Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

ΤΟΣΟ ΜΕΛΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ...

Αχ ποσο σ αγαπω Σταυρο...πες το μου ξανα...σ αγαπω σ αγαπω σ αγαπω...θελω να ειμαστε για παντα μαζι...εισαι τα παντα για μενα...εισαι η ζωη μου ολακερη...θελω να σε εχω παντα στο πλαι μου...μαζι σου ειμαι παντα αισιοδοξος...ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ : ΕΛΕΟΣ! Ακομα και η ρομαντικια χοντρουλα απο το καρουζελ θα ξενερωνε με τοσο μελι...Και δεν ειναι μονο το μελι, που ετσι κι αλλιως, σε μας τα αγορια δεν αρεσει, ειναι που αυτο το μελι ειναι ασταματητο και οτι το ζευγαρακι αυτο δε σε πειθει καθολου...ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ. Περισσοτερο με επεισε ο ρωσος με τη χρυσα στη σημερινη σκηνη. Πολυ καλη σκηνη. Επισης, αυτο που λεει η Φαιη του Σταυρου "υποσχεσου οτι δε θα με αφησεις ποτε" καθολου δε μου αρεσε. Εγω θα ξενερωνα πολυ αν μου το λεγε αυτο μια κοπελα. Ετσι νομιζω δηλαδη...σχεδον απειλεις τον αλλον να μη σε χωρισει...Τελος, δε νομιζω οτι η Φαιη ειναι πρωταγωνιστρια ετσι και αλλιως...Δεν ειναι η κλασικη σειρα με το ζευγαρι να ειναι οι πρωταγωνιστες...πρωταγωνιστες ουσιαστικα ειναι η οικογενεια Μαλτεζου. Οποτε καπως δικαιολογειται ο αδιαφορος χαρακτηρας της Φαιης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου