Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΥΡΙΕΛΛΑΣ ΚΟΥΡΕΝΤΗ

Η Μυριελλα Κουρεντη, παροτι ειναι μικρη, ειναι αρκετο καιρο στο χωρο της υποκριτικης, τοσο στο θεατρο οσο και στην τηλεοραση. Εγινε, ομως, ιδιαιτερα γνωστη αλλα και αγαπητη μεσα απο το ρολο της στα "Κλεμμενα ονειρα" (MEGA). Στην πετυχημενη δραματικη σειρα υποδυεται τη Σαννυ, μια κοπελα που βασικα της χαρακτηριστικα ειναι η ειλικρινεια της, ο αυθορμητισμος της, ο δυναμισμος της και το παθος της για αληθεια και δικαιοσυνη. Δεν ειναι τυχαιο λοιπον που ο κοσμος την αγαπησε τοσο. Γιατι αυτες οι αρετες σπανιζουν στο σημερινο ανθρωπο και οποιος τις εχει ειναι πραγματικα αξιος θαυμασμου. Βεβαια, οι αρετες αυτες ειναι πολυ πιθανον στο να οδηγησουν το ατομο που τις εχει να αποκοβεται απο τους αλλους, απο τη μαζα, να επιλεγει ενα δικο του δρομο, καμια φορα μοναχικο και να παιρνει παντα το ρισκο της επιλογης να ειναι αληθινος παση θυσια. Και η ιδια η Μυριελλα, παντως, υποστηριζει ιδανικα το ρολο που της δωθηκε. Ειναι φτιαγμενη γι' αυτο το ρολο, ισως να γεννηθηκε κιολας γι' αυτο το ρολο, και ας μην ειναι πρωταγωνιστικος. Εδω που τα λεμε η Σαννυ εχει περισσοτερο ενδιαφερον απο το Σταυρο και τη Φαιη. Εξαιρετικη ηθοποιος και με μια σπανια ομορφια. Μου κεντρισε το ενδιαφερον να τη ρωτησω καποια πραγματα. Ηθελα κυριως να δω τι σχεση εχει η Μυριελλα με τη Σαννυ, πως την αντιμετωπιζει, και γιατι οχι, αν τελικα στη μικρη οθονη βλεπουμε τη Μυριελλα Κουρεντη. Ηθελα πολυ να μιλησω με το ατομο που ενσαρκωνει αυτο τον εξαιρετικο τηλεοπτικο χαρακτηρα.

Στο φετινό κύκλο είδαμε τη Σάννυ να έχει φύγει από το σπίτι της ξανά, επειδή η μητέρα της έκανε σχέση με το Θεόφιλο. Τι δεν ενέκρινε σε αυτή τη σχέση;

Η Σάννυ αν κάτσουμε και παρατηρήσουμε την πορεία της σε όλα τα επεισόδια μέχρι στιγμής λειτουργούσε με ένα βαθύτερο τρόπο σκέψης απέναντι στους χαρακτήρες. Δεν συμπάθησε ποτέ τους "κακούς" ακόμα κι όταν υιοθέτησαν για λίγο ένα διαφορετικό-αλλαγμένο προφίλ (π.χ. Άρης όταν ήταν με την Φαίη) και όταν καταλάβαινε ότι η αλλαγή σε κάποιον ήταν αληθινή τότε υποχωρούσε και τους υποστήριζε (π.χ. Σήφης όταν ήθελε να κερδίσει πίσω την Άντα). Πότε μα ποτέ δεν συμπάθησε τον Θεόφιλο γι'αυτό δικαιώθηκε όταν ανακάλυψε την ζωή του και τον εκβίασε για τον Σιμόν. Υποστηρίζει μέσα της ως γνήσια πιστή του καλού και του δικαίου ότι οι άνθρωποι που επιλέγουν το κακό και τον δρόμο της διαφθοράς και της εξουσίας ότι δεν αλλάζουν. Έτσι λοιπόν αδυνατεί μετά από όλα όσα πέρασε με τον Σιμόν εξαιτίας του Θεόφιλου ότι θα μπορούσε να τον αλλάξει ο "έρωτας" με την μαμά της. Επίσης μην ξεχνάμε ότι έχει περάσει τον θάνατο του μοναδικού και αγαπημένου της αδελφού πράγμα το οποίο σημαίνει πως έχει πονέσει κι έχει νιώσει σε βάθος το βάρος της απώλειας πράγμα το οποίο δεν της το βγάζει ο Θεόφιλος που ισχυρίζεται ότι έχασε την γυναίκα του. Δεν έχει νιώσει μαζί του την "μυστική" κατανόηση που έχουν όλοι όσοι μοιράζονται σαν κοινό παρονομαστή την απώλεια κάποιου αγαπημένου τους. Όπως είναι λογικό λοιπόν δεν τον εγκρίνει και φυσικά ανησυχεί γιατί ξέρει πως η μητέρα της είναι πιο αφελής από εκείνη και πως η Νάνσυ τους ανθρώπους προς το παρόν τους μετράει με βάση την δική της ανάγκη κι όχι με βάση αυτό που πραγματικά είναι.

Η σχέση της Σάννυ με τη μητέρα της έχει συνεχή σκαμπανεβάσματα και εντάσεις. Πιστεύεις θα σταματήσει αυτό ποτέ και θα υπάρξει ηρεμία μεταξύ τους;

Για να υπάρξει ισορροπία μεταξύ τους θα πρέπει και οι δύο όχι μόνο να συγχωρέσουν αλλά και να αποδεχτούν απόλυτα η μία τις αδυναμίες της άλλης. Αυτό για να συμβεί θέλει πολύ προσπάθεια και φυσικά πρέπει να παραδεχτούν ότι είναι κι οι δυο τους τόσο έντονοι χαρακτήρες που οι υποχωρήσεις κι απ'τα δύο στρατόπεδα είναι απαραίτητα. Και φυσικά πρέπει να αντιληφθούν το βασικότερο. Ότι το κενό που νιώθουν μέσα τους δεν θα τους το κλείσουν άλλοι (φίλες-Ρώσος-Θεόφιλος κλπ) αλλά οι ίδιες. Η καθεμία με τον εαυτό της.

Οι σεναριογράφοι, απέδωσαν πολύ πετυχημένα, κατά τη γνώμη μου, τη σχέση μητέρας-κόρης, όπου οι ρόλοι ουσιαστικά αντιστρέφονται και η κόρη περισσότερο φροντίζει τη μητέρα παρά το αντίστροφο. Αυτό οφείλεται κάτα κύριο λόγο στο θάνατο του Άγγελου;

Η σχέση τους είναι πολύ ρεαλιστική. Πιστεύω ότι από πάντα η Νάνσυ θα είχε μία παιδικότητα και έναν αυθορμητισμό που η Σάννυ αντιλαμβανόταν καλύτερα από τον καθένα γιατί μοιάζουν πολύ σαν χαρακτήρες. Δηλαδή ακόμα κι όταν ζούσαν όλοι μαζί με τον πατέρα τους και τον Αγγελο σαν οικογένεια, πριν χωρίσουν. Με την ψυχανάλυση που έκανε η Σάννυ με αφορμή τον Άγγελο και τις τύψεις που ένιωθε (επειδή έφυγε σε τροχαίο εξαιτίας της) ανακάλυψε πόσο ίδιες είναι με την μαμά της και πόσο της έχει αδυναμία. Γι'αυτό και θέλει να την προστατέψει όπως θα έκανε κι η Νάνσυ εάν ήταν εκείνη στη θέση της. Εάν εκείνη είχε κάνει ψυχανάλυση και δεν την είχε βουλιάξει η απώλεια στην μαυρίλα της.

Πιστεύεις ότι η Νάνσυ θα στεριώσει σε κάποια σχέση;

Η Νάνσυ για να στεριώσει σε μια σχέση πρέπει να είναι κάποιος υγιής και ψυχολογικά ισορροπημένος και δυνατός ώστε να καταφέρει να την στηρίξει χωρίς όμως να προτρέχει και να την κρίνει. Κάποιος που θα θέλει να βοηθήσει χωρίς να χρειαζεται ο ίδιος κάποια αντίστοιχη βοήθεια. Θέλει κάποιον να της δώσει χώρο και χρόνο να βγάλει τον εαυτό της και τις ευαισθησίες της και βέβαια μετά με την βοήθεια του να τις "απομυθοποιήσει" για να πάει παρακάτω. Και αυτό δεν γίνεται απ'την μια στιγμή στην άλλη. Η κατάλληλη γνωριμία εαν δεν πέσει τυχερή μπορεί και έρθει μετά από χρόνια.

Τι χαρακτήρας τελικά είναι η Σάννυ;

Είναι ένας σύγχρονος Che Guevara ή Robin Hood. Ευαίσθητη, γνήσια μαχήτρια υπέρ του Δικαίου και της Αλήθειας, ανιδιοτελής με τους αγαπημένους της, δοτική και πιστή. Με ιδανικά και ήθος που θα έκαναν τον κόσμο σίγουρα λιγότερο πολύπλοκο και δύσκολο. Υπεραναλύει τα συναισθήματα της και τις σκέψεις χωρίς όμως να προδίδει το ένστικτό της που είναι κι η ασπίδα στην πορεία της. Αγαπάει αληθινά, ξέρει να χάνει ή να υποχωρεί όταν είναι για το καλό ( π.χ. Ρώσος-Χρύσα). Πεισματάρα, απόλυτη (μερικές φορές) και αντισυμβατική.

Αλήθεια, δεν είναι λίγο σουρρεαλιστικό να μιλάς για κάποιον που δεν υπάρχει, σαν να είναι πραγματικός και αυτός να υπάρχει χάρη σε σένα;

Δεν υπάρχει μόνο χάρης σε εμένα. Υπάρχει χάρη σε πολλών ανθρώπων. Είναι περίεργο να βλέπεις έναν χαρακτήρα γραμμένο σε χαρτιά να παίρνει την σάρκα και οστά. Πόσο μάλλον όταν εσύ του δίνεις πνοή και έχετε και κοινά. Εκεί το πράγμα μπερδεύεται κι άλλο. Αλλά είναι ένας ωραίος τρόπος να πιστεύω πιο πολύ στη δουλειά που κάνεις. Γιατί υπάρχουν πολλές και πολλοί "Σάννυ" εκεί έξω και σίγουρα αντλώ κουράγιο και πιστεύω τον ρόλο μου παραπάνω όταν ξέρω ότι υπάρχουν αντίστοιχοί της που την καταλαβαίνουν τόσο καλά όσο εγώ που την "έχτισα".

Η αντιδραστικότητα της, ο τσαμπουκάς της και ο αυθορμητισμός της είναι στοιχεία που έχει έμφυτα ή τα απέκτησε εξαιτίας του χαμού του αδερφού της;

Έμφυτα. Βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλά σίγουρα μετά τον χαμό του Άγγελου μεγενθύθηκαν τα πιο δυνατά της στοιχεία.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΣΤ.















Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013

PROMOTION ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναπτύξω και να παρουσιάσω μια νέα τηλεοπτική εκπομπή και να αναπτύξω την στρατηγική προώθησης της, δηλαδή την δημιουργία μιας καμπάνιας ΜΜΕ, η οποία θα λανσάρει με επιτυχία την τηλεοπτική εκπομπή έτσι ώστε να επιτύχει υψηλή τηλεθέαση. Για το σκοπό αυτό, θα αναπτύξω μια επικοινωνιακή καμπάνια, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής στάδια του εξαμερούς μοντέλου σχεδιασμού καμπάνιας : SWOT analysis, κοινά στόχοι, στρατηγική και τακτικές.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΙΔΕΑΣ
Η ιδεά μου αφορά ένα τηλεοπτικό σίριαλ ελληνικής παραγωγής το οποίο θα είναι καθημερινό και θα είναι το πρώτο ελληνικό τηλεοπτικό παιδικό κοινωνικό σίριαλ, δηλαδή θα πρωταγωνιστούν σε αυτό παιδιά και θα απευθύνεται κυρίως σε παιδιά. Πρωταγωνιστικό ρόλο στη σειρά θα έχουν αγόρια και κορίτσια που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε από παλιές ελληνικές σειρές και πιο συγκεκριμένα η Δήμητρα Δουμένη, που γνωρίσαμε από την πετυχημένη σειρά του MEGA «Λένη», η Αναστασία Τσιλιμπίου που συμμετείχε σε πολλές τηλεοπτικές σειρές, ανάμεσα στις οποίες και το εξαιρετικό «Νησί», ο Σάββας Σαλίπας, ο μικρός Γιάννης από το σίριαλ του MEGA «Ευτυχισμένοι μαζί» και ο Δημήτρης Νταούλης που έγινε γνωστός από τη συμμετοχή του στη σειρά «Λατρεμένοι μου γείτονες». Στη σειρά, επίσης θα συμμετέχουν και ενήλικες γνωστοί ηθοποιοί και πιο συγκεκριμένα ο Κώστας Κόκλας, η Κατερίνα Λέχου, ο Μάριος Αθανασίου και η Κατερίνα Παπουτσάκη. Η συμμετοχή και ενήλικων ηθοποιών στο σίριαλ σημαίνει ότι απευθύνεται και σε μεγαλύτερες ηλικίες. Θα λέγαμε ότι το σίριαλ απευθύνεται σε όλη την οικογένεια, σε παιδιά και γονείς, αλλά το βασικό target group στο οποίο στοχεύει είναι τα παιδιά ηλικίας 6-13 ετών.
Η ιστορία της σειράς με τίτλο «Φίλοι για πάντα» αφορά μια οικογένεια που μένει στην Αθήνα, την οικογένεια Δημαρέλη. Ο Μάρκος και Ελεονώρα Δημαρέλη έχουν δύο παιδιά, την Αρετή και τον Ανέστη, μαθητές Δημοτικού, τα ζωή των οποίων παρακολουθούμε. Οι δυο αγαπημένοι φίλοι της Αρετής και του Ανέστη, είναι ο Μιχάλης και η Ζωή. Μαζί με τους μικρούς μας φίλους, θα γνωρίσουμε και άλλους μικρούς ήρωες που αποτελούν την παρέα και θα παρακολουθήσουμε τις περιπέτειες τους εντός και εκτός σχολείου που θα είναι συναρπαστικές, και όλα όσα συνταρακτικά συμβαίνουν στις οικογένειες τους και στη ζωή τους.
 Η οικογένεια Δημαρέλη ζει ευτυχισμένα και ήρεμα, ωστόσο ένα μυστικό που κρύβουν θα προκαλέσει ανατροπές. Την οικογενειακή γαλήνη της οικογένειας θα διαταράξει η Έλενα Σπαθή, η οποία ζηλεύει την Ελεονώρα Δημαρέλη και όντας κρυφά ερωτευμένη με τον Μάρκο, θα επιδιώξει να τον κάνει δικό της. Η σειρά θα διαδραματίζεται σε σχολείο, στο οποίο μάλιστα είναι δάσκαλος ο Μάρκος Δημαρέλης. Οι μικροί τηλεθεατές θα δούν μέσα από τις ζωές των τηλεοπτικών ηρώων ένα κομμάτι από τον εαυτό τους και θα ταυτιστούν μαζί τους. Η σειρά θα πραγματεύεται κοινωνικά ζητήματα, όπως ο σχολικός εκφοβισμός, ο ρατσισμός, ο αλκοολισμός, ο εθισμός στο Διαδίκτυο, η αποξένωση στη σύγχρονη μεγαλούπολη και άλλα, με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνεται το σωστό παράδειγμα και τα σωστά πρότυπα στα παιδιά που παρακολουθούν τη σειρά, όχι όμως διδασκαλίστικο τρόπο. Ταυτόχρονα η σειρά θα περνάει σπουδαία μηνύματα στους μικρούς τηλεθεατές για την δύναμη της φιλίας, για την σωστή ανατροφή των παιδιών, για τον σεβασμό απέναντι στους γονείς και τους δασκάλους, τα δικαιώματα των παιδιών, την ισότητα και άλλα.
Η σειρά θα προβάλλεται από τον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha» κάθε μεσημέρι από Δευτέρα έως Παρασκευή στις 14:30 το μεσημέρι. Ο λόγος που επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ώρα δεν είναι τυχαίος. Το μεσημέρι την ώρα αυτή τα παιδιά έχουν ήδη σχολάσει και έχουν γυρίσει σπίτι τους και σύμφωνα με έρευνα είναι η ώρα που η πλειοψηφία των παιδιών βλέπει τηλεόραση. Η ίδια έρευνα έδειξε ότι τα παιδικά προγράμματα που προβάλλονται αυτή την ώρα στην τηλεόραση συνήθως κάνουν υψηλή τηλεθέαση. Η διάρκεια θα είναι μία ώρα μαζί με τα διαφημιστικά διαλλείματα.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, σκοπός της εργασίας είναι η προώθηση του νέου αυτού τηλεοπτικού προγράμματος στα ΜΜΕ, ώστε να αποκτήσει μεγάλη τηλεθέαση με την προβολή του στην τηλεόραση. Για το σκοπό αυτό, κρίνεται απαραίτητο να εφαρμόσουμε το εξαμερές μοντέλο οργάνωσης προγραμματισμού δημοσίων σχέσεων και ΜΜΕ.
Αρχικά, πρέπει να κάνουμε εκτίμηση της κατάστασης, δηλαδή έρευνα ως προς το πού βρισκόμαστε και για το λόγο αυτό θα χρησιμοποιήσουμε τον παρακάτω πίνακα :
SWOT ANALYSIS
STRENGHTS – ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ
WEAKENESSES – ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ
OPPORTUNITIES – ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
THREATS – ΑΠΕΙΛΕΣ
Η ανάλυση SWOT χωρίζεται σε δυο βασικά μέρη. Στην ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης που είναι τα Δυνατά και Αδύναμα σημεία και στην ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης που είναι οι Ευκαιρίες και οι Απειλές.
Ειδικότερα, για το τηλεοπτικό προϊόν που σκοπεύουμε να λανσάρουμε, το βασικό δυνατό του σημείο είναι η μοναδικότητα του και η πρωτοτυπία του. Δεν έχει υπάρξει στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης άλλο σίριαλ στο οποίο πρωταγωνιστούν παιδιά και απευθύνεται σε παιδιά. Δεν έχει υπάρξει άλλο παιδικό κοινωνικό σίριαλ στην ελληνική τηλεόραση. Το κοινό είναι πάντα περίεργο με νέα τηλεοπτικά προγράμματα και έχει φανεί ότι η τηλεθέαση είναι υψηλή όταν προβάλλεται κάτι διαφορετικό. Ένα άλλο δυνατό σημείο είναι ότι η σειρά απευθύνεται κυρίως στα παιδιά. Σύμφωνα με έρευνα, τα παιδιά βλέπουν περισσότερη ώρα τηλεόραση από τους έφηβους και τους ενήλικες, που περνάνε περισσότερη ώρα στο Διαδίκτυο, και μάλιστα, τα παιδιά είναι το ηλικιακό κοινό που βλέπει την περισσότερη ώρα τηλεόραση από όλα τα ηλικιακά κοινά.
Το αδύναμο σημείο για το τηλεοπτικό μας πρόγραμμα είναι ότι τα σίριαλ είναι το πιο δαπανηρό τηλεοπτικό προϊόν και οι άσχημες οικονομικές συνθήκες της χώρας μας αποτελούν σημαντικό εμπόδιο, ακόμα και για την πραγματοποίηση του σίριαλ. Οι μικρές αμοιβές που πιθανόν να δοθούν στους συντελεστές του σίριαλ, ίσως τους απωθήσουν από τη συμμετοχή τους σε αυτό. Επίσης, αν το budget είναι μικρό αυτό πιθανόν να είναι εις βάρος της ποιότητας του σίριαλ.
Η ευκαιρία για το τηλεοπτικό μας προϊόν είναι ότι τα σίριαλ και ειδικά τα ελληνικά σίριαλ είναι πλέον ελάχιστα και όταν βγαίνει κάποιο καινούργιο στους τηλεοπτικούς δέκτες το κοινό του χαρίζει μεγάλη τηλεθεάση, αποδεικνύοντας ότι θέλει να βλέπει εγχώριες παραγωγές.
Η απειλή εντοπίζεται στην πολύ μεγάλη πτώση των διαφημιστικών εσόδων που παρατηρείται εξαιτίας της οικονομικής δυσχέρειας στην χώρα μας. Αυτό σημαίνει ότι αν το πρόγραμμα δεν κάνει αρκετά μεγάλη τηλεθέαση, ώστε να προσελκύστει τους διαφημιστές, αυτοί δε θα επενδύσουν σε ένα πρόγραμμα με χαμηλή ή μεσαία τηλεθέαση. Όπως ειπώθηκε παραπάνω, ένα νέο ελληνικό σίριαλ και μάλιστα διαφορετικό από τα άλλα, είναι κάτι που έχει συνήθως μεγάλη τηλεθέαση, ωστόσο το κοινό και η AGB είναι απρόβλεπτα.
Ταυτόχρονα, η διερεύνηση της υπάρχουσας κατάστασης μπορεί να επιτευχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας, δηλαδή παρατήρησης ή μελέτης πληροφοριών που έχουν ήδη προκύψει μέσω στατιστικών στοιχείων κι ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί και πρωτογενούς έρευνας, συγκεκριμένα έρευνας που θα διεξαχθεί από το τμήμα ή μεμονωμένο επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων ή μέσω ανάθεσης της σε εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών. Η πρωτογενής έρευνα μπορεί να κοστίσει αρκετά, όμως κατ’ ουσίαν αποτελεί επένδυση για το μέλλον» (Ζέρβα, 2000)
Το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε με το σίριαλ είναι κυρίως τα παιδιά ηλικίας 6-13 ετών. Κατά συνέπεια η καμπάνια προώθησης απευθύνεται σε αυτούς.
Σύμφωνα με τον Μαγνησάλη Κ. :
Η οργάνωση της καμπάνιας μας θα πρέπει να είναι θεμελιωμένη στις εξής αρχές :
α.ακριβής προσδιορισμός των επιδιωκόμενων σκοπών της ατομικής ή ομαδικής προσπάθειας
β.καθορισμός των λειτουργιών μέσα στα πλαίσια του καταμερισμού της εργασίας και διάκρισης τους
γ.συντονισμός μεταξύ των λειτουργιών για την επίτευξη ενότητας κατεύθυνσης
δ.κατάρτιση ιεραρχικής διάρθρωσης μέσα στην ομάδα και προσδιορισμός αρμοδιοτήτων και καθηκόντων για κάθε βαθμίδα
ε.καθορισμός των οδών επικοινωνίας όλων των ενταγμένων στην ιεραρχική κλίμακα
στ.διαχωρισμός προπαρασκευαστικού και εκτελεστικού σταδίου των ενεργειών
ζ.συστηματοποίηση και έλεγχος εκτέλεσης των ενεργειών
η.χρήση των προσφερόμενων τεχνικών μέσων και υλικών, για την αποτελεσματικότερη επίτευξη των επιδιωκόμενων σκοπών,
θ.απλοποίηση και τυποποίηση των ενεργειών και υλικών μέσων,
ι.τήρηση ελαστικότητας στην οργάνωση,
ια.Κυριαρχική θέση του ανθρώπου σε κάθε μορφή οργάνωσης
Η στρατηγική αναφέρεται σ’ ένα σύνολο καθοριστικών ενεργειών που αποβλέπουν μακροπρόθεσμα στην υλοποίηση των αντικειμενικών στόχων (Ζώτος, 2002). Οι επιμέρους βραχυχρόνιες ενέργειες θεωρούνται έκφραση της τακτικής του μάρκετινγκ. Η τακτική, με το συγκεκριμένο περιεχόμενο που της αποδίδεται, θα πρέπει στο μέτρο που εξαρτάται από αυτήν, να συμβάλλει στην ολοκλήρωση της διαδικασίας για την υλοποίηση των αντικειμενικών στόχων. Το στάδιο που ακολουθεί περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή των λεπτομερειών της κάθε δραστηριότητας, αφού προηγούμενα έχουν καθοριστεί τα κριτήρια δράσης. Περιλαμβάνει την επιλογή της προσφορότερης δραστηριότητας με βάση την υπάρχουσα κατάσταση αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το υπάρχον προσωπικό. (Ζώτος, 2002)
Για την προώθηση του τηλεοπτικού μας προγράμματος θα χρησιμοποιήσουμε ως μέσο στρατηγικής τη διαφήμιση. Οφείλουμε να αναπτύξουμε μια αποκρυσταλλωμένη αντίληψη για το τι επιθυμούμε τη χρησιμοποίηση της. Δηλαδή τι επιδιώκουμε από τη διαφήμιση, τη διαφημιστική εκστρατεία και το διαφημιστικό πρόγραμμα. Η εξειδικευμένη διατύπωση των στόχων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό της διαφήμισης, αλλά και για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της. Σύμφωνα με εμπειρικά δεδομένα, η αδυναμία προσδιορισμού των αντικειμενικών στόχων είναι μια από τις κυριότερες αιτίες για την αποτυχία ενός προγράμματος (Ζώτος, 2002).
Πρέπει, αρχικά, απαραίτητα, να επιλέξουμε την απεικόνιση και το αντίστοιχο κείμενο, έτσι ώστε να συνδέονται οργανικά και λειτουργικά με το περίγραμμα της διαφήμισης. Το περίγραμμα με τη σειρά του να βρίσκεται σε συμφωνία με τους εξειδικευμένους στόχους, αλλά και με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας στα οποία θα παρουσιαστούν οι διαφημίσεις (Ζώτος Γ., 2002)
Η διαφήμιση στην τηλεόραση θα περιλαμβάνει μόνο τον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha» στον οποίο θα προβληθεί το σίριαλ και όχι στα υπόλοιπα κανάλια για ευνόητους λόγους. Πριν το διαφημιστικό σποτ της σειράς θα προβληθεί ένα teaser που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Το teaser διάρκειας 10’’ και το διαφημιστικό σποτ διάρκειας 40’’ θα έχουν πολύ χρώμα, σκηνές δράσης, αστείες σκηνές, γρήγορες εναλλαγές, χαρούμενη μουσική, ενώ το λογότυπο της σειράς θα είναι γραμμένο με πολλά και διαφορετικά χαρούμενα χρώματα. Το teaser και το διαφημιστικό σποτ θα προβάλλονται από τα μέσα Αυγούστου στον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha» πρωί έως απόγευμα μέχρι μέσα Σεπτέμβρη.
Για διαφήμιση στα έντυπα κρίνονται κατάλληλα ως επιλογή τα τηλεοπτικά περιοδικά στα οποία θα στείλουμε μια ολοσέλιδη διαφήμιση της σειράς, με φωτογραφία των πρωταγωνιστών, τους βασικούς συντελεστές, μια ατάκα που σχετίζεται με το περιεχόμενο της σειράς, το κανάλι προβολής (Alpha) και την ημέρα πρώτης προβολής. Ταυτόχρονα, θα στείλουμε στοιχεία που αφορούν την σειρά, όπως την υπόθεση της, τους συντελεστές κ.α., έτσι ώστε οι αναγνώστες να έχουν μια ιδέα για το τι θα δουν και να τους δημιουργήσουμε το αίσθημα της αναμονής. Τα τηλεοπτικά περιοδικά το διάστημα αυτό, δηλαδή μετά τα μέσα Αυγούστου, κάνουν αφιέρωμα στις νέες σειρές της νέας τηλεοπτικής σεζόν, επομένως η σειρά μας θα περιλαμβάνεται στο αφιέρωμα. Θα τονίσουμε ότι πρόκειται για ένα καινούργιο είδος σειράς, κάτι τελείως διαφορετικό απ’ όσα έχει δει ο Έλληνας τηλεθεατής και επίσης θα τονίσουμε ότι η σειρά θα απευθύνεται κυρίως σε παιδιά. Εκτός από τα τηλεπεριοδικά, θα στείλουμε διαφήμιση σε εφημερίδες οι οποίες έχουν τηλεοπτικές και μιντιακές στήλες, έτσι ώστε να γράψουν σε μορφή ρεπορτάζ για τη σειρά. Τέλος, θα στείλουμε στοιχεία της σειράς και διαφήμιση της σειράς σε παιδικά περιοδικά.
Εκτός από τα έντυπα, θα προβάλουμε τη σειρά και στο Διαδίκτυο. Θα στείλουμε στοιχεία για τη σειρά σε ειδησεογραφικά σάιτ που έχουν κατηγορία media, σε σαιτ για τηλεόραση και media αλλά και σε σάιτ για παιδιά.
Τα νέα παιδιά ηλικίας 6-13 ετών χρησιμοποιούν πολύ το Διαδίκτυο, περισσότερο όμως για να παίξουν παιχνίδια και να δουν βίντεο. Για το λόγο αυτό, κρίνεται απαραίτητο να διαφημίσουμε τη σειρά στο facebook (όπου τα παιδιά μπαίνουν για να παίξουν παιχνίδια) και στο youtube. Θα πρέπει, λοιπόν, να καταχωρήσουμε διαφήμιση στο facebook, πληρώνοντας ένα μεγάλο ποσό, ώστε να έχει εμφανή θέση στα προφίλ πολλών χρηστών, και να κάνουμε ένα ειδικό διαφημιστικό σποτ για το youtube, το οποίο θα προσελκύσει τα παιδιά. Για τη στρατηγική προώθησης στο Διαδίκτυο, θα δημιουργήσουμε έναν ειδικό ιστότοπο για τη σειρά, που θα ξεκινήσει τη λειτουργία του πριν την προβολή της σειράς, και θα έχει όλα τα στοιχεία για τη σειρά, πολύ φωτογραφικό υλικό, βίντεο με συνεντεύξεις από τους πρωταγωνιστές, backstage, αλλά και στοιχεία διαδραστικότητας, όπως παιχνίδια, quiz, ερωτήσεις για το τι νομίζουν τα παιδιά ότι θα συμβεί στην πλοκή της σειράς. Θα δημιουργηθεί ειδικό blog στο σάιτ όπου τα παιδιά θα μπορούν να αφήνουν τα δικά τους σχόλια και εντυπώσεις για τη σειρά και ένα άλλο ειδικό blog όπου τα παιδιά τα ίδια θα μπορούν να συμβάλουν στην πλοκή της σειράς, γράφοντας αυτά τις εξελίξεις. Οι σεναριογράφοι της σειράς, θα διαβάζουν τις σκέψεις των παιδιών και θα επιλέγουν τις καλύτερες για να τις ενσωματώσουν τελικά στη σειρά.
Στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου που δίνουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί λίγο πριν την έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν, οι δημοσιογράφοι θα έχουν την δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για τη νέα σειρά. Οι πρωταγωνιστές και οι βασικοί συντελεστές της σειράς θα βρίσκονται εκεί για να απαντήσουν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Οι δημοσιογράφοι θα έχουν ενημερωθεί για τη σειρά προηγουμένως με πακέτα Τύπου που θα τους έχουμε αποστείλει, ώστε να έχουν μια εικόνα για τη σειρά, αλλά και να γνωρίζουν ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό προϊόν και διαφορετικό από όσα έχει δείξει η ελληνική τηλεόραση. Με τον τρόπο αυτό, οι δημοσιογράφοι θα περάσουν στο κοινό την προσμονή για ένα πολύ ξεχωριστό και ενδιαφέρον τηλεοπτικό πρόγραμμα.
Ένας άλλος τρόπος να διαφημίσουμε τη σειρά είναι σε υπαίθρια μέσα. Συγκεκριμένα, διαφημιστική αφίσα σε στάσεις λεωφορείων, σε σταθμούς και αεροδρόμια, σε εμπορικά κέντρα.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Συνοψίζοντας, παρουσίασα την ιδεά μου για ένα ελληνικό κοινωνικό σίριαλ το οποίο θα απευθύνεται κυρίως σε παιδιά και ανέπτυξα τη στρατηγική προώθησης του, ώστε να καταφέρει το πρόγραμμα να έχει υψηλή τηλεθέαση. Επέλεξα, για το σκοπό αυτό, τα κατάλληλα μέσα επικοινωνίας, έχοντας υπόψη το κοινό στο οποίο απευθύνεται το σίριαλ και ανέπτυξα το κατάλληλο μήνυμα (εικόνα και κείμενο) για να προσεγγίσω το κοινό αυτό. Χρησιμοποίησα το SWOT analysis για τη διερεύνυση της υπάρχουσας κατάστασης, κάτι που ήταν απαραίτητο πριν τη δημιουργία της καμπάνιας, τη στρατηγική και τις τακτικές της οποίας ανέπτυξα στη συνέχεια. Ως μέσα επικοινωνίας επέλεξα την τηλεόραση, τον έντυπο Τύπο, το Διαδίκτυο. Ταυτόχρονα, επέλεξα την αποστολή πακέτων Τύπου στους δημοσιογράφους, την συνέντευξη Τύπου αλλά και τη διαφήμιση σε υπαίθρια μέσα. Έχω την πεποίθηση πως η καμπάνια αυτή είναι η καλύτερη δυνατή ώστε το κοινό να ανυπομονεί να δει το τηλεοπτικό αυτό προϊόν στους τηλεοπτικούς δέκτες.







ΕΡΤ : ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ (ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ)

ΕΡΤ. Η ελληνική ραδιοτηλεόραση, η δημόσια-κρατική (ο διαχωρισμός αυτός έχει συζητηθεί πολύ) τηλεόραση της χώρας μας, απασχόλησε και μονοπώλησε την επικαιρότητα το προηγούμενο διάστημα με το ξαφνικό, απότομο και απρόσμενο λουκέτο που της έβαλε η κυβέρνηση. Και είναι το θέμα για το οποίο φέτος χύθηκε περισσότερο μελάνι από ποτέ και τα πλήκτρα...κάηκαν περισσότερο από ποτέ. Άλλωστε σε τι μιντιοκρατούμενη κοινωνία ζούμε και τι τηλεορασιόπληκτος λαός είμαστε αν το κλείσιμο τριών καναλιών που μάλιστα ήταν τα τρία πρώτα πλήκτρα στο τηλεκοντρόλ μας, δεν είναι το απόλυτο θέμα συζήτησης, προβληματισμού και φυσικά αντιπαράθεσης;
Φτάνει όμως με την εισαγωγή. Γράφτηκαν και ακούστηκαν πολλά. Σε αυτό το ποστ θα σας παρουσιάσω μερικά από αυτά, τα σημαντικότερα, αλλά θα πω και τη δική μου άποψη.
Ας ξεκινήσουμε με τον Δημήτρη Δανίκα. Γνωστός για τα καυστικά του σχόλια αλλά και για τη γκρίνια του, σιγά μην άφηνε σε χλωρό κλαρί την ΕΡΤ. Μόνο με το γάντι δεν της άσκησε κριτική. Όχι όμως τόσο στην ίδια την ΕΡΤ όσο στους πολιτικούς που την είχαν υπό τον έλεγχο της. Ο κριτικός κινηματογράφου θεωρεί ότι η κρατική ραδιοτηλεόραση από την αρχή της ίδρυσης της, ως ΕΡΕ, ΥΕΝΕΔ και μετέπειτα ΕΡΤ ήταν φερέφωνο του εκάστοτε πολιτικού. Κάνει λόγο για αναξιοκρατικές μεθόδους πρόσληψης, σπατάλες και για υποκρισία εκ μέρους των βολεμένων που με το που είδαν την πόρτα εξόδου άρχισαν την...επανάσταση.
Τα εξωφρενικά ποσά που λάμβαναν εργαζόμενοι στην ΕΡΤ είναι ένα κομμάτι του θέματος που πήρε μεγάλες διαστάσεις, και ήταν ίσως το βασικό επιχείρημα όσων ήταν υπερ του λουκέτου. Στο "Πρώτο Θέμα" διαβάζουμε : "Το 2007 απασχολούνταν στην ΕΡΤ, πλέον των μόνιμων υπαλλήλων της, 1017 εξωτερικοί συνεργάτες, ενώ το 2008 προσελήφθησαν 1389 συνεργάτες, στοιχίζοντας στην εταιρεία 25.567.599 ευρώ, εκ των οποίων έλαβαν 8.445.505 ευρώ 113 άτομα. Δηλαδή το 8% των συμβασιούχων έλαβε ως αμοιβή το 33% του συνολικού κόστους". Διαβάζουμε, όμως, και για υπέρογκα ποσά που λάμβαναν αστέρες της ενημέρωσης, όπως η Σεμίνα Διγενή που το 2008 έλαβε 398.950 ευρώ για έξι μήνες, ο Λυριτζής-Οικονόμου που έλαβαν 450.000 ευρώ έκαστος το χρόνο. Η Πόπη Τσαπανίδου 277.831 ευρώ ετησίως, η Μπήλιω Τσουκαλά 176.400 ευρώ, η Άννα Παναγιωταρέα 157.680 ευρώ, η Πηνελόπη Γαβρά 150.840 ευρώ και ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης 150.000 ευρώ. Μια μεγάλη λίστα με μισθούς δημοσιογράφων το 2008 και το 2009 δημοσίευσε η εφημερίδα. Βέβαια, δεν πέσαμε όλοι από τα σύννεφα. Ήταν κοινό μυστικό ότι και οι παρουσιαστές της κρατικής τηλεόρασης πληρώνονταν πλουσιοπάροχα. Το ίδιο και στην ιδιωτική τηλεόραση φυσικά. Το αξιοπερίεργο με την ΕΡΤ είναι γιατί ενώ η κυβέρνηση ήταν η βασική υπευθύνη γι' αυτά τα ποσά, δεν έκανε κάτι να το αλλάξει, αλλά ξαφνικά αποφάσισε να στείλει χιλιάδες εργαζόμενους στο δρόμο και να μαυρίσει την οθόνη, ρίχνωντας την ευθύνη στην...ΕΡΤ, λες και αυτή είναι αυθύπαρκτη. Και αν αφήσουμε στην άκρη τους παρουσιαστές, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι ίδιοι άνθρωποι που έκλεισαν την ΕΡΤ, καταγγέλοντας αδιαφάνεια και αναξιοκρατία, διόριζαν μέχρι την τελευταία στιγμή φίλους και ημετέρους. Στη θέση ειδικού συμβούλου και άλλων τέτοιων τίτλων που εμείς οι απλοί πολίτες δεν είχαμε την τύχη να καταλάβουμε τι ακριβώς κάνουν αυτοί οι άνθρωποι που τους κατέχουν...Αυτοί, λοιπόν, οι ειδικοί σύμβουλοι, έπαιρναν μηνιαίο μισθό που ξεπερνούσε τις 3.000 ευρώ.
Ο Θέμος Αναστασιάδης σε άρθρο του στο "Πρώτο Θέμα" υποστηρίζει πως ναι μεν μια κρατική τηλεόραση είναι απαραίτητη για μια χώρα, αλλά πως για την ΕΡΤ, με τις χρόνιες παθογένειες της, ήταν αναγκαίο κακό η λύση του απότομου κλεισίματος, το οποίο μάλιστα θεωρεί ρηξικέλευθη απόφαση, ώστε να διακοπεί το υφιστάμενο καθεστώς. "Το δόγμα του ΣΟΚ είναι συχνά το μοναδικό που απομένει ως επιλογή" σημειώνει. Ο ίδιος θεωρεί ότι η συγκυβέρνηση έδωσε τέτοια διάσταση στο γεγονός, επειδή στην Αγία Παρασκευή υπήρχαν πολλά "δικά τους παιδιά". Θεωρεί, ακόμα,  ότι υπάρχει η καλή και η κακή ΕΡΤ. Η κακή είναι "οι κηφήνες, τα κομματόσκυλα, οι χρυσοκάνθαροι εκπομπάρχες με πανάκριβες αναθέσεις και οι μιζαδόροι".
Ο Αναστάσης Καραμήτσος από την ίδια εφημερίδα υποστηρίζει ότι η ΕΡΤ αποτελούσε μια υπερβολή με τους 2.907 εργαζόμενους, τα τρία κανάλια και τα 17 ραδιόφωνα, κάτι που δεν ισχύει στις άλλες ευρωπαικές χώρες.
Ο Αντώνης Πανούτσος κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως και πολλοί άλλοι αρθρογράφοι, μπλόγκερ και πολίτες, για υποκρισία, αφού παλιά το κόμμα κατηγορούσε την ΕΡΤ για "εργαλείο προπαγάνδας".
Αντίθετη άποψη από αυτή του Θέμου Αναστασιάδη, εκφράζει ο Νίκος Χατζηνικολάου στην Real News (η οποία στο πρωτοσέλιδο της στις 26 Μαιου είχε τίτλο "Πρόταση-βόμβα για «λουκέτο» στην ΕΡΤ"). Ο εκδότης και δημοσιογράφος θεωρεί ότι η κίνηση του πρωθυπουργού να κλείσει την ραδιοτηλεόραση δεν ήταν καθόλου επαναστατική παρέμβαση ή κόψιμο του γόρδιου δεσμού. Θυμίζει ότι το σχέδιο για νέο φορέα δημόσιας ραδιοτηλεόρασης πρόκειται για αντιγραφή παλιότερης πρότασης Μόσιαλου-Αλιβιζάτου την οποία είχε απορρίψει η ΝΔ, ενώ θεωρεί ότι η κυβέρνηση δε θα είχε ρίξει "μαύρο" στις τηλεοπτικές οθόνες αν το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης είχε κάνει σωστά τη δουλειά του και απέλυε 2.000 επίορκους ή κοπανατζήδες από το Δημόσιο, όπως έταζε το Μνημόνιο.
Πολλοί ήταν οι δημοσιογράφοι που ξεσπάθωσαν εναντίον συναδέλφων τους για τις απεργίες μετά το "λουκέτο". Όπως ο Χρήστος Πασαλάρης που κάνει λόγο για κατάχρηση του όπλου της απεργίας και επίδειξη συνδικαλιστικής αλαζονείας, θεωρώντας ότι οι πολίτες...καταδικάστηκαν σε ενημερωτικό σκοτάδι. Θεωρία που απευθύνεται στους άνω των 65 που δεν έχουν ιδέα από Ίντερνετ, όπου τα σάιτ παρείχαν συνεχή ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στην ΕΡΤ και είχαν live streaming.
Τι είπαν όμως οι πολιτικοί και οι άμεσα ή έμμεσα υπεύθυνοι για το "λουκέτο"; Επιτυχία της Real News ήταν που είχε στο ίδιο φύλλο την πρώτη Κυριακή μετά το γεγονός, συνέντευξη του Βενιζέλου και του Κεδίκογλου. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος ισχυρίζεται ότι το ΠΑΣΟΚ δεν δέχεται τετελεσμένα, εκβιασμούς και μαθήματα υπευθυνότητας και κατηγορεί τον Σαμαρά για καταδρομική κίνηση στην ΕΡΤ, επειδή δεν έγιναν εγκαίρως τα αναγκαία βήματα στη μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης.
Με άρθρο-παρέμβαση του στην Real News ο Πάνος Καμμένος γράφει ότι υπάρχει απώλεια της δεδηλωμένης και συνταγματική εκτροπή, αφού οι βουλευτές της ΝΔ είναι 128 και συνεπώς δεν έχουν την πλειοψηφία ώστε να μπορεί να πει κανείς ότι κάνουν μια πράξη νομοθετικού περιεχομένου.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου δήλωσε στην εφημερίδα : "Στον αγώνα για την ανάκαμψη της οικονομίας καθοριστικής σημασίας είναι να διαμορφώσουμε έναν δημόσιο τομέα λειτουργικότερο και αποτελεσματικότερο, προς όφελος της κοινωνίας. Η ΕΡΤ ήταν ίσως το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αδιαφάνειας και σπατάλης και οι πολίτες δεν λάμβαναν επαρκή ανταπόδοση της γενναίας χρηματοδότησης που προσέφεραν". Ο ίδιος επισημαίνει ότι το κλείσιμο της ΕΡΤ δεν είχε καμία σχέση με τις υποχρεώσεις προς τους πιστωτές.
Πλούσιο είναι το ρεπορτάζ της εφημερίδας για την ΕΡΤ. Όπως μας πληροφορεί ο Βαγγέλης Μπότσαρης, η ΕΡΤ διέθετε σε ολόκληρη τη χώρα 149 μικρά και μεγάλα κτίρια, καθώς και 69 οικόπεδα και αγροτεμάχια. Το 2010 η ΕΡΤ σημείωσε κέρδη 34,1 εκατ. ευρώ και το 2011 τα καθαρά κέρδη της ανήλθαν σε 41,9 εκατ. ευρώ.
Η Ντέπυ Γκολεμά κάνει μια ιστορική αναδρομή στην ΕΡΤ, θυμίζοντας μας τα λαμπρά ονόματα που πέρασαν και άφησαν σπουδαίο έργο, όπως η Μαρία Ρεζάν, ο Φρέντυ Γερμανός, ο Γιώργος Παπαστεφάνου, η Μαλβίνα, αλλά και αστέρες της δημοσιογραφίας, όπως η Λιάνα Κανέλλη, η Έλλη Στάη, ο Τέρενς Κουίκ και άλλοι.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

greek media mpla mpla

-Είχαμε διαβάσει στα τηλεπεριοδικά τη φήμη ότι ο Alpha θα επαναφέρει τα λατινοαμερικάνικα σίριαλ, φήμη η οποία επιβεβαιώθηκε. Ο Alpha ενέταξε στο καλοκαιρινό του πρόγραμμα το βραζιλιάνικο Avenida Brasil και το μεξικάνικο La patrona. Και οι δυο σειρές πέρασαν απαρατήρητες. Κάτι που δεν περιμέναμε για το βραζιλιάνικο, για το οποίο διαβάζαμε ότι έχει σπάσει ρεκόρ τηλεθέασης. Ίσως η μόδα τους έχει περάσει πια, ίσως τα τούρκικα σε αυτή τη φάση είναι αήττητα, αφού στην tv βγαίνουν συνεχώς καινούργια, άσχετα αν κάνουν όλα καλά νούμερα. Μπορεί να φταίει και ότι ο Alpha δεν κάνει καλό promotion.

-Η συμμετοχή της στο "Fatmagul" ήταν απλά η αφορμή για να ξεσηκωθεί η Μπερέν Σαάτ και να διαδηλώσει κατά της βίας των γυναικών. Η ηθοποιός με το δικό της τρόπο δίνει το "παρών" και στηρίζει τις χιλιάδες γυναίκες που έχουν υποστεί τόσο σωματική όσο και ψυχολογική βία. Η παρουσία της στη σειρά την έκανε να συμμετέχει ακόμη πιο ενεργά σε εκδηλώσεις κατά της βίας των γυναικών. Μάλιστα έχει φωτογραφηθεί 2 φορές για μη κυβερνητικούς οργανισμούς με το σύνθημα "τέλος στη βία των γυναικών".

-Νέο περιοδικό στα περίπτερα με τίτλο "Κοινωνική Επιθεώρηση". Είναι διμηνιαίο, η τιμή του είναι στα 2,5 ευρώ και είναι κοινωνικοπολιτικού περιεχομένου. Εκδίδεται από την ΕΛΙΚΩΝ ΕΠΕ και υπεύθυνος έκδοσης είναι ο δημοσιογράφος Βαγγέλης Γιακουμής.

-Προβλέψιμη θεματολογία και βαρετά άρθρα. Πολύ μέτριο για να αντέξει στη δύσκολη πια αγορά του περιπτέρου.

-Για την ιστορία, πάντως, ο Βαγγέλης Γιακουμής στο editorial του πρώτου τεύχους, εκφράζει την άποψη ότι από την εποχή των πολιτικών περνάμε στην εποχή των πολιτών και ότι έχει έρθει η ώρα για ένα νέο ξεκίνημα μέσα από κοινωνικά δίκτυα, εθελοντισμό, την οργάνωση των πολιτών για μια κοινωνία που θα προωθήσει μια νέα αντίληψη. Και μετά ξύπνησε...

-Πρέπει να γίνω εκδότης πάντως. Ο Γιακουμής καλύτερος είναι;

-Δε θα...αναβιώσει, όπως γραφόταν ο "Πρωινός καφές" στον ΑΝΤ1. Πάνω που πήρε μια χαρά η γιαγιά μου...ήθελε τόσο να ξαναζήσει το δίλημμα "πρωινό μέγκα ή ΑΝΤ1". Τώρα θα τη βγάλει πάλι με τη Σκορδαλιά. Ήθελε πολύ να δει τη Μπεκατώρου που συμπαθεί πολύ σε πρωινάδικο στον ΑΝΤ1. Δεν πιάνει και το ΑΡΤ στην τηλεόραση της.

-Ο Γιώργος Καπουτζίδης σταματάει να γράφει σενάρια τηλεοπτικών σειρών. Το δήλωσε στο "πρωινό mou". Έτσι κι αλλιώς "Πάρα πέντε" θα ξαναβλέπαμε σε 50 χρόνια και βάλε...και άμα...

-Τελευταία τα κουτσομπολίστικα περιοδικά έδειχναν φωτογραφίες με τις διακοπές της Μαρίας Μενούνος. Πού τη θυμήθηκαν; Ένα σύντομο πέρασμα έκανε στην Eurovision και μετά ποιος την είδε...Ποιος νοιάζεται για τη Μενούνος;

-Τα γκόσιπ περιοδικά τύπου "Hello" όσο πάει και γίνονται πιο αηδιαστικά στα μάτια μου. Αλλά όλοι αυτά αγοράζουν και αποχαυνωμένοι κοιτάνε τις φωτογραφίες διασήμων, ημιδιασήμων και κυρίως ασήμων, με μαγιό στις παραλίες της Μυκόνου...Τι προσφέρουν αυτά τα περιοδικά πέρα από ένα ξεφύλλισμα για να περνά η ώρα στην αναμονή του νοσοκομείου ή του κομμωτηρίου; Τι πέρα από το να κοιτάνε οι γυναίκες το μαλλί και τα ρούχα της κάθε ξανθιάς barbie; Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν κάνουν μάλιστα καλό, ειδικά στις νέες κοπέλες, που επηρεάζονται αρνητικά προσπαθώντας να μοιάσουν σε αυτό το πρότυπο γυναίκας με τις σχεδόν ιδανικές αναλογίες, που πολλές φορές είναι εντελώς φτιαχτές και καταντούν να γίνουν ανορεξικές ή να πάθουν κατάθλιψη.

-Μια και έπιασα τα γκόσιπ περιοδικά, το νέο γκόσιπ περιοδικό "you" (μίξη "hello" και "εγω weekly" σε προνομιακή τιμή) ισχυρίζεται το ίδιο ότι είναι το πρώτο σε πωλήσεις στο είδος του.

-Πάντως, τα καλύτερα είναι το "χάι" και το "ciao". Έχουν πολύ φαντασία και γέλιο.

-Πέρασε καιρός από τότε που η Στάη βγήκε και είπε ότι έπαιρνε 2.500 ευρώ το μήνα από την ΕΡΤ. Και γιατί δεν το έλεγε τόσο καιρό; Και ποιος την πιστεύει;