Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Η ΤΟΠ ΣΚΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 217

Γεια σας κλεμμενοφαν

η τοπ σκηνη για μενα απο το σημερινο επεισοδιο ειναι αυτη με τον Αρη και τη Χρυσα. Παραθετω τους διαλογους και τη σχολιαζω μαζι με τη γιαγια μου που ειναι και αυτη φανατικη της σειρας.

-Δε βγηκες;

-Θελω να διαβασω.

(γιαγια : τι καλο κοριτσι που εγινε η Χρυσα. επιτελους εστρωσε. εγω : ξενερωτη εγινε και τωρα παει να γινει και φυτουκλα. την προτιμουσα κακια και δολιοπλοκα. γιαγια : τελικα εγγονε μου σου αρεσουν οι κακοι ηρωες και αυτο με ανησυχει πολυ. εγω : απλα εχουν περισσοτερο ενδιαφερον γιαγια)

-Αν συνεχισεις ετσι θα γινεις υποδειγμα φοιτητριας. Συγχαρητηρια, by the way (γιαγια : τι ειπε;; εγω : by the way, δηλαδη παρεπιπτοντως) εμαθα οτι εσκισες στο διαγωνισμα.

-Δε βαριεσαι...

-Γενικοτερα, εισαι καλα;

-Το παλευω.

-Δεν ειναι ευκολο, το ξερω. Τους βλεπω ολους ποσο στραβωμενοι σε κοιτανε στο κολλεγιο, αλλα μην αγχωνεσαι, θα τους περασει, θα το ξεχασουνε γρηγορα. (εγω : με τον ιδιο τροπο που ξεχαστηκε η συλληψη των παιδιων που κανανε τις ληστειες στην Κοζανη. γιαγια : που κολλαει αυτο; εγω : κολλαει στο οτι ολα τελικα ξεχνιουνται ακομα και πολυ σοβαρα θεματα. στην αρχη ειναι δυσκολο, επωδυνο, αλλα δεν κραταει για παντα. τα ΜΜΕ βρισκουν νεο θεμα και θαβουν τα παλια που τελικα ξεχνιουνται γιατι ολοι ασχολουνται με το νεο)

-Δεν με ενδιαφερει τι κανουν. Εγω ξερω πως εκανα το σωστο, εστω και στο τελος, οποτε...(εγω : εδω κολλαει αυτο που ειπα πριν, κανεις το σωστο και αυτο εχει σημασια. μπορει να πεσουν να σε φανε, θα πονεσεις πολυ, αλλα στο τελος θα σου βγει σε καλο, θα δικαιωθεις...γιαγια : γι' αυτο Στεφανε μου, να εισαι ειλικρινης παντα, οποιο κι αν ειναι το κοστος, θα δεις που στο τελος μονο σε καλο θα σου βγει)

-Δεν θες να το συζητησουμε τωρα αυτο, μην τσακωθουμε παλι. Τι εχεις παθει ρε Χρυσα; Μου λειπει το αδερφακι μου, το καταλαβαινεις;

-Και μενα μου λειπει. (γιαγια : ποιον λεει; εγω : τον Σταυρο βρε γιαγια. γιαγια : τον Σταυρο; ειναι αδερφια με τον Σταυρο; εγω : ναι. στα σημαντικοτερα παθαινεις αλτσχαιμερ. η χρυσα εμαθε οτι ο Σταυρος ειναι αδερφος της και γι' αυτο εγινε μητερα τερεζα και θελει να τον βγαλει απο τη φυλακη. γιαγια : ααα!! ετσι εξηγειται. εγω νομιζα πως απλα την επιασαν οι τυψεις)

-Ειμαστε ενταξει, δηλαδη;

-Αρη, εγω δεν εχω κανενα προβλημα μαζι σου. Απλως σε ενημερωνω οτι θα κανω τα παντα για να βγει ο Χαλκιας απο τη φυλακη.

-Ξεκολλα πια!

-Αρη το εννοω. Αν θες να το καταλαβεις χωρις φωνες, ειμαστε ok. Αν παλι προσπαθησεις να με εμποδισεις, να ξερεις οτι θα τσακωθουμε παρα πολυ ασχημα.

-Δηλαδη τι μου λες τωρα, οτι αναμεσα σε μενα και τον Χαλκια, θα διαλεγες αυτον;

-Δεν χρειαζεται να διαλεξω.

-Οχι, χρειαζεται. Και απ' ο,τι βλεπω τον βαζεις πανω απο τον αδερφο σου, ετσι δεν ειναι; Κατι σε ρωτησα. Ετσι δεν ειναι;

-Αν χρειαστει να διαλεξω αναμεσα στον αδερφο μου και...

-Ναι, αναμεσα σε μενα και τον Χαλκια, ναι ποιον θα διαλεγες;

-Τελος παντων Αρη, δεν ηθελα να πω αυτο...αναμεσα σε σενα και το σωστο ηθελα να πω...και ναι Αρη, θα διαλεγα το σωστο.

-Και ποιο ειναι το σωστο δηλαδη; Να παρεις το μερος του ενω ξερεις οτι μου εχει καταστρεψει τη ζωη;; Δε ντρεπεσαι λιγο;; (εγω : τον καταλαβαινω απολυτα τον Αρη. Η Χρυσα ειναι τραγικη ηρωιδα, γιατι ενω ξερει οτι πληγωνει τον αδερφο της, επιμενει να θελει να κανει το σωστο, αλλα ουσιαστικα και τα δυο της αδερφια ειναι εναντιον της. γιαγια : μου θυμιζει την Αντιγονη του Σοφοκλη. εγω : γιαγια μη λες τετοια και πεσουν να μας φανε. ηδη βλεπω τον κυριο Νικο να ετοιμαζει τα δαχτυλα του για να πιασουν φωτια τα πληκτρα. χαχαχα!)

1 σχόλιο:

  1. Χαχαχα!! Τρομερός ο διάλογός σας..by the way!! :Ρ Σ'ευχαριστώ που έγινες μέλος στο blog μου! Τρομερό το σχόλιό σου στο διαγωνισμό μου!! Σε ακολούθησα κι εγώ!!
    Ντίνα --> The Beauty Fairy
    Kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή