Κυριακή, 27 Απριλίου 2014

ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ : ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΣΙ ΤΕΚΝΑ

Αν με μια πρόταση μπορούσαμε να πούμε ποιο είναι το βασικό νόημα, η κεντρική ιδέα γύρω από την οποία εκτυλλίσονται όλα τα επεισόδια της δραματικής σειράς "Κλεμμένα όνειρα" είναι αυτή : αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα.
Στα τελευταία επεισόδια μια νέα ηρωίδα εμφανίστηκε στη σειρά, η μητέρα του Δημήτρη Μαλτέζου. Αυτά που λέει για το γιο της μόνο τυχαία δεν είναι. Οι πράξεις της, όπως και η ίδια συνειδητοποιεί και παραδέχεται, είχαν ως αποτέλεσμα ο Μαλτέζος να μετατραπεί σε έναν αδίστακτο, άπληστο, ασυνείδητο εγκληματία που για να πετύχει αυτό που θέλει δεν είχε κανένα απολύτως ηθικό φραγμό. Ένας εγκληματίας που σκότωνε όποιον στεκόταν εμπόδιο στα σχέδια του. Έτσι απλά. Η μητέρα του, βέβαια, έχει τη μισή ευθύνη, αφού την άλλη μισή την έχει ο αλκοολικός και βίαιος πατέρας του Δημήτρη Μαλτέζου που φερόταν σκληρά και απάνθρωπα στο παιδί του (με τη σειρά του ο Δημήτρης θα φερόταν αν όχι σκληρά, τουλάχιστον απαξιωτικά προς τον Άρη).
Η μητέρα του Μαλτέζου, λοιπόν, αποκαλύπτει στον αστυνόμο Μακρή, ότι εγκατέλειψε σε μικρή ηλικία το Δημήτρη, αφήνοντας τον μόνο του στα χέρια του βίαιου και αλκοολικού πατέρα του, πήγε στον Καναδά, βρήκε δουλειά και άντρα και δεν επέστρεψε ποτέ. Ο Δημήτρης Μαλτέζος δίχως μητέρα και με έναν πατέρα που του φερόταν άσχημα, είχε όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει αυτό που έγινε και να κάνει ένα σωρό εγκλήματα και να δημιουργήσει ακόμα και άθελα του πολλά δεινά εδώ και 400 επεισόδια. "Όταν έφυγα ο Δημήτρης μου ήταν το πιο τρυφερό πλάσμα. Ένα αγγελούδι" λέει η μητέρα του που παραδέχεται ότι είναι ασυγχώρητη για το λάθος της. Βέβαια, όπως λέει και ο αστυνόμος Μακρής : "Κυρία Τζόρνταν, μην τα παίρνετε όλα πάνω σας. Ο γιος σας είχε πολλές ευκαιρίες να αλλάξει, αλλά δεν το έκανε. Ήταν γεννημένος για το κακό". Πάντως το νόημα της σειράς είναι αυτό, ότι οι γονείς έχουν τη βασική ευθύνη. Και αυτό όχι μόνο για τους γονείς του Μαλτέζου και τον Μαλτέζο, αλλά και για την Αλεξάνδρα, τη Βίκυ κτλ. Αλλά την αρχή του κακού την έκαναν οι γονείς του Μαλτέζου που δημιούργησαν έναν εγκληματία που χάρη σε αυτόν βλέπουμε εμείς οι τηλεθεατές 3 χρόνια τώρα δολοφονίες, αυτοκτονίες, μίση, εκδικήσεις κτλ.
Εξαιτίας του Μαλτέζου και των γονιών του, πέθανε η Λένα, ο σοφέρ του Μαλτέζου, ο Βαλάτος, η γραμματέας του Βαλάτου. Εξαιτίας του η Βίκυ έμεινε έγκυος, αναγκάστηκε να μεγαλώσει μόνη της το παιδί, να αλλάξει όνομα και να κλειστεί στον εαυτό της. Εξαιτίας του η Αλεξάνδρα ζούσε για 20 χρόνια σε ένα ψεύτικο γάμο και νόμιζε πως ο Άρης ήταν το πραγματικό της παιδί. Εξαιτίας του, ο Άρης έζησε τον εφιάλτη της απαγωγής από τον ίδιο του τον πατέρα. Εξαιτίας του η Χρύσα ερωτεύτηκε τον αδερφό της. Εξαιτίας του ο Σταύρος γνώρισε τη Φαίη στο κολλέγιο (που τον πήγε η Βίκυ για να γνωρίσει τον πατέρα του) και εξαιτίας του Άρη (και κατά συνέπεια του Μαλτέζου) η Φαίη πέθανε. Εξαιτίας του η Μαρία έκανε απόπειρα αυτοκτονίας επειδή ο Σταύρος την παράτησε για τη Φαίη. Εξαιτίας του τα δυο αδέλφια έγιναν εχθροί, ακόμα και όταν έμαθαν ότι είναι από το ίδιο αίμα. Εξαιτίας του, ο Άρης έχασε την εταιρεία, αφού ο Σταύρος τον εκδικήθηκε για το θάνατο της Φαίης. Εξαιτίας του, ο Σταύρος έχασε το κολέγιο, αφού ο Άρης τον εκδικήθηκε για το κλείσιμο της εταιρείας. Εξαιτίας του, η Σοφία έγινε θύμα στο παιχνίδι με τις εξευτελιστικές και σκληρές δοκιμασίες και εξαιτίας του πέθανε. Εξαιτίας του η Αλεξάνδρα μπήκε δυο φορές στη φυλακή. Εξαιτίας του πέθαναν η Σόνια, ο Μακρής, η Τάνια και ο Ίωνας. Μέχρι και ο ταξιτζής ο Μανώλης αυτοκτόνησε εξαιτίας του αν το σκεφτείτε.
Για όλα φταίνε οι γονείς του Μαλτέζου λοιπόν. Εκτός αν ο Μαλτέζος γεννήθηκε για να κάνει το κακό. Γεννιόμαστε άραγε για να κάνουμε το κακό; Γεννιόμαστε με αρνητικά στοιχεία; Εγκληματίας γεννιέσαι ή γίνεσαι; Πάντως, οι γονείς παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για το τι θα γίνεις. Μπορεί και τον πλέον καθοριστικό. Ή όχι;

Σάββατο, 26 Απριλίου 2014

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ TV 25-4

Η μικρή οθόνη σου ασκεί μια ακατανόητη έλξη πάντα, ειδικά σε μένα. Είναι η βασίλισσα του σαλονιού. Την ανοίγεις και με το κοντρολ κάνεις ένα γρήγορο πέρασμα σε πολλούς διαφορετικούς κόσμους, βλέπεις τηλεπερσόνες που είναι πάντα εκεί να σε περιμένουν, όσο καιρό και να λείπεις, και είναι σα να μην πέρασε ούτε μια μέρα από την τελευταία φορά που τους είδες. Όλη η επικαιρότητα εκτυλίσσεται μπροστά σου, εικόνες από την άλλη ακρή της γης, δημόσια και μη δημόσια πρόσωπα, πρόεδροι, πρωθυπουργοί, σταρ της μιας βραδιάς, πρώην εστεμμένες, άνθρωποι που θέλουν πάση θυσία να βγουν στο γυαλί και γίνονται διάσημοι για 15 λεπτά, γνώριμα πρόσωπα που βλέπεις για χρόνια, παράξενες φιγούρες που μοιάζουν λες και φτιάχτηκαν ειδικά για την τηλεόραση. Όλα βρίσκονται στο κουτί αυτό.
Πάμε να δούμε τι είδα χθες στην ελληνική τηλεόραση :

Το καφέ της χαράς...vintage...Ο Φατσέας είναι για τα δεδομένα της ελληνικής tv vintage που παραπέμπει συνήθως σε κάτι που έχει αισθητική...Μια ακόμα επανάληψη σε σίριαλ του Χάρη Ρώμα (να θυμηθώ να ψάξω αν πληρώνονται ακόμα για τις επαναλήψεις οι συντελεστές ενός σίριαλ) που προβλέπω να γίνει το επόμενο "Κωνσταντίνου και Ελένης". Τα σίριαλ αυτά έχουν σκοπό να διδάξουν στον αλλοδαπό πληθυσμό που έρχεται στη χώρα μας και δεν έχει χρόνο να τρέχει σε σχολεία και να διαβάζει λεξικά, τα ελληνικά όπως τα ομιλούν ο Φατσέας και η Ελένη Βλαχάκη και την αργκό. Βέβαια την αργκό την μαθαίνουν και οι νέες γενιές εκτός τους αλλοδαπούς, έτσι μετά διαδίδεται σε όλα τα σχολεία και νομίζουμε μετά ότι φταίνε τα σχολεία. Ο Ρώμας φταίει...Λέγανε όταν βγήκε ότι αντιγράφει μια ξένη ταινία, αλλά ο Ρώμας με τη σειρά αυτή έφτιαξε ένα τηλεοπτικό κιτς χωριό γεμάτο καρικατούρες και τραβηγμένους από τα μαλλιά χαρακτήρες, ωστόσο το έκανε με πολύ πετυχημένο τρόπο. Και ίσως αυτή η υπερβολή στους ήρωες ήταν το συστατικό της επιτυχίας και ότι ο καθένας είναι εντελώς διαφορετικός από τον άλλον. Η πρωτευουσιάνα που είναι τρέντι και ανοιχτόμυαλη, ο συντηρητικός και αυστηρός δήμαρχος, η νυμφομανής δασκάλα, ο ψυχιατρικά τσιγγούνης παντοπώλης, η ελεεινά καλόκαρδη και ηλίθια χωρατιοπούλα που είναι σκλάβα για τον χωριάτη αγράμματο και άξεστο ιδιοκτήτη καφενείου. Για τις καρικατούρες αυτές η σειρά δέχτηκε αρνητική κριτική, για τον ίδιο λόγο έκανε τρελά νούμερα και άφησε εποχή. Σε μια πρώτη ματιά, η σειρά προκαλεί γέλιο ή απέχθεια. Με περισσότερες και πιο προσεκτικές ματιές, βλέπεις ότι δημιουργήθηκε ένας τηλεοπτικός κόσμος που σε κάνει να ζεις μαζί του σα να υπάρχει πραγματικά και αυτό χάρη στην τηλεόραση. Και σπάνια και δύσκολα δημιουργούνται τηλεοπτικοί κόσμοι και μάλιστα αληθοφανείς που προσελκύουν πολύ κόσμο.

Ο Γιάννης Σαββιδάκης στη Στεφανίδου...η γυναίκα του, τα παιδιά του και τα σκυλιά του. Του αρέσει λέει να αλλάζει πάνες στα παιδιά του. Τραγουδάει κιόλας. Όχι έντεχνα, ούτε λαικά. Ένα είδος χωρίς ονομασία. Και είναι και στο your face.


Ο μικρούλης αυτός ήταν ο επόμενος καλεσμένος της Τάτι. Έχει παίξει σε σίριαλ αλλά δε θυμάμαι ποια. Ήθελε λέει να αγοράσει ένα άλογο με τα λεφτά που θα έπαιρνε. Οι γιαγιάδες λένε "τι γλυκό παιδάκι", τα κοριτσάκια "αχ τι κούκλος" και οι άνεργοι που σαν παιδιά δεν έβγαλαν πότε δικό τους χαρτζιλίκι "τι βλαμμένο". Τι βλαμμένο...Πάντως, όλα τα παιδάκια που βγαίνουν στην τηλεόραση, τα περισσότερα, είναι πολύ ντροπαλά. Μπορεί ο μικρός να παίζει σε σίριαλ αλλά στη συνέντευξη ήταν πολύ μαζεμένος, η Στεφανίδου το κατάλαβε και δεν του έκανε παρατήρηση. Το γυαλί είναι πολύ δύσκολο και σου αυξάνει κατά πολύ την όποια συστολή μπορεί να έχεις. Γι' αυτό είναι πολύ δύσκολο να είσαι ο εαυτός σου και να είσαι άνετος μπροστά στο γυαλί, γι' αυτό ελάχιστοι κάνουν καριέρα στο γυαλί και μάλιστα για χρόνια και όντας ο εαυτός τους. Τα περισσότερα παιδάκια, άλλωστε, είναι ντροπαλά, ακόμα και αν δεν έχουν μια κάμερα απέναντι τους. Όσο μεγαλώνεις με διάφορους τρόπους και ανάλογα με τις εμπειρίες και το περιβάλλον σου, η συστολή μειώνεται...υποτίθεται. Στο γυαλί όμως μπορεί να παραμείνει η ίδια.


Σήμερα ήταν η τελευταία εκπομπή του Ευαγγελάτου στον ΣΚΑΙ. Τα ρεπορτάζ γράφουν ότι ο ίδιος δε δέχτηκε να παίρνει τη σκυτάλη από νέα πολιτική εκπομπή με παρουσιαστή το Σπύρο Μάλη και να κοπεί η μια ώρα από τις δύο της εκπομπής του. Ο Ευαγγελάτος ήθελε μονοπώλιο στην πολιτική παπαρολογία και μια ώρα του φαινόταν πολύ λίγη για να αναλύσει την κοινή εμφάνιση Παπανδρέου Κουβέλη. Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που αποχώρησε δεν τον ξέρω. Μπορεί με μια ώρα εκπομπή να έπαιρνε τα μισά λεφτά. Και όταν έχεις συνηθίσει στα πολλά, δε συμβιβάζεσαι με καμία μείωση. Άλλωστε ο Ευαγγελάτος έφυγε έχοντας τη σιγουριά ότι αμέσως θα βρει νέα τηλεοπτική στέγη.

Το κανάλι "Ε" πάει σιγά σιγά να γίνει το νέο Alter...έχει μαζέψει κάμποσους γνωστούς παρουσιαστές και έχει εκπομπές που συναντάς και στα μεγάλα κανάλια. Όπως αυτή που είναι αντίγραφο από την εκπομπή του Παπαδόπουλου. Με παρουσιαστή τον Χαρδαβέλα που από τις μεταφυσικές αναζητήσεις το έριξε στα γλέντια. Και με χορηγό μια εναλλακτική μπίρα.

Το "Ε" διαφοροποιείται από τα μεγάλα αθηναϊκά κανάλια αφού προβάλλει εναλλακτικές διαφημίσεις. 

Όχι σαν τα μεγάλα κανάλια που διαφημίζουν προϊόντα όπως τα bake rolls, που είναι εντελώς ανθυγιεινά και σου καταστρέφουν το στομάχι και δεν είναι ούτε νόστιμα και οι διαφημιστές σε κοροϊδεύουν κατάμουτρα με ατάκες όπως  "Η μεγαλύτερη ανακάλυψη που έγινε ποτέ"...



Είμαι ο μόνος που δε μπορώ να βλέπω αυτή την τύπισσα από το "Βαλς"; Όχι πέρα από την πλάκα, οι σεναριογράφοι πρέπει να τη λυπηθούν. Είναι συνέχεια θλιμμένη. Θέλω να τη δω χαρούμενη. Αλήθεια.

Αυτή πάλι δε θέλω να τη βλέπω γενικά.

Ο Χρήστος Φερεντίνος είναι ο ιδανικός και ο πιο κατάλληλος παρουσιαστής για τηλεπαιχνίδια. Γεννήθηκε για να παρουσιάζει τηλεπαιχνίδια. Έχω όμως απορία ποιοι και γιατί βλέπουν αυτά τα παιχνίδια. Δε μπορώ να φανταστώ κάποιον να βλέπει μόνος του μια τέτοια εκπομπή εκτός αν βαριέται ελεεινά. Φαντάζομαι είναι εκπομπές που θες να βλέπεις με παρέα για να μαντεύετε μαζί τις απαντήσεις. Σαν να παίζει η παρέα στο παιχνίδι από το σπίτι της.


Το "πάρα πέντε" είναι από τις σειρές που μπορεί να "καούν" από τις πολλές επαναλήψεις.



Οι τύπο αυτοί είναι για λύπηση...όπως και το κανάλι.


Πάμε και στα τοπικά κανάλια, αγαπητοί αντιπρόσωποι. Μένω Ηράκλειο τον τελευταίο καιρό και στο ζάπινγκ βλέπω και τα δικά μας κανάλια. Στο ΚΡΗΤΗ TV, που είναι το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κανάλι του νησιού, τα μεσημέρια έχει ένα μαγκαζίνο ποικίλης ύλης, το "Καλό μεσημέρι" με την Ανδριανή Αγγελιδάκη και το Στέλιο Ζερβό. Είναι μια ωραία ήρεμη εκπομπή με ωραία θεματάκια. Επικαιρότητα, τοπικά θέματα, πρόσωπα από την Κρήτη που ξεχωρίζουν για το έργο τους, μαγειρική. Όχι δεν έχει ζώδια και κουτσομπολιό. Έχει και ωραίους διαγωνισμούς. Στη σημερινή εκπομπή καλεσμένος ήταν ο Μανώλης Κριτσωτάκης που μίλησε για το ντοκυμαντέρ του "Cretativity" που παρουσιάζει ανθρώπους από ξένες χώρες που αποφάσισαν να μείνουν για πάντα στην Κρήτη. Δείτε το τρέιλερ εδώ :


Ο "Άγιος" είχε γίνει γνωστός στην ΚΡΗΤΗ TV από τις εκπομπές που έκανε όπου γυρνούσε σε διάφορα χωριά του νησιού και μιλούσε με διάφορους κατοίκους (με τέτοιο τρόπο που έβγαζε γέλιο), κάτι σαν την κρητική version του "Ομορφου κόσμου" με τον Αρναούτογλου. Άγνωστοι λόγοι (που θα τους μάθω) τον οδήγησαν σε διαζύγιο με το μεγάλο κρητικό κανάλι. Έπειτα βρήκε νέα τηλεοπτική στέγη στο δεύτερο μεγαλύτερο κανάλι του νησιού, το tvcreta, όπου τώρα παρουσιάζει μια ωριαία ψυχαγωγική εκπομπή. Άγνωστο επίσης είναι γιατί διατηρεί πια ένα πολύ σοβαρό ύφος.


Το ΚΥΔΩΝ είναι ένα ακόμα κρητικό κανάλι με έδρα τα Χανιά και η εκπομπή "Μέρα μεσημέρι" είναι ένα μαγκαζίνο ποικίλης ύλης όπως το "Καλό μεσημέρι". Έχει μια ωραία και πρωτότυπη στήλη με ειδήσεις από το χώρο του ίντερνετ, που δεν υπάρχει σε άλλη εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση.


Από εκεί έμαθα για την εξαγορά της Nokia από την Microsoft.

Το 4u είναι ένα μικρό τοπικό κανάλι που στην αρχή διαφημίστηκε σαν νεανικό, αλλά καμία σχέση. Έχει λίγα προγράμματα και από αυτά ελάχιστα δικά του. Τα "Χρώματα Ελλάδας" είναι μια εκπομπή από την Αθήνα που μοιράζεται σε πολλά τοπικά κανάλια σε όλη τη χώρα. Στο 4U παρουσιάζει δελτίο ειδήσεων μια παλιά μου συμμαθήτρια από το Δημοτικό, η Ιωάννα Μπούτζουκα. Είναι παράξενο να τη βλέπω στο γυαλί μετά από τόσα χρόνια. Και είναι λες και δεν άλλαξε καθόλου!

Το teleκρήτη είναι ένα άλλο καινούργιο τοπικό φρούτο με ελάχιστα προγράμματα, σχεδόν καθόλου ζωντανό πρόγραμμα, αλλά παρόλα αυτά έχει κάμποσες διαφημίσεις, από κοινωνικού περιεχομένου μέχρι διαφημίσεις μεγάλων τραπεζών...

Συνήθως έχει κάτι παράξενα παιδικά...αλλά πολύ παράξενα. Στο παιδικό αυτό, που λέτε, κάτι video games, κάτι συσκευές τηλεφώνου και κάτι άλλα παράξενα είχαν πάρει τους δρόμους ψάχοντας έναν Πινο (;) ο οποίος τελικά βρέθηκε να ξυπνάει σε έναν παλιό καναπέ σε μια μάντρα (;) επειδή τον πέταξε έξω ο ιδιοκτήτης του...ο Πίνο, όπως είπε ο αφηγητής δε μπορούσε να φανταστεί ότι θα έμενε για πάντα στη μάντρα...ούτε εγώ μπορώ να φανταστώ να μένω για πάντα στο Ηράκλειο...κοίτα που ταυτίστηκα με τον Πίνο!

Το mytelevision είναι και αυτό τοπικό κανάλι που παίζει μόνο βίντεοκλιπ και εκπομπές με μουσικά νέα.

Το πλεονέκτημα με τα τοπικά κανάλια είναι ότι διαφημίζουν τοπικές επιχειρήσεις, κάτι που δεν κάνουν φυσικά τα πανελλήνιας εμβέλειας. Με τις διαφημίσεις αυτές βγαίνουν κερδισμένα και τα τοπικά κανάλια και η τοπική αγορά.

Κάθε κανάλι, άλλωστε, διαφημίζει πολλές φορές αυτό που το συμφέρει. Για παράδειγμα το mega διαφημίζει τις προσφορές του "Εθνους" που ανήκει στον ίδιο όμιλο με αυτό. Σας παρακαλώ γονείς μη βάζετε τα παιδιά σας να βλέπουν "Ντόρα" γιατί τα οδηγείτε κατευθείαν στην αποβλάκωση.













Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΚΟΝΤΑΡΑΚΗ

Η μιντιακή εποχή που ζούμε είναι παράξενη. Ενώ μοιάζουν μερικές φορές όλα ανεξέλεγχτα και ότι ο καθένας μπορεί να εκφράσει την άποψη του επί παντός επιστητού, χωρίς να έχει συνέπειες, τελικά αυτό δεν ισχύει. Πολλές φορές βλέπουμε σε φόρουμ και σε μπλογκ τον κόσμο να σκυλοβρίζει τους πολιτικούς, αντίθετα αν ο δημοσιογράφος που εργάζεται σε εφημερίδα εκφράσει αρνητική γνώμη ακόμα και με ήπιο τρόπο για έναν πολιτικό, κινδυνεύει μέχρι και με αυτόφωρο!

Πρόσφατα η βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. Ραχήλ Μακρή κατέθεσε μήνυση εναντίον της εφημερίδας "Ελεύθερος Τύπος" και της δημοσιογράφου Δέσποινας Κονταράκη. Διαβάστε για λεπτομέρειες εδώ

Όλα τα σάιτ αναπαρήγαγαν την είδηση, ενώ ο Ελεύθερος Τύπος το πήρε παραπάνω ζεστά, όπως είναι λογικό, το θέμα.

Με την ίδια ευκολία που η κυρία αυτή κατέθεσε μήνυση στη δημοσιογράφο για το σχόλιο της, με την ίδια ακριβώς ευκολία στα σαιτ και στις εφημερίδες, πολλοί χρησιμοποίησαν την "καραμέλα" της φίμωσης της ελευθερίας του Τύπου. Ο Τύπος, όπως και ο κάθε... τύπος που έχει βήμα από το διαδίκτυο, μπορεί να εκφράζει την άποψη του, αλλά αν φτάσουμε στο όνομα της ελευθερίας της έκφρασης λόγου, να μην έχουμε όρια και φραγμούς, να προσβάλουμε, να σπιλώνουμε προσωπικότητες, να γινόμαστε κυνικοί, και όλα αυτά χωρίς συνέπειες, τότε θα οδηγηθούμε σε ασυδοσία, το μέτρο θα έχει χαθεί εντελώς, θα επικρατήσει χάος και κοινωνία χαοτική είναι άκρως επικίνδυνη.

Από την εποχή της Χούντας, που δημοσιογράφοι φυλακίζονταν, επειδή δεν υπάκουαν στο αυταρχικό σύστημα, που το να εκφράσεις ελεύθερα την άποψη σου ήταν πολυτέλεια ή όνειρο θερινής νυκτός, περάσαμε στο άλλο άκρο σήμερα που με το πρόσχημα της ελευθερίας του λόγου, δημοσιογράφοι, μπλογκερ και χρήστες του διαδικτύου, σχολιάζουν τους πάντες και τα πάντα χωρίς να υπολογίζουν τίποτα, χρησιμοποιώντας το χειρότερο δυνατό λεξιλόγιο. Με απλά λόγια, έχουμε ξεφύγει. Και όταν γίνεται κάποια μήνυση σε εφημερίδα ή μπλογκ, τότε όλοι αντιδρούν επειδή φιμώνουν την ελευθερία του Τύπου. Δε λέω ότι είμαι υπέρ του να γίνονται μηνύσεις, ειδικά όταν δεν προστρέχει σοβαρός λόγος, και εννοείται πως είμαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου, αλλιώς δε θα ήμουν μπλόγκερ. Αλλά, δε γίνεται να μην υπάρχει νομικό πλαίσιο και όρια.

Τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το παράδειγμα της δημοσιογράφου Κονταράκη, απλά το χρησιμοποίησα ως αφορμή για να τα πω.

Όπως φαίνεται, πάντως, η συγκεκριμένη δημοσιογράφος, σχολίασε μια δήλωση που όντως ειπώθηκε από τη βουλευτή Ραχήλ Μακρή, ή τουλάχιστον τη δήλωση αυτή αναπαρήγαγαν άλλα μέσα και σύμφωνα με τον καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου και βουλευτή της ΝΔ, Προκόπη Παυλόπουλο, αν μια είδηση έχει αναπαραχθεί από άλλες δημοσιογραφικές πηγές, δεν είναι υποχρεωμένος ο δημοσιογράφος να προβεί σε ενδελεχέστερη έρευνα. Σύμφωνα πάλι με τον ποινικολόγο βουλευτή Κώστα Τζαβάρα, η αναπαραγωγή ήδη δημοσιευμένων περιστατικών, που έχουν γίνει κοινά γνωστά από άλλες πηγές, δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως δικαιολογία για σύλληψη δημοσιογράφων και μάλιστα στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

Παρότι όλα τα μέσα αναπαρήγαγαν την επίμαχη φράση της βουλευτού, την οποία και επιβεβαιώνουν και βουλευτές που ήταν παρόντες, τρεις μέρες μετά η ίδια αποφάσισε να καταθέσει μήνυση σε συγκεκριμένη εφημερίδα για το σχόλιο που έκανε σε μια φράση που ειπώθηκε από την ίδια και που δε θα μπορούσε παρά να προκαλέσει πολιτικό (και όχι προσωπικό) σχόλιο. Αυτό μου θυμίζει κάτι τέτοιο : κάποιος γράφει κάτι σε ένα φόρουμ, όλοι τον βρίζουν και του κάνουν παρατήρηση γι' αυτό που έγραψε. Αυτός από τους 50 που τον βρίζουν, πιάνει τον έναν και τον ρωτά "γιατί με βρίζεις;".  

Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014

greek media mpla mpla

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ JUST

Το πρώτο live του just the 2 of us δέχτηκε τις περισσότερες αρνητικές κριτικές που έχει δεχτεί τηλεοπτικό πρόγραμμα τα τελευταία χρόνια. Το τελευταίο ήταν το big brother στον alpha, αλλά εκεί το περίμενες γιατί μόνο στο άκουσμα του, σου 'ρχεται στο μυαλό "φτηνιάρικο ριάλιτι με χαμηλού επιπέδου ανθρώπους κτλ". Το γιατί 9 στις 10 κριτικές από κοινό και τηλεκριτικούς ήταν αρνητικές δεν το κατάλαβα ακριβώς, παρότι ούτε εμένα μου άρεσε καθόλου. Αλλά δεν περίμενα και κάτι άλλο και δεν κατάλαβα και οι άλλοι τι περίμεναν να δουν. Ένα σόου είναι με τηλεπερσόνες κάθε λογής, από ηθοποιούς ξεχασμένους και νυχούδες που θέλουν είτε να τους μάθουμε είτε να τους θυμηθούμε και από τραγουδιστές που νομίζουν ότι είναι ταλεντάρες και θέλουν να ακουστεί το όνομα τους...γενικά ψωνάρες στην πλειοψηφία τους που θέλουν να συνεχίσουν να είναι στο προσκήνιο και να εκπροσωπούν την εγχώρια σόουμπιζ, όχι απαραίτητα με το ταλέντο τους αλλά και με τις κόντρες τους...Τους χάλασε, λέει, τους τηλεκριτικούς και τους απαιτητικούς τηλεθεατές ο κακός φωτισμός, το καρέ μαλλί της Ζέτας, το φόρεμα της Ζέτας, ότι η Ζέτα δεν ήταν καθώς πρέπει αλλά παραπάνω αεράτη (ή το αντίθετο δε θυμάμαι), ότι η Ρούλα δεν ήταν η Ρούλα που ήξεραν (βασικά ποια Ρούλα ήξεραν δε μας είπαν), ότι υπήρχε λέει μια αμηχανία και κάτι άλλα αφαιρετικά σχόλια...Δεν είναι μόνο οι δισκοκριτικοί που λένε πράγματα που ούτε οι ίδιοι καταλαβαίνουν, είναι και οι τηλεκριτικοί...Στο δεύτερο πάντως live, έκαναν θετικά σχόλια, και είπαν ότι η Ρούλα βρήκε τον εαυτό της ξανά και το μαλλί της Ζέτας το ίδιο...ο φωτισμός αυτή τη φορά ήταν λίγο καλύτερος και ίσως όσο πάει να γίνεται ακόμα και καλύτερος...δέκτες των τηλεκριτικών δεν είναι οι παρουσιαστές αλλά οι εικονολήπτες και ηχολήπτες...

Κι όμως κατά ένα περίεργο τρόπο τα πυρά της κριτικής τα δέχονται πάντα αυτοί που βγαίνουν στο γυαλί και όχι τα εκατοντάδες άτομα που εργάζονται πίσω από τις κάμερες...Μόνο "οι μπροστά" όμως βγαίνουν και απαντάνε στις κριτικές...


ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Στο δεύτερο πάντως live δεν υπήρχαν θέματα με το φωτισμό αλλά με τον ήχο. Σε μια φάση η Ζέτα Μακρυπούλια μιλούσε και δεν ακουγόταν...χαμός έγινε στο τουίτερ...πάλι δώσανε αφορμή για σχόλια...Εγώ πάντως σκέφτηκα "ρε λες να το κάνουν επίτηδες για να προκαλέσουν σχόλια και να ακούγονται;".

Κι όμως...αν και το βρίσκω λίγο απίθανο δεν το αποκλείω...Στα κανάλια πια πριν βγει ένα πρόγραμμα στον αέρα ομάδες μάρκετινγκ σχεδιάζουν πως αυτό το πρόγραμμα θα "παίζει" σε όλα τα ΜΜΕ (τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά) αλλά και στα σόσιαλ μίντια, όπου πάρα πολλοί είναι αυτοί που σχολιάζουν in real time τα τεκταινόμενα της τηλεόρασης και ειδικά των ζωντανών εκπομπών. Τα μεσημεριανά προγράμματα υπάρχουν ακόμα και μάλιστα το περιεχόμενο αυτών των εκπομπών έχει πια επεκταθεί σε όλες τις τηλεοπτικές ζώνες...από το πρωί πρωί με την Τσιμτσιλή μέχρι αργά το βράδυ με το Θέμο. Υπάρχουν πάρα πολλές εκπομπές που παίζουν και σχολιάζουν περιεχόμενο από άλλες εκπομπές και ειδικά από ζωντανές ψυχαγωγικές εκπομπές...έτσι ένα τεχνικό λάθος, μια κόντρα, μια παρεξήγηση, μια φασαρία, θα προκαλέσει σχόλια και θα εξασφαλίσει πολύ τηλεοπτικό χρόνο με πανελίστες να προσπαθούν να ερμηνεύσουν όσα έγιναν...


ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕΣΩ SOCIAL MEDIA

Οι κόντρες, τώρα πια, γίνονται κι αλλιώς. Με πιο έμμεσο τρόπο. Με τα σόσιαλ μίντια. Δεν είναι απαραίτητο αυτός που βγαίνει στο γυαλί να εκφράσει την άποψη του για ένα άλλο πρόσωπο μέσω της τηλεόρασης. Μπορεί με το που πάει σπίτι του, να ανοίξει τον υπολογιστή του και να γράψει ένα καλογραμμένο, λιτό, με λίγες λέξεις και πολλά υπονοούμενα κειμενάκι που συνήθως θα φωτογραφίζει ένα πρόσωπο που όλοι υποψιαζόμαστε. Για παράδειγμα, ο γιος του Πάριου (εγώ δεν τον ήξερα τον κύριο αλλά φαίνεται θέλει να τον μάθω σόνι και ντε) νευρίασε πάρα πολύ γιατί η κυρία Κορομηλά τόλμησε να γελάσει δυνατά ενώ αυτός εκτελούσε το τραγούδι του...εκείνη τη στιγμή μάλλον δεν ήθελε να χαλάσει το ωραίο κλίμα της εκπομπής, οπότε με το που πήγε σπιτάκι του, απείλησε το πανελλήνιο ότι αν τυχόν τον ξαναδιακόψουν, θα φύγει από το σόου...


SOCIAL MEDIA ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Την αρχή την έκανε η Βούλα Παπαχρήστου με το περίφημο ρατσιστικό (κατ' εκείνη χιουμοριστικό) σχόλιο που έκανε στο τουίτερ και ήταν αφορμή να αποκλειστεί από τους Ολυμπιακούς αγώνες...Από τότε στην τηλεόραση έχει καθιερωθεί το "social media ρεπορτάζ". Δηλαδή ολόκληρα ρεπορτάζ προκύπτουν από μια δήλωση που έκανε κάποιος "επώνυμος" στη σελίδα του και αυτή η δήλωση μπορεί να σημαίνει κόντρα, διαμάχη. Δε βγαίνει ο τάδε διάσημος να μιλήσει άσχημα για έναν άλλο διάσημο στο περιοδικό ή την τηλεόραση, γιατί μπορεί απλά να μην τον καλούν για συνέντευξη ή μπροστά στην κάμερα να μη νιώθει το ίδιο άνετα όσο στο σπίτι του με το tablet του...Τα χώνει λοιπόν από το προφίλ του στο facebook ή το twitter, χωρίς διαμεσολαβητή. Οι δημοσιογράφοι εντοπίζουν τη δήλωση αυτή και έχουν έτοιμη τη νέα κόντρα στη σόουμπιζ που θα παίζει σε όλα τα μίντια και θα κάνει όλους εμάς να χάσουμε τον ύπνο μας για τη συνέχεια...


FAST-FOOD ΚΟΝΤΡΕΣ

Γιατί δεν είναι μόνο η δήλωση...είναι και η απάντηση που περιμένουμε από τον άνθρωπο που δέχτηκε τα βέλη...Και δεν απαντάνε όλοι οι θιγόμενοι μέσω σόσιαλ μίντια και αυτοί...περιμένουν τον ρεπόρτερ να έρθει να τους βρει και να τους πει αυτό που δεν ήξεραν, ότι κάποιος ή κάποιοι γράφουν αυτά τα πράγματα για το πρόσωπο τους. "Τι απαντάτε;". Η συνηθέστερη απάντηση είναι "ο καθένας έχει την άποψη του και μπορεί να την εκφράζει ελεύθερα" και φυσικά συνοδεύεται από το "δημοκρατία έχουμε". Άλλες πάλι φορές, ο θιγόμενος απαντάει με μια δήλωση που δε λέει τίποτα αλλά λέει πολλά ταυτόχρονα...τύπου υπονοούμενο με παροιμία "αγάλι αγάλι γίνεται..." κτλ. Σπάνια απαντά άμεσα σε αυτόν που τον κρίνει και ακόμα πιο σπάνια η απάντηση του είναι τέτοια που πυροδοτεί νέα απάντηση...κρίμα γιατί έτσι οι κόντρες έχουν πολύ μικρή διάρκεια ζωής...είναι νόμος της σόουμπιζ...Κάτι σαν fast-food. Κόντρες της μιας μέρας για να ακολουθήσει η επόμενη...άλλωστε τα περιοδικά και οι εφημερίδες πρέπει να γεμίσουν τις σελίδες τους με νέες κόντρες, γιατί δε μπορούν συνέχεια να επινοούν δικές τους...


ΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ

Πολλοί είναι αυτοί, πάντως, που επιλέγουν και τα σόσιαλ μίντια αλλά και τα παραδοσιακά μέσα για να ασκήσουν κριτική ή καλύτερα να τα χώσουν σε πρόσωπα που είναι στο προσκήνιο. Ο Νίκος Μαστοράκης, για παράδειγμα, έδωσε συνέντευξη στην Espresso και τα έχωσε σε Κορομηλά, Μενεγάκη, Τατιάνα. Μόνο τον Χατζηνικολάου άφησε απέξω, που όμως είπε ότι μόνο το μέγκα θα ήταν του επιπέδου του και δεν του αξίζει να είναι δίπλα στη Ζαχαρέα. Ο ίδιος όμως ασκεί κριτική στα τηλεοπτικά πρόσωπα και από το προφίλ του στο facebook. Η γνώμη του σίγουρα μετράει γιατί μετράει πολλά χρόνια στη μικρή οθόνη και έχει καταφέρει πολλά, αλλά η κριτική του είναι υπερβολική και ισοπεδωτική. Είναι αυτό που κρίνεις από το μέρος το όλον. Κρίνεις μια κακή στιγμή ενός παρουσιαστή και τον βγάζεις κακό παρουσιαστή. Ή λες ότι ο τάδε παρουσιαστής κάνει τα ίδια και τα ίδια, αλλά δε σκέφτεσαι ότι αυτά μπορεί να κάνει μόνο ή δε λες τι θα μπορούσε να κάνει. Ούτε παρατηρείς ότι μέσα σε αυτά τα ίδια και τα ίδια, υπάρχουν αναλαμπές εξαίρεσης. Τι θα μπορούσε πια να κάνει η Μενεγάκη που όλοι χρόνια τώρα την κατηγορούν ότι κάνει τα ίδια και τα ίδια; Αφιέρωμα στον Ελύτη και στη μεσαιωνική τέχνη; Και γιατί να κρίνεις μια τόσο καλή επαγγελματία όπως η Στεφανίδου, επειδή σε 5-6 από τις χιλιάδες εκπομπές της έκανε κάποια λάθη;


ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ

Κι ένας άλλος παλιός και έμπειρος της τιβι, ο Ανδρέας Μικρούτσικος, βγήκε τις προάλλες στο mega και άρχισε να κρίνει τα νέα τηλεοπτικά πρόσωπα...Είπε ότι η Μακρυπούλια είναι διεκπεραιώτρια και όχι παρουσιάστρια και ότι παρουσιαστής είναι αυτός που βγάζει πράγματα από τον άλλον και δε διαβάζει απλά το auto-cue. Πολύ δίκιο έχει, αλλά τι να κάνει και η κοπέλα; Να χοροπηδάει; Πολλές φορές κρίνουμε κάποιο πρόσωπο για κάτι που δεν κάνει, χωρίς να έχουμε μια εικόνα για το τι θα μπορούσε να κάνει. Και επίσης, πολλές φορές κρίνουμε κάποιον για κάτι που κάνουμε εμείς, και επειδή δεν το κάνει όπως εμείς, θεωρούμε ότι δεν το κάνει καλά. Πάντως, ο Ανδρέας Μικρούτσικος, είτε σου αρέσει είτε όχι, έχει το χάρισμα του λόγου και της αμεσότητας και το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι αλήθεια όταν λέει ότι δεν έχει ούτε autocue ούτε μικρόφωνο στα αυτιά.

ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ...ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ

Πάντως, κάτι συμβαίνει τον τελευταίο καιρό στο χώρο της τηλεόρασης και επικρατεί ένα κλίμα όπου όλοι κάνουν δηλώσεις από όλα τα πιθανά μέσα, παραδοσιακά και σύγχρονα, για άλλους συνάδελφους τους, και μετά αυτοί απαντάνε, ή τους ζητάνε να απαντήσουν, και σχολιάζουν τις απαντήσεις τους, και μετά απαντάνε στα σχόλια της απάντησης και σχολιάζουν την απάντηση στα σχόλια της απάντησης...και γενικά είναι "η απάντηση της απάντησης ω απάντηση"...όλα τα μέσα έχουν μπερδευτεί, αφού η μια απάντηση είναι στο ένα και η άλλη στο άλλο, η δήλωση ξεκινάει από ένα μέσο, προχωράει σε άλλο και επιστρέφει πάλι στο πρώτο...στο ίντερνετ βέβαια συγκεντρώνονται όλες αφού το ίντερνετ τα έχει όλα, και τηλεόραση και περιοδικά και εφημερίδες. Το θέμα είναι ότι γενικά γίνεται της...απάντησης...


ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΕ ΜΑΥΡΙΔΗ

Ο Αρβανίτης είναι ένας πραγματικά πανέξυπνος σκηνοθέτης...Μας έκανε όλους να πιστέψουμε ότι ο Μαυρίδης είναι ο Μαλτέζος, που έκανε πλαστική στο πρόσωπο, με κάποιες καλογυρισμένες σκηνές που είναι οι δυο τους, αλλά το περιοδικό TV24 προκάλεσε σεισμό πολλών ρίχτερ στο τηλεοπτικό σκηνικό, αφού ανέτρεψε το σενάριο αυτό, λέγοντας ότι ο Μαυρίδης και ο Μαλτέζος είναι δυο διαφορετικά πρόσωπα. Το περιοδικό εξασφάλισε μεγάλη αποκάλυψη, άλλωστε κάθε βδομάδα έχει εξώφυλλο με "κλεμμένα όνειρα" και το στηρίζει πολύ, αλλά στο άρθρο λέει πολλά χωρίς να λέει τίποτα για ακόμα μια φορά. Λέει ότι ο Μαυρίδης δεν είναι ο Μαλτέζος, αλλά το πώς και το γιατί δεν το λέει.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ

Με εξαίρεση το "Κάτω Παρτάλι", τα νέα ελληνικά σίριαλ δεν κάνουν υψηλά νούμερα τηλεθέασης, ούτε αποσπούν θετικά σχόλια. Άρα, το ότι "το κοινό διψάει για ελληνική μυθοπλασία" ήταν μούφα. Το κοινό δίνει ψήφο στα καλά προγράμματα, είτε είναι ελληνικά, είτε όχι.


ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τα τούρκικα μάλλον έχουν κάνει τον κύκλο τους και σε 1-2 χρονάκια μάλλον θα πάρουν πόδι από την ελληνική μικρή οθόνη. Τα ελάχιστα που έχουν μείνει δεν κάνουν καμία αίσθηση, ενώ άνα πάσα στιγμή μπορεί να κοπούν λόγω χαμηλής τηλεθέασης, όπως έγινε και με πολλά προηγούμενα. Αντε να δούμε ποια χώρα έχει σειρά μετά την Τουρκία.


ILOVETV.GR

Πολλά τούρκικα, αλλά και αμερικάνικα και μεξικάνικα σίριαλ, που έχει δείξει παλιότερα η τηλεόραση και άλλα που δεν έχει δείξει, μπορεί να δει κάποιος στο νέο σάιτ www.ilovetv.gr. Στο σάιτ αυτό με 9,99 ευρώ το μήνα μπορείς να δεις από τον υπολογιστή σου όλα τα επεισόδια από όποια σειρά θέλεις, από αυτές που έχει διαθέσιμες. Έχω περιέργεια να δω πώς θα πάει αυτό το εγχείρημα, αν δηλαδή θα ανταποκριθεί ο κόσμος και πόσος κόσμος και τι ηλικίες, στην επι πληρωμή τηλεθέαση. Γιατί μέχρι τώρα η τηλεθέαση των σίριαλ ήταν εντελώς δωρεάν, είτε από την τηλεόραση είτε με download από το ίντερνετ. Βέβαια, 10 ευρώ δεν είναι πολλά, αλλά όταν έχεις εθιστεί στο τζάμπα...


OTETV

Πολλοί, βέβαια, είναι αυτοί που παίρνουν nova και ote tv και έχουν εκατοντάδες κανάλια με κάθε λογής περιεχόμενο, αλλά οι περισσότεροι ούτε ζάπινγκ κάνουν σε αυτά...οπότε πάει τζάμπα η έξτρα πληρωμή, αφού στο τέλος πάλι mega και ant1 θα δουν...


ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV

Νομίζω ότι το χειρότερο πρόγραμμα ελληνικού καναλιού το έχει το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV...δείτε το και θα καταλάβετε.


E-RADIO

Δεν το έχω ψάξει πολύ με τα ελληνικά e-radio, θέλω όμως να κάνω στο μέλλον ένα εκτενές αφιέρωμα και ρεπορτάζ σε αυτά. Είχα μπει προχθές σε ένα και άκουσα μια ζωντανή εκπομπή με ροκ τραγούδια. Είχε chatroom όπου γύρω στα 10-15 άτομα άκουγαν την εκπομπή και έκαναν τα σχόλια τους και ο παραγωγός διάβαζε κάποια από αυτά την ίδια στιγμή, τα σχολίαζε ή απαντούσε. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο και παράξενο. Θυμάμαι παλιά που άκουγα φανατικά FM και έστελνα με sms τα σχόλια μου για κάτι ή ζητούσα τραγούδι και περίμενα με ανυπομονησία να πει ζωντανά ο παραγωγός το όνομα μου και το μήνυμα μου και όταν το έκανε, χαμογελούσα. Αυτή η αναμονή δεν υπάρχει εδώ, το μήνυμα διαβάζεται αμέσως, αλλά το χαμόγελο παραμένει. Είναι μια περίεργη μορφή επικοινωνίας. Είναι σαν μια παρέα φίλων που μαζεύεται να ακούσει τα τραγούδια που επιλέγει ο αρχηγός (παραγωγός) της παρέας που βρίσκεται κάπου μόνος του, αλλά και η παρέα αυτή αποτελείται από άτομα που, ενώ μοιάζει να είναι κάπου όλοι μαζί και να ακούνε τον "αρχηγό", ο καθένας είναι μόνος του και μπορεί να μη γνωρίζονται καν μεταξύ τους. Το αστείο, βέβαια, είναι ότι μπορεί κάποιοι από αυτούς να είναι φίλοι με τον "αρχηγό" και να πρόκειται για μια παρέα που ενώ θα μπορούσε να μαζευτεί σε ένα σπίτι και να ακούσουν όλοι μαζί μουσική, το κάνουν με αυτό τον τρόπο. Είναι μια νέα μορφή επικοινωνίας που αξίζει να μελετηθεί.

Διαβάστε ένα ενδιαφέρον άρθρο για τη σχέση μεταξύ facebook και πολιτικής εδώ :
http://www.metarithmisi.gr/el/readText.asp?textID=29149&sw=1280





Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ TV 6-4-2014

Διακαναλική συνέντευξη είχε σήμερα ο Βενιζέλος...Ήταν πολύ ενδιαφέροντα αυτά που είπε γιατί ο ήχος ήταν στο αθόρυβο...
Ο Βενιζέλος σήμερα ήταν και bugs bunny και eco news και το αλάτι της γης...
Μια στιγμή...τώρα που τον βλέπω δε μοιάζει πολύ στον bugs bunny;;

Ολα τα κανάλια είχαν τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ (αυτό δε διαλύθηκε;) εκτός από τον alpha που ήταν "μεσ στην καλή χαρά" και πολύ καλά έκανε...γιατί οι άλλοι ήταν μεσ στην μαύρη μαυρίλα...

Και μετά ήρθε ο Γκάνος και ερμήνευσε με ένα άψογο playback τη νέα του επιτυχία που δεν ήξεραν ούτε οι 3 κοπέλες φαν του που πήγαν να τον ακούσουν (λέμε τώρα)...

Πάντως, πολύ καλή επιλογή το κίτρινο παντελόνι...πήγαινε ασορτί με το κίτρινο ψυγείο από πίσω...

tv up and down

tv up

1.Η Μαρία Μπεκατώρου στο "Your face sounds familiar" (ANT1). Η ιδανική για την παρουσίαση του show αυτού. Της ταιριάζει απόλυτα και το κάνει πολύ καλά.

2.Το "Your face sounds familiar" (ANT1) γιατί είναι πολύ προσεγμένη παραγωγή και καλή παρέα για τα βαρετά κυριακάτικα βράδυα

3.Ο Θοδωρής Κατσαφάδος για την ερμηνεία του στα "Κλεμμένα όνειρα" (MEGA)

4.Το ότι ο Alpha έχει εμπλουτίσει πολύ το πρόγραμμα του κι ας είναι μέτριες οι παραγωγές.

5.Η "Μοντέρνα Οικογένεια" (MEGA) γιατί μπορεί να είναι πολύ προχώ για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά είναι απαραίτητο για να αντισταθμίσει το πολύ συντηρητικό των τούρκικων σίριαλ τύπου iffet. Δεν είναι η σειρά της δεκαετίας, ούτε καν της χρονιάς, ούτε πολύ πλάκα έχει, αλλά χρειάζεται η ελληνική τιβι κάτι πιο προχωρημένο. Επίσης, περνάει ωραία μηνύματα.

tv down

1.Η νέα σαπουνόπερα του ΑΝΤ1 το Iffet. Μόνο να διαβάσεις την υπόθεση καταλαβαίνεις με τι έχεις να κάνεις. Μια φτωχιά κοπέλα με έναν αυταρχικό πατέρα που την κλείνει στο σπίτι και δεν την αφήνει να βγαίνει με άντρες και να έχει σεξουαλικές επαφές παρά αφού παντρευτεί, βιάζεται από τον γκόμενο της, του το κρατάει μανιάτικο και ζητάει εκδίκηση...αυτά.

2.Η πρεμιέρα του Just the 2 of us (MEGA). 9 στις 10 κριτικές είναι αρνητικές και από τηλεκριτικούς και από το κοινό. Δείτε εδώ :
https://www.youtube.com/watch?v=WxBA1KfjZ5Y
Κρίμα που ένας τόσο καλός σκηνοθέτης, όπως ο Δημήτρης Αρβανίτης, αποφάσισε να αναλωθεί εκεί.

3.Το "Βαλς με 12 θεούς" (ΑΝΤ1).

4.Οι "Καλές δουλειές" (ΑΝΤ1).

5.Η "Βιολετα" (ΣΚΑΙ). Γιατί υποτιμούν τη νοημοσύνη των παιδιών; Τα παιδιά είναι το πιο απαιτητικό κοινό.