Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

tv people quotes

"Η τηλεόραση - όπως και όλα τα πράγματα στη ζωή - κάνει κύκλους, αλλά από την άποψη της χλιδής και όσων γίνονταν τα προηγούμενα χρόνια σίγουρα έχει τελειώσει".
Θανάσης Τσαλταμπάσης, News

Αυτά είναι τα καλά της κρίσης...

"Δεν μπαίνουν στην τσέπη μου οι 37.000. Μουσικοί, στούντιο, φωτιστές, δημοσιογράφοι, ενοίκια για τα γραφεία"
Σπύρος Παπαδόπουλος, Tv plus

Αν δεν είναι 37.000, τότε είναι 20.000 ευρώ το επεισόδιο που μπαίνουν στην τσέπη σας. Λίγα λεφτά, πάντως, αποκλείεται να παίρνετε. Κρίμα για εσάς που δεν είναι και ο Παναγόπουλος να παίρνετε τα διπλάσια...

"Στην τηλεόραση - που είναι το μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας - φαίνεται ότι εκτονώνονται (οι πολιτικοί). Ξέρεις τι είναι να σε βλέπουν 350.000 Έλληνες το λεπτό;".
Γιώργος Αυτιάς, Tv plus

Οχι. Και ούτε θέλω να μάθω.

"Η κοινωνία με θέλει όρθιο".
Γιώργος Αυτιάς, Tv plus

No comments...




ΤΙ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΣΤΟ BLOG ΤΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ

Κατι που με ξενερωνει στο μπλογκ των "κλεμμενων ονειρων" και στα σχολια σας ειναι που μερικοι με μεγαλη ευκολια κατακρινετε τους σεναριογραφους για μερικα λαθη και ατοπηματα τους...δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα να γραφεις σεναριο για καθημερινη σειρα και να κανεις και 50αρια...και ενταξει καλο ειναι να λεμε και τα λαθη των σεναριογραφων και τις υπερβολες (που η υπερβολη ειναι σχεδον αναγκαια μερικες φορες) αλλα γιατι ποτε δε λετε ενα καλο λογο; Εγω θεωρω οτι οι διαλογοι σε πολλες περιπτωσεις ειναι εξαιρετικοι και σπανια συνανταμε τοσο καλους διαλογους σε σειρα. Και μην αρχισετε τωρα να λετε για τις αμερικανικες σειρες...αλλο που με ξενερωνει...γιατι πρεπει παντα να κανουμε τη συγκριση; Δεν το καταλαβαινω αυτο. Ερχεται ο αλλος που κατεβαζει τις αμερικανικες με το τσουβαλι και κατακρινει τις ελληνικες για να το παιξει ψαγμενος. Ε γραψε τοτε εσυ σεναριο να σε δουμε...Και αν θεωρεις τις αμερικανικες τοσο ανωτερες μην βλεπεις ελληνικα στο φιναλε. Με εκνευριζουν αυτα τα ατομα που θεοποιουν την αμερικανικη ψυχαγωγια, γιατι δεν ξερουν τα πολλα αρνητικα αυτης και το βρισκω δηθεν. Γενικα με ενοχλει η ευκολια των ελληνων να κατακρινουμε, να τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι και να βγαζουμε συμπερασματα χωρις να εχουμε γνωση και χωρις καν να το εχουμε ψαξει. Απο αμερικανικα σηριαλ σκιζουνε αυτοι, αλλα αν τους ρωτησεις κατι για ελληνικη ιστορια δε θα ξερουν τιποτα. Επισης, με ενοχλει που καποιοι χωρις να ξερουν τον αλλον (αυτο συμβαινει και αλλου βεβαια) τον ειρωνευονται, τον κατακρινουν για να το παιξουν "ξερολες", "ωριμοι" ή δεν ξερω εγω τι αλλο...Αυτα...
Παντως, νομιζω οτι και με τα "κλεμμενα ονειρα" συμβαινει αυτο που γινοταν παλια με τις σειρες του φωσκολου...κανεις δεν παραδεχοταν οτι τις βλεπει αλλα ολοι τις εβλεπαν...
Εγω παντως θεωρω οτι ειναι εξαιρετικη σειρα.
Αυτα.

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

greek media mpla mpla

-Ο Γιώργος Λιάγκας στην ραδιοφωνική του εκπομπή στον Real δεν παραλείπει ποτέ να μας υπενθυμίζει ότι είναι και τηλεοπτικός παρουσιαστής στο mega, ενώ από τα σχόλια των ακροατών διαβάζει μόνο τα θετικά και αυτά που τον επαινούν και είναι του τύπου "Λιάγκα είσαι φοβερός!". Η ματαιοδοξία στο μεγαλείο της.

-Κατα τ' άλλα η εκπομπή είναι ο ορισμός του φλου και της μπουρδολογίας. Μαζί με την συνάδελφο του Ελεάννα Τρυφίδου, σχολιάζουν από τα προγράμματα (κυρίως) του mega και των άλλων καναλιών, μέχρι τον Πάπα, από τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ μέχρι τον Ομπάμα. Απ' όλα έχει ο μπαξές εκτός από ουσία...

-Κατηγορηματική η Μαρία Σολωμού σε συνέντευξη της σε περιοδικό : "Ποτέ δεν έχω μπει στη διαδικασία να πουλήσω τον εαυτό μου, τη ζωή μου, κάτι προσωπικό μου για να έρθει κόσμος στο θέατρο ή για να με δουν στην τηλεόραση". Ναι σωστά, είναι το σημείο που γελάμε εδώ!

-Στα ψιλά πέρασε το νέο διατροφικό σκάνδαλο στη χώρα μας με την εταιρεία τροφίμων που στα πακέτα που απέξω χαρακτήριζε ως "λαζάνια" μέσα σέρβιρε τον...Ντορή και τη Μαύρη Καλλονή. Σύμφωνα με την εφημερίδα "News" ο λόγος που το θέμα δεν πήρε διαστάσεις από τα ΜΜΕ είναι ότι το διαφημιστικό budget των σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα είναι τεράστιο και έτσι θα ήταν τρελό να πάρουν τα ΜΜΕ τέτοιο ρίσκο...

-Και μια και είπα "News", να μου το θυμηθείτε ότι η εφημερίδα θα αυξήσει τρελά τις πωλήσεις της, αύριο Σάββατο 23 Φλεβάρη, με τον οδηγό για wild sex, τη μοντέρνα εκδοχή του kama-sutra, με λεπτομερείς αφηγήσεις και φωτογραφίες. Sex sells more...

-Πόλεμος ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ στο διαδίκτυο. Τα site truthteam.gr και left.gr ανεβάζουν τακτικά υλικό που στόχο έχει να αναδεικνύει λάθη, ατοπήματα, παραφωνίες του αντίπαλου κόμματος. Η σύγχρονη μάχη πολιτικών κομμάτων και ιδεολογιών στον αιώνα της τεχνολογίας δεν πραγματοποιείται τόσο στους δρόμους με πορείες και συνθήματα όσο στο Διαδίκτυο με το "όπλο" να είναι ο υπολογιστής και "σφαίρες" τα πλήκτρα.

-Τα ΜΜΕ απορρόφησαν τον Γενάρη του 2013, 60,7 εκατ. ευρώ, έναντι 84,3 την περυσινή χρονιά. Τα περιοδικά έκαναν βουτιά της τάξης του 45,2% και έλαβαν μόλις 18,2 εκατ. ευρώ!

-Τα "Νέα" παραμένουν η πρώτη σε πωλήσεις καθημερινή εφημερίδα και το "Πρώτο Θέμα" η πρώτη από τις κυριακάτικες.

-Για όσους λείπει το ΑΛΤΕΡ (υπάρχει κανείς άραγε;) καλά τα νέα. Ο σταθμός παίρνει πίστωση χρόνου και διατηρεί την άδεια λειτουργίας του. Λέτε η Πάνια και η Νικολούλη να αφήσουν τον Alpha και να επιστρέψουν στο παλιό τους τηλεοπτικό σπίτι σα να μη συνέβη τίποτα;

-Γκρίνιαζε συνέχεια για την αποχή της από τις τηλε-κουζίνες, πετώντας καρφιά για τις πρώην "αφεντικίνες" της όπως η Μενεγάκη, ακόμα και σε περιοδικά όπως το Ough (!) και τελικά ο τηλεοπτικός Θεός την λυπήθηκε και έτσι η Βέφα Αλεξιάδου θα μαγειρεύει "Με την Ντέσσυ" στο Extra 3.

-Σχεδόν απαρατήρητη πέρασε η νέα κυπριακή σειρά του ΑΝΤ1 "Βαλς με 12 θεούς". Δε γίνεται όταν υπάρχει ήδη μια τηλεοπτική μόδα (τούρκικα) να επιβάλλεις άλλη.

-Τα μάθατε ε; Ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε τη νέα σειρά του Mega "Φατμαγκιούλ", αφού μέσα από το τρέιλερ του νέου τούρκικου σήριαλ, αφήνει να εννοηθεί ότι το θύμα συγχωρεί τον θύτη και τον ερωτεύεται, και ότι έτσι η σειρά προωθεί στην ελληνική κοινωνία, και ειδικότερα στις γυναίκες, την κουλτούρα και την ηθική του βιασμού. Ωστόσο, δε γίνεται το ΕΣΡ να βάλει πρόστιμο σε ένα κανάλι μόνο από την προβολή ενός τρέιλερ, όσο αντιπροσωπευτικό κι αν είναι αυτό, πόσο μάλλον να απαγορέψει την προβολή της. Η σειρά, πάντως, προβάλλεται κανονικά και για το αν οι Ελληνίδες θα αρχίσουν να βλέπουν με άλλο μάτι τους βιαστές, θα φανεί στο μέλλον...

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ TV

Γεια σας κλεμμενοφαν!
τι κανετε; εχασα 3 επεισοδια απο τη σειρα μας!! μου ελειψαν ολοι αλλα ευτυχως ειναι καθε απογευμα εκει και σημερα τους ξαναειδα. ειναι σαν παρεα μου οι πρωταγωνιστες των κλεμμενων. καθε απογευμα εχω ραντεβου μαζι τους στις 7 και πολλες ωρες της ημερες τους φερνω στο μυαλο μου. διαβαζω γι' αυτους στα περιοδικα, συζηταω γι' αυτους στα μπλογκ και τα φορουμ, ανταλλαζω αποψη γι' αυτους με φιλους και γνωστους. ειναι κομματι της ζωης μου. αυτη ειναι η μαγεια της τηλεορασης. συμφωνειτε;

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΑ "ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ" (ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ)


Διεξάγετε μια  ποιοτική ανάλυση σε μία τηλεοπτική εκπομπή της επιλογής σας. Παρουσιάστε,
αναλύστε και επεξηγήστε τη δομή, το περιεχόμενό, τα μηνύματα που επικοινωνεί και την
πιθανή επιρροή που έχει στο ακροατήριο.

Στην εργασία αυτή έχω σκοπό να διεξάγω μια ποιοτική ανάλυση στην ελληνική τηλεοπτική σειρά «Κλεμμένα όνειρα», αναλύοντας και επεξηγώντας τη δομή, το περιεχόμενο, τα μηνύματα που επικοινωνεί και την πιθανή επιρροή που έχει στο τηλεοπτικό κοινό.
Διάλεξα την ποιοτική ανάλυση περιεχομένου η οποία πρόκειται για μια απλοποιημένη, σχηματοποιημένη, εύκολη, γρήγορη μέθοδο. Αφορά λιγότερο το ύφος του κειμένου και περισσότερο τις εκφραζόμενες ιδέες. Σύμφωνα με τον δημιουργό της μεθόδου, Laswell H.D., στο κλασικό σχήμα κάθε επικοινωνίας υπάρχει ένας πομπός, που απευθύνει ένα μήνυμα σε έναν ή περισσότερους αποδέκτες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πομπός είναι η τηλεοπτική σειρά την οποία θα αναλύσω και οι αποδέκτες το τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθεί τη σειρά. Μέσω της ανάλυσης περιεχομένου μελετώνται τα στοιχεία της επικοινωνίας, τα οποία πρακτικώς συνοψίζονται στα ερωτήματα : «ποιος, τι, σε ποιον, γιατί, πώς,» απευθύνει κάποιος ένα μήνυμα και ποιο αποτέλεσμα έχει αυτή η διαδικασία. Σε έναν πιο πρόσφαρο ορισμό, με την ανάλυση περιεχομένου τονίζεται «η τυποποίηση των σχέσεων ανάμεσα στα στοιχεία και στα θέματα που επιτρέπει την αποκάλυψη της δομής του υπό έρευνα κειμένου» (Grawitz, 1979). «Κατά την ανάλυση, ο ερευνητής αναλύει κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα εντοπίζοντας τις διάφορες συμβολικές ενότητες εννοιών, τα διάφορα θέματα που περιέχονται σε αυτό» (Λαμπίρη – Δημάκη Ι., 1990).
Μέσω της ανάλυσης παρέχεται η δυνατότητα μελέτης όλων των στοιχείων της επικοινωνίας, το οποίο σημαίνει : προσδιορισμό των χαρακτηριστικών του πομπού και των αποδεκτών, μελέτη των σκοπών και των μέσων του μηνύματος, με τα οποία επιχειρείται η πρόκληση προσοχής και του ενδιαφέροντος των αποδεκτών και μελέτη των αποτελεσμάτων που επιφέρει το μήνυμα στους αποδέκτες. Με αυτόν τον τρόπο η εν λόγω μέθοδος χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό :  α)των χαρακτηριστικών του περιεχομένου, β)των χαρακτηριστικών του πομπού της επικοινωνίας, γ)των χαρακτηριστικών των αποδεκτών της επικοινωνίας και των επιπτώσεων της σε αυτούς, με σκοπό την εξαγωγή εγκύρων συμπερασμάτων (Βάμβουκας Μ., 2002)
ΤΑΥΤΟΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Αρχικά, θα μιλήσω για τα ταυτοτικά στοιχεία της σειράς, δηλαδή θα προσδιορίσω τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου. Σε αυτή την περίπτωση η ροή της επικοινωνίας αναλύεται σε διαδοχικά χρονικά διαστήματα και ταξινομείται στο ιδιο συστημα κατηγοριών και αυτό μου επιτρέπει την αντικειμενική καταγραφή των χαρακτηριστικών των μηνυμάτων σε διάφορες χρονικές περιόδους.

Τα «Κλεμμένα όνειρα» είναι ελληνικής παραγωγής τηλεοπτική σειρά, που προβάλλεται από τη σεζόν 2011-2012, καθημερινά, στον ελληνικό ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό  πανελλαδικής εμβέλειας «Mega channel», κάθε απόγευμα  στις 19.00. Η ώρα αυτή έχει καθιερωθεί και λέγεται ως  «lead-in» στην τηλεοπτική γλώσσα. Συνήθως λέγεται ότι το τάδε πρόγραμμα που προβάλλεται συνήθως στις 7 το απόγευμα είναι καλό και δυνατό «lead-in» για το δελτίο ειδήσεων των 8. Η σειρά ανήκει στο είδος της κοινωνικής καθημερινής σειράς. Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε τον Οκτώβριο του 2011. Έχει ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο του τον Ιούνιο του 2012 και συνεχίζει φέτος τον δεύτερο κύκλο. Το σενάριο υπογράφει η Άννα Ανδριανού η οποία έχει και ένα ρόλο στη σειρά, ενώ τη σκηνοθεσία ο Δημήτρης Αρβανίτης. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους συναντάμε τον Κωνσταντίνο Λάγκο (Σταύρος), τον Αλέξανδρο Σταύρου (Δημήτρης), την Ελισάβετ Μουτάφη (Αλεξάνδρα), τον Ορφέα Παπαδόπουλο (Άρης), την Βάσω Λασκαράκη (Φαίη) και την Αθηνά Οικονομάκου (Χρύσα). Η εκτέλεση παραγωγής ανήκει στην ΑΝΩΣΗ Α.Ε.
Παρότι τυπικά τα «Κλεμμένα όνειρα» ανήκουν στο είδος της «κοινωνικής σειράς», μπορούμε, ωστόσο, να πούμε ότι ταυτόχρονα πρόκειται για «δραματική σειρά» αλλά και «νεανική» αφού οι πρωταγωνιστές είναι φοιτητές κολλεγίου και πολλά από τα θέματα που πραγματεύεται η σειρά αφορούν τη νεολαία.  Αρκετοί είναι αυτοί, όμως, και ανάμεσα τους και τηλεκριτικοί που έχουν εντάξει τη σειρά στο είδος της «σαπουνόπερας».  Σαπουνόπερα λέγεται ένα σίριαλ με κοινωνικο-αισθηματικό περιεχόμενο. Το όνομα προέρχεται από την αγγλική λέξη «soap» που σημαίνει «σαπούνι» καθώς σημαντικός χρηματοδότης των παραγωγών αυτών είναι οι εταιρείες απορρυπαντικών και «opera», ειρωνικός τίτλος που προσέδωσαν οι Αμερικανοί δημοσιογράφοι στις σειρές αυτού του είδους, εξαιτίας της υπερβολής που τις χαρακτηρίζει.

ΑΠΗΧΗΣΗ
Τα «Κλεμμένα όνειρα» ήδη από τις πρώτες μέρες προβολής τους σημείωσαν υψηλά νούμερα τηλεθέασης (ξεκινόντας από 30% και φτάνοντας 50%) και συνεχίζουν ακόμα και τώρα με υψηλά ποσοστά που κυμαίνονται στο 40% αποτελόντας ένα πολύ δυνατό lead-in για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού. Ανήκει στο είδος της κοινωνικής καθημερινής σειράς. Πολλοί είναι αυτοί, ωστόσο, που κάνουν λόγο για σαπουνόπερα. Πολλοί υποστηρικτές της σειράς διαφωνούν κάθετα με τον όρο, αφού θεωρούν ότι είναι υποτιμητικός, αλλά και οι συντελεστές της σειράς όταν ρωτούνται από δημοσιογράφους σχετικά, εκφράζουν τη διαφωνία τους. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι νεανική σειρά αν απευθυνόταν αποκλειστικά στα νεανικά κοινά, ωστόσο η σειρά επιδιώκει να πιάσει μια μεγάλη ηλικιακή γκάμα, από παιδιά μέχρι και ηλικιωμένους, κάτι το οποίο και καταφέρνει αν κρίνουμε από τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Το ότι καταφέρνει να απευθύνεται σε πολλές και διαφορετικές ηλικίες, οφείλεται στο ότι οι πρωταγωνιστές του έργου είναι και νέοι αλλά και μεγαλύτεροι, οπότε οι νέοι μπορούν να ταυτιστούν με τους προβληματισμούς των νέων της σειράς και το ίδιοι αντίστοιχα και οι μεγαλύτεροι.

Η σειρά έχει όλα τα στοιχεία, και ενδεχομένως και τις υπερβολές, μιας καθημερινής κοινωνικο-δραματικής σειράς, όπως ανταλλαγή βρεφών, αδέρφια που δε γνωρίζουν ότι είναι από το ίδιο αίμα, μισιούνται και διεκδικούν την ίδια κοπέλα, μαφία, συζυγική απιστία, εκτρώσεις, αυτοκτονίες, ανεκπλήρωτοι έρωτες, ταξικοί έρωτες, εκδίκηση, δολοφονίες. Ταυτόχρονα με αυτά, η σειρά πραγματεύεται κοινωνικά θέματα όπως ο ρατσισμός, οι ακροδεξιές οργανώσεις, η μοναξιά και απομόνωση των μεγαλουπόλεων, ο αλκοολισμός, η φτώχεια ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι γίνεται συχνά αναφορά στην οικονομική κρίση της Ελλάδας, η οποία επηρεάζει και τους χαρακτήρες του έργου.
ΥΠΟΘΕΣΗ
Η υπόθεση του έργου αφορά τον Σταύρο και τον Άρη, δυο αδέρφια που η μοίρα θα τους φέρει κοντά μετά από χρόνια για να ανακαλύψουν ότι τελικά είναι από το ίδιο αίμα. Μεταξύ τους αναπτύσσεται ανταγωνισμός και κυρίως από την πλευρά του Άρη μίσος. Ο Άρης μισεί τον Σταύρο γιατί εκτός των άλλων, είναι καλύτερος στο μπάσκετ, στα μαθήματα και το κυριότερο επειδή κερδίζει την καρδιά της Φαίης, της κοπέλας που είχε ερωτευτεί. Μαζί με την αδερφή του, τη Χρύσα, η οποία είναι ερωτευμένη με τον Σταύρο (δηλαδή τον αδερφό της) θα προσπαθήσουν με ύπουλα μέσα να χωρίσουν το ζευγάρι και να κατακτήσουν το αντικείμενο του πόθου τους. Καταλυτικό ρόλο στη ζωή τους θα παίξει ο πατέρας του Άρη και του Σταύρου, ο Δημήτρης Μαλτέζος, πλούσιος και επιτυχημένος επιχειρηματίας, ο οποίος έχοντας στην πλάτη του παιδικά τραύματα, γίνεται ένας αδίστακτος άνθρωπος που ξέρει να κρύβει καλά από την οικογένεια του, όλα τα εγκλήματα που διαπράττει.

Η σειρά διαδραματίζεται σε ένα κολλέγιο της Αθήνας, το ADC (Athens Digital College). Εκεί φοιτά ο Άρης Μαλτέζος, το πιο δημοφιλές αγόρι του κολλεγίου και αγαπημένος των κοριτσιών, παρά τον άστατο και επιπόλαιο χαρακτήρα του. Του αρέσει το μπάσκετ, είναι αμελής με τα μαθήματα και ερωτευμένος με τη Φαίη, η οποία όμως δεν τον παίρνει στα σοβαρά. Ο Σταύρος ζει με τη μητέρα του, η οποία τον μεγάλωσε μόνη και είναι οδηγός ταξί, σε ένα φτωχό προάστιο των Αθηνών. Λόγω της οικονομικής ένδειας ο Σταύρος δεν έχει την δυνατότητα να σπουδάσει μέχρι που κερδίζει την υποτροφία, που δίνεται κάθε χρόνο σε έναν νέο με εξαιρετικές ικανότητες. Εκεί θα συναντήσει τον αδερφό του τον Άρη με τον οποίο θα αναπτύξουν μια μεγάλη κόντρα, την αδερφή του Χρύσα, η οποία θα τον διεκδικήσει, τον παππού του, τον Φίλιππο που είναι ο βασικότερος χορηγός του κολλεγίου, αλλά και τον έρωτα στο πρόσωπο της Φαίης.

Με φόντο λοιπόν το κολλέγιο και πλαίσιο τις ιστορίες των σπουδαστών και των καθηγητών, ξετυλίγεται το κουβάρι της ζωής των δυο παιδιών. Οι φιλίες, οι έρωτες, αλλά και οι προδοσίες αποτελούν μεγάλο μέρος της καθημερινότητας των φοιτητών αλλά και των καθηγητών. Τα μυστικά, οι ίντριγκες και τα σκοτεινά γεγονότα του παρελθόντος των ηρώων μπλέκονται το ένα με το άλλο, επηρεάζουν τον κάθε ήρωα ξεχωριστά, ακόμα και αυτούς που δε συνδέονται άμεσα με κάποιο από αυτά. Παρακάτω θα το εξηγήσουμε με παραδείγματα.

Παρότι τυπικά η σειρά δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο πρωταγωνιστή και πρωταγωνίστρια, όπως συμβαίνει στις περισσότερες σειρές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ζευγάρι Φαίη-Σταύρος είναι το πρωταγωνιστικό δίδυμο. Δεν είναι τυπικά, όμως, αυτοί οι δυο οι πρωταγωνιστές, αφού η σειρά δεν εστιάζει σε αυτούς, αφού υπάρχουν πολλές ιστορίες των μαθητών, των καθηγητών και των οικογενειών τους. Ωστόσο, ένα από τα βασικά θέματα της σειράς είναι ο έρωτας μεταξύ αυτών των δύο νέων αλλά και τα πολλά εμπόδια τα οποία καλούνται να υπερπηδήσουν και τις δυσκολίες που θα δοκιμάσουν την αγάπη τους. Αυτό άλλωστε είναι ο κεντρικός άξονας σχεδόν όλων των κοινωνικών σειρών. Ο έρωτας μετ’ εμποδίων.

Ένα άλλο στοιχείο της σειράς είναι η υπερβολή. «Αναγκαίο κακό» θα έλεγα για μια καθημερινή κοινωνική σειρά. Η υπερβολή βοηθά στην εξέλιξη της σειράς, και χωρίς αυτήν δε θα υπήρχε ενδιαφέρον το οποίο προκαλείται από το σασπένς. Και σασπένς χωρίς υπερβολή είναι σχεδόν αδύνατο σε μια καθημερινή σειρά. Ας μην ξεχνάμε και τον παράγοντα της τηλεθέασης. Το ενδιαφέρον του κοινού πρέπε να μείνει αμείωτο. Εδώ πρέπει να υπολογίσουμε ότι το κοινό στο οποίο απευθύνεται η σειρά είναι κατά βάση νεανικό, που σημαίνει ότι ο νεαρός τηλεθεατής είναι πιο δύσκολος και θα βαρεθεί πιο εύκολα από τον μεγάλο. Το σασπένς λοιπόν είναι απαραίτητο και η υπερβολή είναι αναπόφευκτη. Τα νούμερα τηλεθέασης πρέπει να κινούνται σε υψηλά ποσοστά για να υπάρχουν διαφημιστικά έσοδα. Είναι επίσης σημαντικό να είναι υψηλά αφού αποτελεί lead in του δελτίου ειδήσεων. Το κανάλι έχει απαιτήσεις από το πρόγραμμα και οι σεναριογράφοι καλούνται να το δικαιώσουν. Η υπερβολή αυτή συνίσταται κυρίως στις διαρκείς συμπτώσεις που λαμβάνουν χώρα στη σειρά. Για παράδειγμα, κάποιος συναντάει τη σύζυγο του μαζί με κάποιον άλλον σε ένα εστιατόριο. Η ποσότητα τέτοιου είδους συμπτώσεων είναι μεγάλη, κάτι που έχει προκαλεί αρνητικά σχόλια τόσο από τους τηλεθεατές όσο και από τους τηλεκριτικούς.
Η τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου άσκησε σκληρή κριτική στη σειρά με άρθρο της στην εφημερίδα «Τα Νέα», κάνοντας λόγο για σαπουνόπερα, και θέλοντας να υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο το είδος, για «σαπούνι», και «σαπουνισματάκι». «Ενα είδος τηλεόρασης και μόνο εμφανίζεται αλώβητο από τις αλλαγές του κόσμου και του ίδιου του μέσου στο πέρασμα των δεκαετιών και είναι το σαπουνοπερικό. Αυτά τα εξωφρενικά παραμύθια, όπου οι πιο απίθανες ιστορίες εμφανίζονται σαν κοινότοπη καθημερινότητα, οι πιο διεφθαρμένοι χαρακτήρες έχουν πάντα την εξουσία και τον πλούτο και οι γυναίκες είναι κατά κανόνα είτε σατανικές είτε αγαθιάρες που τους συμβαίνουν όλα τα κακά του κόσμου», γράφει στον πρόλογο της.  Αναφέρει μεν ότι η σειρά καινοτομεί (τη λέξη τη βάζει σε εισαγωγικά) για τα δεδομένα μιας σαπουνόπερας αφού συμμετέχουν και νεαροί ηθοποιοί,  επισημαίνει όμως δε ότι οι ιστορίες τους δε διαφέρουν από αυτές των ενηλίκων αφού έχουν ίντριγκα και δολοπλοκίες και αυτές. Μιλάει για τα κλισέ του είδους λέγοντας : Νόθα παιδιά, εγκαταλειμμένα παιδιά, σατανικές γυναίκες, ένοχα μυστικά που φτάνουν ώς τη δολοφονία και που απειλούν να καταστρέψουν καλοστημένες, πλούσιες ζωές αποκαλυπτόμενα. Αλλωστε σαπουνόπερα χωρίς ένοχο μυστικό δεν υφίσταται καθώς και χωρίς νόθα παιδιά που αιφνιδίως εμφανίζονται, όπως και χωρίς απιστίες. Μιλάει και το κλισέ του γάμου που είναι και αυτό παρόν στη σειρά. Ένας γάμος που βρίσκεται υπό διάλυση είναι σύμφωνα με την τηλεκριτικό βασικό στοιχείο του σεναρίου. «Κάθε σαπουνοπερικός γάμος οφείλει να κρύβει μέσα του το σπέρμα της καταστροφής του, ειδάλλως είναι βαρετός. Παρ' όλο που στο βάθος της ιστορίας η ισορροπία μιας ευτυχισμένης οικογένειας παραμένει το μέτρο και ο ιδανικός στόχος. Η σαπουνόπερα οφείλει να αμφισβητεί τον γάμο τη στιγμή που τον εξυμνεί», γράφει συγκεκριμένα. (Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών της επικοινωνίας : Οι αντιδράσεις ατόμων και ομάδων, δηλαδή εάν και κατά πόσο το μήνυμα προκαλεί αντιδράσεις, κινητοποιεί, ευαισθητοποιεί ή έχει επιπτώσεις είτε κατά την διάρκεια της επικοινωνίας είτε με το πέρας αυτής).

Οι ιστορίες των ηρώων και οι ίδιοι οι ήρωες συνδέονται μαζί τους με πολλούς τρόπους και συμπτώσεις που εφευρίσκουν οι σεναριογράφοι, βοηθώντας έτσι στην εξέλιξη του έργου. Όπως προείπαμε, ο Άρης Μαλτέζος και ο Σταύρος Χαλκιάς, τα δυο αδέρφια, συναντιούνται ύστερα από χρόνια στο ίδιο κολλέγιο και διεκδικούν την ίδια κοπέλα. Ο Σταύρος μαζί με τους φίλους του παίζουν ένα παιχνίδι στον υπολογιστή, πίσω από το οποίο παιχνίδι κρύβεται ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μαλτέζος, ο πατέρας δηλαδή του Σταύρου, ο οποίος Σταύρος τον θεωρεί «λαμόγιο». Η μητέρα του Σταύρου, που είναι οδηγός ταξί, βρίσκεται να παίρνει κούρσα τον Δημήτρη Μαλτέζο, τον πατέρα του παιδιού της και εκείνος την ερωτεύεται. Η Χρύσα Μαλτέζου καλεί σπίτι της μανικιουρίστα η οποία είναι η πρώην κοπέλα του Σταύρου, την οποία και χρησιμοποιεί προκειμένου να χωρίσουν από τη Φαίη, αφού η Χρύσα ενδιαφέρεται για το Σταύρο. Αλλά και οι ιστορίες των καθηγητών συνδέονται με τις ιστορίες των άλλων πρωταγωνιστών. Για παράδειγμα, ένας από τους καθηγητές της σχολής, ο Γρηγόρης, διεκδικεί ερωτικά τη μητέρα μιας μαθήτριας του, εκείνη δένεται μαζί του συναισθηματικά, αλλά εκείνος την εκμεταλλεύεται. Αυτό προκαλεί την οργή της κόρης της που αντιπαθεί τον Γρηγόρη, ενώ στην ιστορία συμβάλλει και μια άλλη καθηγήτρια, η Κρίστυ, που αντιπαθεί και αυτή τον καθηγητή, και έτσι δημιουργούνται πολλά γεγονότα γύρω από τη σύνδεση αυτών των τεσσάρων ηρώων. Το ίδιο συμβαίνει και με τους άλλους πρωταγωνιστές. Σχεδόν όλοι συνδέονται μεταξύ τους με κάποιο τρόπο, δημιουργώντας «αυτόνομες ιστορίες» που δημιουργούν «επεισόδια».


Η σειρά, όπως προείπαμε, πραγματεύεται πολλά κοινωνικά και όχι μόνο θέματα. Ένα από αυτά είναι ο ρατσισμός. Στο κολλέγιο φοιτεί με υποτροφία ο Σιμόν, ένας 20χρονος έγχρωμος ο οποίος δέχεται τα πειράγματα και τα απρεπή σχόλια από συμφοιτητές του αλλά και σωματική επίθεση από μέλη ακροδεξιάς οργάνωσης. Δεν είναι τυχαίο ότι η σειρά προβάλει ένα τέτοιο περιστατικό δεδομένης της ανόδου της Χρυσής Αυγής στην Ελλάδα τα τελευταία δυο χρόνια. Θα προκαλούσε έκπληξη ενδεχομένως στους τηλεθεατές αν προβαλόταν ένα τέτοιο περιστατικό σε σήριαλ πριν 10 χρόνια, αφού τότε τέτοια δυσάρεστα γεγονόταν δεν προβάλονταν από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Ένα άλλο θέμα είναι η έκτρωση. Ένα εξαιρετικά λεπτό θέμα. Η ηρωίδα του έργου η Φαίη μένει έγκυος παρά τη θέληση της και αποφασίζει να μην κρατήσει το μωρό ύστερα από βασανιστική σκέψη. Θέλοντας οι σεναριογράφοι να δώσουν ένα θετικό παράδειγμα στις νέες κοπέλες που παρακολουθούν τη σειρά, βάζουν την ηρωίδα να εκφράζει την αποστροφή της προς την πράξη αυτή, λέγοντας πως πρόκειται για δολοφονία ενός βρέφους. Η φίλη της Φαίης, προσπαθώντας να την καθησυχάσει, της λέει ότι δεν είναι προτιμότερο να έρθει στον κόσμο ένα παιδί που δε θα έχει δυο γονείς που θα είναι αγαπημένοι μεταξύ τους και έτοιμοι να το μεγαλώσουν. Ένα άλλο θετικό παράδειγμα θέλουν να δώσουν και με το θέμα της αυτοκτονίας που πραγματεύεται η σειρά. Η Μαρία, ένα ευαίσθητο και συναισθηματικό κορίτσι κάνει απόπειρα αυτοκτονίας όταν ο Σταύρος τη χωρίζει για δεύτερη φορά. Η Μαρία τελικά δε χάνει τη ζωή της και αποφασίζει να γίνει πιο δυνατή και να συνεχίζει τη ζωή της ενώ μετανιώνει για αυτό που έκανε και για τον τεράστιο πόνο που έδωσε στους γονείς της.

Η μάχη του «καλού» με το «κακό» είναι και εδώ παρούσα. Ωστόσο, σε αντίθεση με άλλες σειρές, οι ήρωες δεν είναι μόνο «καλοί» και μόνο «κακοί». Δεν είναι μονοδιάστατοι χαρακτήρες, αλλά σύνθετοι και περίπλοκοι και δεν είναι πάντα το ίδιο και κυρίως δεν είναι το ίδιο με όλους. Η περιπλοκότητα των χαρακτήρων οφείλεται και στο ότι η σεναριογράφος Άννα Ανδριανού έχει σπουδάσει ψυχολογία («Μέσω της ανάλυσης περιεχομένου παρέχεται η δυνατότητα εμμέσου διερευνήσεως του παραγωγού της επικοινωνίας, ο οποίος εκφράζεται δια του υλικού που έχει παράξει και αποτελεί αποδεκτή ενδειξη για τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του πομπού και της ψυχολογικής του κατάστασης», Βαμβούκας Μ., 2002). Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι για τις «κακές» συμπεριφορές των ηρώων αποκαλύπτονται τα αίτια που οδηγούν σε αυτές, όπως ψυχικά τραύματα από την παιδική ηλικία ή έλλειψη αγάπης και προσοχής από τους γονείς.

Η ορχηστρική μουσική της σειράς (μουσικά χαλιά αλλιώς) είναι υποβοηθητική. Ανάλογα με τα συναισθήματα των ηρώων και την ένταση της κάθε σκηνής είναι ανάλογη. Χαρούμενη, δραματική, μουσική αγωνίας, μουσική σασπενς, μουσική λύπης, μουσική κινδύνου κτλ. Στο τέλος κάθε επεισοδίου ακούγεται ένα χαρακτηριστικό μουσικό κομμάτι 5 δευτερολέπτων που υποδηλώνει την αγωνία για το επόμενο επεισόδιο. Είναι η τελευταία σκηνή που συμβαίνει κάτι συνταρακτικό, όπως μια αποκάλυψη, που φέρνει τους ήρωες αντιμέτωπους με μια δύσκολη κατάσταση, και τους τηλεθεατές να αγωνιούν να δουν τις αντιδράσεις των ηρώων και την εξέλιξη του έργου.

Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο γνωστός για τις δουλειές του στην τηλεόραση Δημήτρης Αρβανίτης. Σε αντίθεση με άλλα καθημερινά σήριαλ, το συγκεκριμένο έχει πιο γρήγορους ρυθμούς και πιο ευφάνταστη σκηνοθεσία, λόγω του ότι απευθύνεται και σε νεανικά κοινά, που έχουν συνηθίσει σε αυτό τον τρόπο τηλεθέασης.

Η κεντρική σεναριογράφος είναι η Άννα Ανδριανού η οποία έχει γράψει πολλά σενάρια για σειρές στην τηλεόραση και μαζί της συνεργάζονται και άλλοι έμπειροι και μη σεναριογράφοι, όπως ο Γιώργος Κρητικός. Οι διάλογοι είναι προσεγμένοι ώστε να ταιριάζουν στην ηλικία του κάθε ήρωα αλλά και στην εποχή. Λόγω του ότι πολλοί από τους ήρωες είναι νέοι, δε λείπει η νεανική αργκό που χρησιμοποιούν οι νέοι της Ελλάδας.

Οι ηθοποιοί που συμμετέχουν στην πλειοψηφία τους είναι γνωστοί και «τηλεοπτικοί» ως είθισται να λέγονται, δηλαδή έχουν συμμετέχει σε πολλές τηλεοπτικές δουλειές από τις οποίες έγιναν ευρέως γνωστοί. Μάλιστα κάποιοι όπως ο Αλέξανδρος Σταύρου και η Ελισάβετ Μουτάφη που ανήκουν στους πρωταγωνιστικούς ρόλους είναι γνωστοί από καθημερινές σειρές και έχουν καθιερωθεί σε αυτό το είδος. Μάλιστα η σειρά στην αρχή είχε κατηγορηθεί επειδή συμμετείχαν οι ίδιοι ακριβώς ηθοποιοί από προηγούμενες καθημερινές σειρές. Ωστόσο, συμμετέχουν και πολλοί νέοι ηθοποιοί που αποδεικνύουν ότι η νέα γενιά ηθοποιών έχει ταλέντο, όπως η Μυριέλλα Κουρεντή.







Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Καλώς ορίζουμε το Alt Life στην παρέα των ελληνικών περιοδικών. Το Alt life είναι, όπως υποδηλώνει και το όνομα του, ένα alternative περιοδικό που ασχολείται με την εναλλακτική κουλτούρα. Στο editorial διαβάζω, ότι όσα χρόνια κυριαρχούσε το "lifestyle", το σύστημα δεν επέτρεπε τη δημιουργία περιοδικών που θα απέκλιναν από το mainstream της εποχής. Έτσι, οι εκδότες του περιοδικού θεωρούν πως η οικονομική κρίση, που έκανε πολλά lifestyle περιοδικά να ξεκουμπιστούν, έδωσε την ευκαιρία σε αυτούς, να "ξεμυτίσουν" και να δώσουν προς πώληση στα περίπτερα το εναλλακτικό παιδί τους. Το Alt life, με άλλα λόγια, γεννήθηκε χάρη στο θάνατο του Nitro...Φήμες μάλιστα κάνουν λόγο για μετενσάρκωση...
Το περιεχόμενο του περιοδικού αφορά κυρίως την εναλλακτική τέχνη της φωτογραφίας, του graphic design, του styling, της μόδας, της μουσικής, του performing, με παρουσιάσεις και συνεντεύξεις καλλιτεχνών από τους χώρους αυτούς, παρουσίαση και review για events και φεστιβάλ, μουσικές προτάσεις.
Το περιοδικό, όμως, δε μένει σε αυτά, αλλά σοκάρει με πολλές φωτογραφίες (το κέντρο βάρους του περιοδικού) και άρθρα με πολύ προκλητικό περιεχόμενο. Και όταν λέμε προκλητικό, το εννοούμε! Από fetish μέχρι BDSM!! Το περιμένατε αυτό από ελληνικό περιοδικό;
Το Alt life καλεί όσους εναλλακτικούς καλλιτέχνες θέλουν να προβάλουν τη δουλειά τους σε αυτό.
Ισως αυτό είναι το πιο εναλλακτικό περιοδικό που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στην Ελλάδα. Ούτε το Freeze δεν ήταν τόσο...

ESQUIRE ΚΑΙ MADAME FIGARO ΓΙΑ HIPSTERS

Οι hipsters είναι ένα φαινόμενο της εποχής με το οποίο δε θα μπορούσαν να μην καταπιαστούν τα lifestyle περιοδικά ποικίλης ύλης. Διάβασα δυο άρθρα για αυτήν την παράξενη και όχι και τόσο γνωστή στην Ελλάδα φυλή, στο Esquire (τεύχος Δεκεμβρίου 2012) και στο Madame Figaro (τεύχος Δεκεμβρίου 2012).

Στο εξαιρετικό άρθρο-ρεπορτάζ του στο Esquire ο Alexis Petridis ταξιδεύει προς Αγγλία μεριά, στο Λονδίνο, εκεί που βρίσκεται η καρδιά των hipsters και συνομιλεί με φιλόλογους, ακαδημαικούς, δημοσιογράφους, παλαίμαχους χίπστερ, ενώ κάνει την έρευνα του στο ίντερνετ και σε χιπστεροσάιτ, προσπαθώντας να ανακαλύψει τι κρύβεται πίσω από τα άτομα αυτά που έχουν μουστάκι, skinny τζην παντελόνι, καρό πουκάμισο, φοράνε γυαλιά χωρίς να έχουν μυωπία και έχουν πόρωση με την εναλλακτική μουσική και ο,τιδήποτε εναλλακτικό. Ο ρεπόρτερ μέσα από το έρευνα του και από τις συνομιλίες του μας παραθέτει δεδομένα για τη φυλή αυτή : Οι χίπστερ δουλεύουν σε μικρές δισκογραφικές, σε εταιρείες παραγωγής, αρθρογραφούν σε μικρά σάιτ στο ίντερνετ, κάνουν ταινίες μικρού μήκους. Κάποιοι θεωρούν ότι είναι πλουσιόπαιδα που κάνουν τη ζωή τους σε πρώην υποβαθμισμένες περιοχές, άλλοι ότι είναι σνομπ ελιτιστές. Βασική εμμονή των χίπστερ είναι η πειραματική indie μουσική. Ο ρόλος του χίπστερ θεωρείται ότι είναι να γνωρίζει πράγματα για τις τέχνες κυρίως, που η μάζα δεν γνωρίζει. Να μαθαίνει για πράγματα γύρω από τη μουσική, τη μόδα, την τέχνη πρώτος απ' όλους. Εξάλλου οι χίπστερ "ήταν παρόντες σε όλα τα σημαντικά σταυροδρόμια της σύγχρονης λαικής κουλτούρας. Οι ίδιοι δεν έγιναν ποτέ μεγάλοι καλλιτέχνες, αλλά λειτούργησαν σαν παρένθετες μητέρες για πολλούς μεγάλους καλλιτέχνες". Ο αρθρογράφος φέρνει τα παραδείγματα των Beatles, Pink Floyd, Sex pistols αλλά και του χιπ-χοπ. Οι χίπστερ προκαλούσαν αρνητικά σχόλια και στο παρελθόν, όταν αποκαλούνταν χίπηδες, η κοινή γνώμη τους μισούσε, ενώ δέχονταν μέχρι και σωματική επίθεση. Σήμερα προκαλούν αντιπάθεια επειδή θεωρούνται σνομπ, αλλά και περιφρόνηση επειδή δεν κάνουν κάτι επαναστατικό. Ο αρθρογράφος συμπεραίνει ότι στην εποχή του ίντερνετ, που ο καθένας δυνητικά και θεωρητικά έχει πρόσβαση στα πάντα και σε κάθε τι εναλλακτικό, ο χίπστερ "μπαίνει αναγκαστικά στο ταμείο ανεργίας" αφού δεν είναι ο μόνος που εντοπίζει το πρωτοποριακό. Ένα ανοήτο, επιφανειακό, "χιπστερικό" συμπέρασμα, το οποίο χαλάει όλο το υπόλοιπο εξαιρετικό άρθρο. Όχι πως θέλω να υπερασπιστώ τους χίπστερ, αλλά μην λέμε τώρα και ό,τι θέλουμε. Εκτός αν ο Παντελής Παντελίδης θεωρείται χιπστερική ανακάλυψη. Ούτε καταλαβαίνω αυτό που λέει ο Άλεξ Μίλερ στον αρθρογράφο : "Με το που εμφανίζεται μια νέα μπάντα, τη μαθαίνουν ακόμα και οι ηλικιωμένοι που παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις. Αυτό αμβλύνει το χάσμα των γενεών και απαλείφει οποιαδήποτε αίσθηση ή ανάγκη επαναστατικότητας. Οι νέοι δεν έχουν κάποιον απέναντι τους για να επαναστατήσουν εναντίον του. Δε φταίνει αυτοί. Ζούμε στην εποχή της μέσης νεότητας - αυτό είναι το τελευταίο προιόν του όψιμου καταναλωτισμού. Όλοι συμπεριφερόμαστε σαν να ανήκουμε στην ίδια, απροσδιόριστη, αλλά σίγουρα νεανική ηλικία". Κάποιος να μας διαφωτίσει; Τι θέλει να πει ο ποιητής; Ο αρθρογράφος κλείνει γράφοντας : "Ο χίπστερ δεν πέθανε. Αντιθέτως, κατέκλυσε την ποπ κουλτούρα με τέτοια σαρωτική σφοδρότητα, που λίγο πολύ πια όλοι είμαστε χίπστερ". Αναρωτιέμαι αν το εννοεί αυτό που λέει ή αν το σκεφτόταν πολύ ώρα πριν το γράψει.


Το άρθρο της Μαρίας Παπαγρηγορίου στο Madame Figaro εστιάζει κυρίως στη γυναίκα χίπστερ και στο ενδυματολογικό κομμάτι, αλλά κάνει και μια γενικότερη αναφορά. "Στα μέσα των '00s, με την οικονομική κρίση να χτυπά την πόρτα, με τον άκρατο καταναλωτισμό να ξεφουσκώνει σαν παραμύθι με δυσάρεστο φινάλε και με το mainstream να έχει αρχίσει πια να αφήνει μια πικρή, πικρότατη γεύση, η θεαματική εμφάνιση του/της hipster έγινε δεκτή με ενθουσιασμό" γράφει. Πόσο σχετίζεται η οικονομία της χώρας με τους χίπστερ, πώς περιοδικό που προωθεί τον άκρατο καταναλωτισμό γράφει ότι αυτός ξεφούσκωσε, πόσο πικρή είναι η γεύση του mainstream και πόσο ενθουσιασμένοι είμαστε που εμφανίστηκαν οι χίπστερ, δεν το γνωρίζω...
Κάνει λόγο για έκφραση μιας φινετσάτης, εναλλακτικής και εκλεκτικής αισθητικής, για απέχθεια προς το mainstream και οτιδήποτε εμπορικό, για αδυναμία σε μέσα όπως το blog, το instagram, το pinterest.
Όσο για το αν ο hipster πέθανε, η αρθρογράφος γράφει ότι εφόσον ο hipster έγινε κομμάτι του κατεστημένου και του συστήματος και έπαψε να είναι μειονότητα και να αψηφα την κατεστημένη αισθητική, τότε ναι, όσοι το ισχυρίζονται αυτό, έχουν δίκιο. Και δίνει το παράδειγμα της Adele που τραγούδησε για τη νέα ταινία του James Bond (;). "Οταν έχουμε να κάνουμε με κάτι τόσο προσωπικό, personalized, με κάτι που επιδιώκει να είναι μοναχικό, σπάνιο, μακριά από τη μάζα που σήμερα είναι και προβλέπεται ότι θα παραμείνει κυριολεκτικά παντοδύναμη, ο θάνατος μπορεί άνετα να ισοδυναμεί με την αποδοχή και την καταξίωση". Τι θέλει να πει η ποιήτρια;

ΥΓ. Ειρωνεία : Το αμέσως επόμενο θέμα μετά τους χίπστερ στο Esquire είναι η...Demy και στο Madame Figaro o Χριστόφορος Παπακαλιάτης.
ΥΓ2.Γιατί οι χίπστερ εκνευρίζονται όταν τους λένε χίπστερ;
ΥΓ3.Τελικά πέθαναν οι χίπστερ; Ας μας πει κάποιος.
ΥΓ4.Είμαστε όλοι χίπστερ; Σε ποιο κόσμο ζουν τα λαιφσταιλ περιοδικά; Ας τους ξυπνήσει κάποιος. Στην Ελλάδα ζούμε!

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ FUNNY

ΤΟ ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ : "Δεν εχω προσωπικες ατζεντες κ κατευθυνομενες επιλογες". Ελλη Σταη, Ραδιοτηλεοραση

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ STEFANOS AND THE MEDIA

Επιτέλους ήρθε η ώρα του μεγάλου διαγωνισμού! Είναι ο πρώτος διαγωνισμός του blog και ελπίζω πως θα ακολουθήσουν και άλλοι. Ο διαγωνισμός είναι δικής μου έμπνευσης και ο διοργανωτής είμαι εγώ! Πλάκα δεν έχει;;

ΛΟΙΠΟΝ
Πρέπει να απαντήσετε σε μια σχετικά εύκολη ερώτηση.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 10 ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ (2-3 ΜΗΝΕΣ) ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ;;

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ :

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ RISE & FALL CIVILIZATIONS AT WAR ΜΑΖΙ ΜΕ PLAYABLE DEMOS ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ PC MASTER

23 PLAYABLE PS3 GAMES

11 ΠΛΗΡΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΞΙΑΣ 377 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ PC MAGAZINE

ΤΟ CD ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΣΙΡΑ "ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

ΤΟ CD ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΥ "ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ"

ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕ ΓΝΩΣΤΑ ΡΟΚ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ INKED

CD ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ C.N.S/ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ/ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΦΛΕΡΥ ΝΤΑΝΤΩΝΑΚΗ

ΚΑΙ 100 ΕΥΡΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ΣΤΕΙΛΕ E-MAIL ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ stefanosmax@hotmail.com

ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΤΟ BLOG.


ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ TRAVELSTYLE.GR

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ 3.000 ΕΥΡΩ ΜΕΤΡΗΤΑ!

2ος : ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΤΟ ANEMOLIA HOTEL ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ
3ος : ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΤΟΝ ΞΕΝΩΝΑ ΟΙΧΑΛΙΑ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΗ
4ος : ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΤΟ CASTELLO DI HARIA ΣΤΗ ΜΑΝΗ
5ος : ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΤΟ MUSSES SUITES ΣΤΟΝ ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟ

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΛΗΡΩΣΗ!

ΓΡΑΨΕ ΑΤ, ΣΤΕΙΛΕ SMS ΣΤΟ 19544 ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ!

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΣΤΟ TRAVELSTYLE.GR

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ!!

Ειμαι τρομερα εξοργισμενος. Σερφαρα στο ιντερνετ και επεσα -ατιμη στιγμη- σε ενα αθλιο "ενημερωτικο" σαιτ, απο αυτα που φυτρωνουν σαν τα μανιταρια. Το συγκεκριμενο λοιπον σαιτ με το αισχρο φτηνιαρικο ονομα aggouria.gr ειναι στυλ tromaktiko, με καταιγισμο απο ειδησουλες οι οποιες ειναι ολες αντιγραφη απο αλλα σαιτ χωρις υπογραφη και χωρις αναφορα πηγης. Αυτο, ομως, που πραγματικα με εξοργισε και μου γ***** εντελως την ψυχολογια ειναι οτι πολλες απο αυτες τις ειδησεις ειναι απιστευτα ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ και ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ. Συγκεκριμενα ειδα μια "ειδηση" που πραγματικα ο,τι και να πω θα ειναι λιγο για να περιγραψω αυτο που ενιωσα. Ενιωσα πραγματικα απιστευτη οργη, θυμο, και δεν ξερω και εγω τι αλλο, οχι μονο για αυτο το αισχρο γεγονος, για το τερας που εκανε αυτο το αισχρο πραγμα, αλλα και για το σαιτ που δημοσιευσε αυτη την ειδηση. Θα μου πειτε, αφου συμβαινει, γιατι να μη δημοσιευθει; Ειναι μεγαλη συζητηση αλλα εγω θα πω οτι θα προτιμουσα να μη δημοσιευθει. Πλεον το ιντερνετ εχει γινει ξεφραγκο αμπελι. Εχουμε ξεφυγει εντελως, το καταλαβαινετε; Στην τηλεοραση ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση δε θα εβγαινε ενα τετοιο θεμα και αν τυχον εβγαινε το καναλι θα ετρωγε γερο προστιμο απο το ΕΣΡ. Στο ιντερνετ πλεον ο καθενας μπορει να ανεβασει ο,τι πιο αρρωστημενο υπαρχει, να το παρουσιασει σαν δικη του ειδηση και να βγαλει και λεφτα. Που στο καλο ειναι η διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος;;; Τα παιδια δεν τα σκεφτονται που μπορει να βρεθουν να βλεπουν αυτα τα αισχρα πραγματα; Και δεν ειναι μονο τα παιδια ομως. Εγω δηλαδη δεν επηρεαστηκα που ειδα αυτο το πραγμα; Μου χαλασε εντελως η διαθεση μου. Τι θα γινει λοιπον με το ιντερνετ; Αυτη ειναι η ελευθερια λογου, η ελευθερη διακινηση ιδεων και δεν ξερω τι; Να τα βρασω ολα αυτα αν ειναι να βλεπω και να διαβαζω τετοια πραγματα. Χιλιες φορες καλυτερα η τηλεοραση. Δε θελω πραγματικα να αναφερθω στο περιεχομενο της "ειδησης". Ευχομαι μονο αυτο το τερας που εκανε αυτη την πραξη να καει στην κολαση και να υποφερει με το χειροτερο τροπο. Δεν ξερω τι αλλο να πω.

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

ΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΖΩΝΗ

Πάμε να δούμε και τους χαμένους της φετινής σεζόν σε κάθε τηλεοπτική ζώνη. ΙΔΟΥ :

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΖΩΝΗ : Πρώτη γραμμή
(Ψυχρό το δίδυμο Λυριτζής-Οικονόμου. Όσα χρόνια και να μείνουν σε αυτή τη ζώνη, δε θα γίνουν ποτέ σαν τον Παπαδάκη που βγάζει μια "ζεστασιά" στο μεγάλης ηλικίας κοινό, που τον βλέπει σαν τον δικό του άνθρωπο. Ένα σημαντικό ελάττωμα τους είναι ότι δεν έχουν δυνατή φωνή. Συγγνώμη, αλλά ο παππούς και η γιαγιά εύκολα τους παίρνει ο ύπνος όταν ο παρουσιαστής μιλάει τόσο σιγά. Ενώ ο Παπαδάκης βάζει μια φωνή, έχει και την Κανέλλη και κρατάει τους παππούδες ξύπνιους. Δεν είπα να φωνάζουν. Αλλά μπορούν να ανεβάσουν λίγο το volume και να γίνουν πιο "ζωηροί". Γενικά, είναι ένα βαρετό και αδιάφορο δίδυμο που είναι σχεδόν αδύνατον να ξεπεράσει το πρωινό του mega και του ANT1)

ΠΡΩΙΝΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΖΩΝΗ : Ο πρίγκιπας του Μπελ Αιρ
(Μια αδιάφορη αμερικάνικη σαχλοκωμωδία)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ : Life
(Πιο βαρετό πεθαίνεις...)

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ : ΦΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ LIVE
(Παρότι η εκπομπή βλέπεται και είναι μια ευχάριστη παρέα για ένα απόγευμα στο σπίτι, σημειώνει πάντα μονοψήφια νούμερα. Πιθανόν φταίει το αδιάφορο και χλιαρό πάνελ. Ίσως πάλι το τηλεοπτικό κοινό δεν έχει όρεξη να βλέπει βλακειούλες σε μια εποχή με τόσα προβλήματα)

LEAD IN : ΣΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ
(ΔΝΤ, Τροικα, πολιτική επικαιρότητα, μια από τα ίδια γενικά, παράθυρα, τσακωμοί. Ο Ευαγγελάτος δεν έχει πια πέραση. Καιρός ήταν...)

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ : ΣΚΑΙ ΝΕΑ
(Ένα "απλό", σοβαροφανές, "αυστηρό" δελτίο ειδήσεων με μια παρουσιάστρια που σε τρομάζει σχεδόν με το αυστηρό βλέμμα της. Δεν έχουν συνηθίσει σε τέτοια οι Έλληνες...)

PRIME TIME : SON
(Εντάξει, τα τούρκικα κάνουν μεγάλη τηλεθέαση, αλλά δε σημαίνει πως ό,τι τούρκικο και να δώσεις στον λαό, θα το φάει. Δεν είναι και τόσο υπνωτισμένο το κοινό όπως ίσως νομίζουν τα κανάλια)




WHAT'S NEXT

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ :

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΖΩΝΗ


ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΖΩΝΗ

Πάμε να δούμε και τους δεύτερους σε κάθε τηλεοπτική ζώνη. ΙΔΟΥ :

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΖΩΝΗ : ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA
(Ο Παπαδάκης και αυτή τη σεζόν κατέχει την πρωτιά και περνά το δίδυμο του mega με τουλάχιστον 10 μονάδες!)

ΠΡΩΙΝΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΖΩΝΗ : FTHIS TV
(Η έγκυος Σταματίνα ξεκίνησε από τη βραδυνή ζώνη, πήγε στην απογευματινή και μόλις γκαστρώθηκε, εντελώς τυχαία, πήγε στην πρωινή. Έτσι η Σκορδαλιά απέκτησε αντίπαλο, αλλά προς το παρόν εύκολο, αφού τον περνάει για τουλάχιστον 20 μονάδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ : ΕΛΕΝΗ
(Βασίλισσα της μεσημεριανής ζώνης δεν είναι η Ελένη Μενεγάκη, αλλά η Ελένη Βλαχάκη)

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ : ΜΙΛΑ
(Η Τατιάνα παρότι είναι δυνατή παίκτρια, χάνει τη μάχη από τη χαμηλοβλεπούσα Μινέ που τη βγάζει νοκ-αουτ)

LEAD IN : ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
(Είναι δυνατόν να κερδίσει η ψευδομυθοπλασία με τους ερασιτέχνες ηθοποιούς την μυθοπλασία με τους επαγγελματίες;)

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ : ΑΝΤ1
(Ο λόγος που το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 είναι δεύτερο είναι ο λόγος που αυτό του mega είναι πρώτο)

PRIME TIME : ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ
(Στη μάχη Ελλήνων και Τούρκων νικητές είναι οι γείτονες μας. Σιγά μη νικούσαν οι κατακαημένοι, ταλαιπωρημένοι και φτωχοί κυριολεκτικά "Βασιλιάδες" τον "Μεγαλοπρεπή")

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΖΩΝΗ

Ποιοί είναι οι πρώτοι σε κάθε τηλεοπτική ζώνη; Ποιοί είναι οι κερδισμένοι - μέχρι τώρα τουλάχιστον - της φετινής τηλεοπτικής σεζόν; ΙΔΟΥ :

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΖΩΝΗ : ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1


ΠΡΩΙΝΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΖΩΝΗ : ΠΡΩΙΝΟ MOU


ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ


ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ : ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ


LEAD IN : ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ


ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ : MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ


PRIME TIME : ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ

Σχόλιο : Λοιπόν...Τι έχουμε; 

Τον Γιώργο Παπαδάκη που είναι σε αυτή τη ζώνη από αρχή ιδρύσεως της ιδιωτικής τηλεόρασης και σταθερά σε αυτήν μέχρι τώρα στο ίδιο κανάλι για 20 και κάτι χρόνια. Σταθερή αξία που λέμε. Τον έχει συνηθίσει και αγαπήσει το τηλεοπτικό κοινό και τον επιβραβεύει καθημερινά. Για τις γιαγιάδες και τους παππούδες είναι ο δικός τους άνθρωπος. Είναι η παρέα τους. Ο άνθρωπος που τους ενημερώνει, που τους λέει κάνα αστειάκι, που κάνει κοινωνική κριτική, που τους λέει τι σύνταξη θα πάρουν ή δε θα πάρουν κτλ. Τι να λέμε τώρα; Είναι μιντιακό φαινόμενο ο Παπαδάκης, είτε τον συμπαθείς είτε όχι. Είναι ένας συμπαθής ασπρομάλλης φαφλατάς με λέγειν, που  είναι μέσα στα κοινωνικοπολιτικά πράγματα της χώρας, παρότι δεν έχει κάνει ποτέ ο ίδιος ρεπορτάζ, αλλά 20 χρόνια στην καρέκλα έχει γίνει η πολιτική εγκυκλοπαίδεια της μεταπολίτευσης, που ξέρει να καλεί τους κατάλληλους πολιτικούς, που ξέρει να κάνει τις κατάλληλες ερωτήσεις, που ξέρει να λέει αυτά που θέλει να ακούσει το κοινό του και που καλεί την φίλη του Λιάνα Κανέλλη που είναι κάτι σαν το δεξί του χέρι και χωρίς την οποία η εκπομπή δε θα ήταν αυτή που είναι. Εκτός, βέβαια, από τους μεγάλης ηλικίας ανθρώπους, τώρα ο συμπαθής φαφλατάς έχει αποκτήσει και πιο νεανικά κοινά με την ανεργία στη χώρα μας να είναι στα ύψη. Γιατί όχι; Ο Παπαδάκης αρέσει και στους νέους. Άλλωστε ο Παπαδάκης έχει πολλά θέματα γύρω από την ανεργία και τα εργασιακά. Και ένας πολιτικός καυγάς με την Κανέλλη και τον Άδωνι δεν ελκύει μόνο τους παππούδες.

Πρωινό mou...Τα πρωινάδικα είναι ένα τηλεοπτικό προιόν που από την αρχή ίδρυσης της ιδιωτικής τηλεόρασης καθιερώθηκαν και έγιναν συνήθεια κυρίως στις νοικοκυρές. Γιατί είναι πρώτο το πρωινό του mega; Απλό. Επειδή είναι mega και επειδή παίζει μόνο του μπάλα, ή τουλάχιστον έπαιζε μέχρι τώρα, αφού τώρα ήρθε η Τσιμτσιλή στον "ανταγωνισμό". Σαν πρωινάδικο δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Μια από τα ίδια. Μαγειρική, ζώδια, κουτσομπολιό. Η Φαίη Σκορδά αποστασιοποιημένη, σαν να μην είναι εκεί. Ο Λιάγκας, καλός μόνο στο να κάνει συνεντεύξεις από τα γνωστά προβλέψιμα πρόσωπα της showbiz. Ο Ουγγαρέζος καλός στο να γελάει δυνατά και η Σταμάτη να πετάει τη χολή της και τα υπονοούμενα της.

Κωνσταντίνου και Ελένης...Ένα ακόμα τηλεοπτικό, ίσως παγκόσμιο, φαινόμενο. Η σειρά με τις περισσότερες επαναλήψεις στην ελληνική τηλεόραση. Ένα φτηνιάρικο σήριαλ γυρισμένο σε τηλεοπτικά στούντιο που ποντάρει στο χοντροκομμένο χιούμορ και τις ατάκες. Τηλεοπτικό ναρκωτικό στο οποίο έχει εθιστεί το αποχαυνωμένο τηλεοπτικό κοινό. Ο ΑΝΤ1 μας ψεκάζει χρόνια τώρα...Η σειρά έχει οφελήσει σημαντικά τους αλλοδαπούς στην εκμάθηση της ελληνικής αργκό...

Το κορίτσι που αγάπησα...Τούρκικο παραμυθάκι. Οι Έλληνες μισούν τους Τούρκους αλλά αγαπάνε ή μάλλον έχουν εθιστεί στις τούρκικες μελοδραματικές σαπουνόπερες. Ο γλυκούλης καστανός με τον οποίο είναι ερωτευμένη η πρωταγωνίστρια του έργου θα καταφέρει να "νικήσει" τον αρρενωπό μελαχρινό, που παντρεύτηκε την πρωταγωνίστρια παρά τη θέληση της, αλλά τώρα που το ξανασκέφτεται δεν είναι και άσχημος, τουλάχιστον στο σεξ; Λες και δεν ξέρουμε την απάντηση...

Κλεμμένα όνειρα...Η αριστουργηματική καθημερινή κοινωνική-δραματική σειρά δε θα μπορούσε παρά να είναι πρώτη στην prime time ζώνη, πρώτον και σημαντικότερον επειδή πρόκειται για μια πολύ καλή δουλειά από όλες τις απόψεις, και δεύτερον επειδή είναι σχεδόν η μοναδική ελληνική σειρά που παίζει φέτος.

Mega γεγονότα...Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που όλοι σχολιάζουν αρνητικά και όλοι το βλέπουν...Ο Έλληνας τηλεθεατής δε θέλει απλά την είδηση, θέλει και το σχόλιο ακόμα και αν προέρχεται από τον αντιπαθητικό Γιάννη Πρετεντέρη. Επίσης, δε θέλει πολλές ειδήσεις, αλλά θέλει τις "σημαντικότερες" ειδήσεις ή τη "σημαντικότερη" είδηση της ημέρας με πολύ ανάλυση, σχόλιο, διαφωνίες και καυγάδες. Για να ανάβουν τα αίματα...

Σουλειμάν...Στην Ελληνίδα μέση νοικοκυρά αρέσουν οι τούρκοι εραστές. Πόσο μάλλον αν ο τούρκος εραστής είναι με μεγάλα γαλάζια εκφραστικά μάτια, είναι σουλτάνος, μεγαλοπρεπής, εξουσιαστής και άτακτος σεξουαλικά. Η Ελληνίδα μέση (;) νοικοκυρά ερεθίζεται με τα μεγαλοπρεπή φορέματα, στέμματα και όλα αυτά τα βασιλικά ενδύματα. Όσο πιο ντυμένος είναι ο σουλτάνος, τόσο περισσότερο η φαντασία της οργιάζει. Ευτυχώς, η σειρά προβάλλεται τώρα που έχει κρύο, γιατί αν έπαιζε το Καλοκαίρι, η μέση μάλλον καμιά συγκοπή θα πάθαινε.






Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Ο ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΣ ΠΡΩΗΝ ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ "4 ΤΡΟΧΩΝ"

Και εκεί που είχα απογοητευτεί από το αντικείμενο ενασχόλησης μου με τα ελληνικά media, με τις βαρετές δηλώσεις των τηλεστάρ, την ανακύκλωση των τηλεοπτικών νέων, τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα και τη showbiz, με τη Μενεγάκη, το Dancing, τα τούρκικα, τα κλεμμένα κτλ, διάβασα τη συνέντευξη του Κώστα Καββαθά στο περιοδικό Ough για να έρθω λίγο στα ίσα μου, γιατί με όλα τα παραπάνω, είχα απλά ξενερώσει τη ζωή μου.
Τον πρώην εκδότη των "4 τροχών" έχω χαρακτηρίσει μίζερο και γκρινιάρη. Και δεν είμαι ο μόνος τελικά. Ο ίδιος λέει ότι όλοι οι "εκφραστές του κράτους ανασυγκρότησης και του εκσυγχρονισμού του Σημίτη, όπως ο Πρετεντέρης" τον κατηγορούσαν γι' αυτό. "Ποιος γκρινιάρης, μωρέ μαλάκα; Πάρτα τώρα! 320 ευρώ σύνταξη τώρα, στον άλλον που δουλεύει 42 χρόνια" απαντάει στις κατηγορίες. Άνθρωπος εξόχως αντιφατικός. Μεγάλος εχθρός του καπιταλισμού, ο οποίος τον εξέθρεψε. Εξέδιδε το πιο πετυχημένο περιοδικό αυτοκινήτου στη χώρα, χωρίς να θεωρεί τη δημοσιογραφία αυτού του είδους σοβαρή. "Να γράψεις τώρα για την καινούρια Μερσεντές ή την καινούρια Άουντι; Δεν πρέπει να 'σαι σοβαρός". Ο ίδιος έκανε σχόλια του τύπου "πώς γίνεται να είναι μια χώρα όπως η Ελλάδα που δεν παράγει, πρώτη σε μερσεντές;", ή ότι "ο καπιταλισμός σκοτώνει μεταφορικά και κυριολεκτικά τους ανθρώπους για να έχουν κάποιοι Μερσεντές με ABS και δερμάτινα καθίσματα". Όσοι βέβαια διάβαζαν τον Κώστα Καββαθά, ξέρουν ότι πρόκειται για ένα έντονα πολιτικοποιημένο και σκεπτόμενο άτομο.
Πιστεύει ότι αυτή η κρίση θα τελειώσει τη σημερινή μορφή του καπιταλισμού. Ειλικρινής άποψη ή αποτέλεσμα απογοήτευσης του σε επαγγελματικό επίπεδο; Πώς γίνεται, αλήθεια, να πολεμάς το σύστημα που σε έκανε αυτό που είσαι; Θα μου πείτε, και οι φοιτητές δεν τα βάζουν με το σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρότι χάρη σε αυτό έχουν μια καλή θέση στην αγορά εργασίας (λέμε τώρα...); Και πολλοί τραπεζίτες δεν έχουν (κρυφά) κακή άποψη για τον καπιταλισμό; Δεν πολεμάμε μόνο αυτό που μας αποκλείει κοινωνικά αλλά και αυτά που κοινωνικά είναι εκ των ων ουκ ανευ. 
"Πιστεύω ότι θα γίνουν πολλοί μεγάλοι τοπικοί πόλεμοι που θα μειώσουν τον πληθυσμό. Δεν θα γίνει παγκόσμιος, αλλά μεγάλοι περιφερειακοί πόλεμοι", δηλώνει. Ο πρώην ισχυρός εκδότης εκφράζει την αποστροφή του στον Πέτρο Κωστόπουλο αλλά και το παράπονο του ότι όλοι ασχολήθηκαν με αυτόν και τον Λυμπέρη και κανείς με αυτόν. "Εχω πετάξει μαχητικά, πήγα 2.400 χιλιόμετρα την ώρα, πήγα πιο ψηλά απ' όλους τους Έλληνες στην ιστορία", λέει με παράπονο, ενώ επισημαίνει ότι χάρη στα περιοδικά του, χιλιάδες παιδιά πήγαν στις πολυτεχνικές σχολές.
Και γυρνάμε ξανά στις αντιφάσεις του πολέμιου του συστήματος, κ. Καββαθά, που οδηγεί πολλές και   ακριβές μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια...Ενώ παραδέχεται ότι το περιοδικό του τον έκανε ζάμπλουτο και τον έβαλε στο χρηματιστήριο, χαρακτηρίζει "ύβρις του κεφαλαίου" το ότι το περιοδικό του είχε 500 σελίδες με 170 σελίδες διαφημίσεις, όταν το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό περιοδικό στην Αμερική έχει 220 σελίδες και 70 σελίδες διαφήμισης.
Ο Κώστας Καββαθάς, σύμφωνα με το άρθρο του περιοδικού, παράτησε το Πολυτεχνείο, δούλεψε στην εφημερίδα "Μεσημβρινή", έκανε για 25 χρόνια εξωτερικό δελτίο και για 42 χρόνια ήταν εκδότης περιοδικών όπως "4 τροχοί", "Ηχος", "Πτήση" και "RAM". Οπως ισχυρίζεται, τέλος, έχασε την εταιρεία του, τις "Τεχνικές Εκδόσεις" για δυο λάθη που έκανε : για το εργοστάσιο που έκανε για να τυπώνει τα περιοδικά του και για το ότι συνεταιρίστηκε με κάποιον που αποδείχτηκε το μεγαλύτερο λαμόγιο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που του έφαγε 13 εκατ. ευρώ.