεθεατών (κάτι πρακτικά αδύνατο άλλωστε και μάλλον κόντρα στη φιλοσοφία του διαγωνισμού) συχνά αναφέρονταν στον καταιγισμό μηνυμάτων στα social media, ενώ έκαναν και χιούμορ του στυλ "θα μας κράξουν στα social media με αυτό που είπαμε" (παλιότερα χρόνια θα έλεγαν μεσημεριανές εκπομπές αντί social media).

Οι δυο εκφωνητές ήταν σεμνοί, καλά διαβασμένοι, με χιούμορ εκεί που χρειάζεται μόνο, καμιά σχέση δηλαδή με τις αδελφές Μαγγίρα. Πολλά από τα τραγούδια ήταν καλά, υπήρχαν και τα φολκλόρ (που θεωρώ ότι είναι απαραίτητα σε ένα τέτοιο διαγωνισμό), και τα αγγλόφωνα, και τα αμερικανικής επιρροής (σαν το ελληνικό), τραγούδια troll, τραγούδια με κοινωνικό περιεχόμενο, υπήρχε η απαραίτητη ποικιλία χωρίς όμως κανένα από τα τραγούδια να ξεφεύγει από το γενική αισθητική του διαγωνισμού. Πρώτη βγήκε η Αυστρία, κάτι που μάλλον θα έπρεπε να περιμένουμε, αφού σχεδόν πάντα στο διαγωνισμό αυτό την πρωτιά κερδίζουν οι πιο αλλόκοτες εμφανίσεις αλλά που επίσης σχεδόν πάντα έχουν καλό τραγούδι (θέαμα και μουσική μαζί). Η Κοντσίτα, η κοπέλα (;) με τα μούσια μέσω του τραγουδιού της θέλησε να περάσει το δικό της μήνυμα κατά του ρατσισμού στη διαφορετικότητα σε όλη την Ευρώπη. Μαζί με το μήνυμα που έστειλε πάντως (άγνωστο πόσοι το εξέλαβαν), ξύπνησε ξανά τα ομοφοβικά αισθήματα χιλιάδων Ευρωπαίων και Ελλήνων που για ένα δυσνόητο λόγο της έδωσε 12αρι (τόσοι πολλοί είναι οι γκέι και οι ανοιχτόμυαλοι στη χώρα μας;).