Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

ΟΙ 2 ΤΟΠ ΣΚΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΠ. 213

Γεια σας κλεμμενοφαν!
σκεφτηκα οποτε εχω χρονο να γραφω τους διαλογους απο 1-2 σκηνες ενος επεισοδιου που θεωρω οτι ειναι οι καλυτερες και πιο αξιολογες. Το ιδιο μπορειτε να κανετε και εσεις. Μπορειτε απλα επισης να λετε ποια ηταν η αγαπημενη σας σκηνη απο το καθε επεισοδιο. Εγω θελω να γραφω τους διαλογους γιατι μου αρεσουν πολυ. Ειναι πολυ καλογραμμενοι και τους απολαμβανω. Το σεναριο ειναι ενας σημαντικος λογος που παρακολουθω τη σειρα. Τα σχολια μου στις παρενθεσεις ειναι για τους διαλογους, την ερμηνεια και τη μουσικη της σειρας.

Σκηνη με Γιαννη και Μαντω στο νοσοκομειο :

-Καλυτερα να ειχα πεθανει εκει εξω απο τη φαρμα.
-Σταματα! Τι ειναι αυτα που λες;
-Καλυτερα να ημουν νεκρος παρα σακατης.
-Εμενα δε με σκεφτεσαι καθολου;
-Εσενα σκεφτομαι και ολα αυτα που σου εχω κανει. Και αυτο που ηρθε τωρα. Δεν επρεπε να μπλεξεις μαζι μου. Απο τη μερα που με γνωρισες μονο πονο σου δινω.
-Αυτο να μην το ξαναπεις ποτε, ακους; (υψηλος τονος φωνης)  Μου εχεις δωσει και χαρα. Πολυ χαρα (χαμηλωνει τον τονο της φωνης και την κανει γλυκια). Βρε μωρο μου, σε αγαπαω.
-Αν με αγαπας να με κλεισεις σε ασυλο.
-Τι ειναι αυτα που λες;
-Τοτε σκοτωσε με. Δε θελω αυτη τη ζωη.
-Εισαι τοσο εγωιστης; Αν σε εχανα θα τρελαινομουν και τωρα που μπορουμε να ειμαστε μαζι...(γυρναει προς την αλλη πλευρα και δεν νιωθει σιγουρη γι' αυτο που λεει).
-Μαζι; Θα ειμαστε μαζι; Να κανουμε τι; Να βγαινουμε εξω βολτα και να με κουβαλας με το καροτσακι; (θυμος και απελπισια)
-Δεν το πιστευω...Καλα, που πηγε ο Γιαννης που γνωρισα; Εκεινος ηταν μαχητης, ετοιμος να παλεψει για ολα.
-Η αναπηρια δεν παλευεται. Σε καθηλωνει σε ενα αναπηρικο καροτσακι και εγω αυτο δεν το θελω.
-Ποιο;
-Εισαι νεα γυναικα. Δε θελω να συνεχισεις να εισαι μαζι μου. Δε θελω να χασεις τα καλυτερα χρονια της ζωης σου με εναν αναπηρο.
-Δηλαδη τι μου λες τωρα; Να χωρισουμε;
-Αν αυτη ειναι η μονη λυση. Θελω να συνεχισεις τη ζωη σου. (Η Μαντω γυρναει προς την αλλη πλευρα σκεπτομενη). Να κοιταξεις μπροστα. Εγω δεν εχω να σου προσφερω απολυτως τιποτα.
-Δεν ακουσες τι σου ειπα πριν; Σε αγαπαω. Δεν προκειται να σε αφησω ποτε. Με ακους; Ποτε! (αποφασιστικος λογος)
-Και η αγαπη θα μας λυσει τα προβληματα; (Η Μαντω αλλαζει παλι υφος και ειναι σκεπτομενη. Γενικα εναλασσεται απο το αποφασιστικο στο σκεπτομενο). Θα σου γινω βαρος (θλιψη).

Στη διαρκεια της σκηνης παιζει σιγανα λυπητερη μουσικη χωρις ενταση.

Η σκηνη κοβεται και συνεχιζει μετα.

-Ξερω οτι εχουμε μπροστα μας πολυ δρομο, ομως θα αγωνιστουμε και θα τα καταφερουμε.
-Δε βλεπεις οτι δε βγαινει; Απο τοτε που ειμαστε μαζι ολο το παλευουμε.
-Ναι και θα συνεχισουμε να το παλευουμε (οσο ο Γιαννης μιλαει η Μαντω ειναι σκεπτικη αλλα οταν του μιλαει ειναι αποφασιστικη). Θα ζητησουμε και δευτερη και τριτη γνωμη. Τιποτα δεν εχει χαθει. Η επιστημη στα χερια μας κανει θαυματα.
-Κι ετσι να ναι, θελουμε λεφτα.
-Θα τα βρουμε.
-Που θα τα βρουμε; Δυο δουλειες εκανα και παλι δε βγαιναμε.
-Καποια λυση θα βρεθει (μιλαει ανησυχα).
-Το μπαρακι...τι θα γινει με το μπαρακι; Με τη φαρμα; Εσενα ποιος θα σε βοηθαει στη φαρμα;
-Δεν εχω απαντηση για ολα (σκεπτομενη και μετα γυρναει προς την πλευρα του Γιαννη). Το μονο που ξερω ειναι πως αν εχουμε πιστη θα τα καταφερουμε. Αυτο που εχει σημασια τωρα ειναι να γινεις καλα για να βγεις απο το νοσοκομειο. Ακουσε με. Η ζωη με εμαθε να αγωνιζομαι (μιλαει αποφασιστικα). Δε θα σε αφησω να βουλιαξεις στη θλιψη. Μαζι θα το παλεψουμε και στο τελος θα βγουμε νικητες, θα το δεις.
(Ο Γιαννης σε ολη τη διαρκεια της σκηνης ειναι θλιμμενος, θυμωμενος και μπορεις να διακρινεις οτι τα ματια του σε καποια σημεια ειναι βουρκωμενα, ετοιμος να δακρυσει).

Η αλλη σκηνη που μου αρεσε πολυ και ειχε φοβερους διαλογους ειναι αυτη με τον Αρη και το Σηφη στην ταξη :

-Τι μουτρα ειναι αυτα ρε; Σαν μπαγιατικο μυδι εισαι! (χαχαχα μπαγιατικο μυδι!! φιλε Σηφη σου κλεβω τη βρισια)
-Ευχαριστω (ωραια απαντηση).
-Τι εγινε; Το εριξες εξω χθες;
-Ναι, αλλα οχι ετσι οπως νομιζεις.
-Δηλαδη; (ο Σηφης αλλαζει σταση σωματος, χαμογελαει πονηρα γιατι του ακουγεται ενδιαφερον)
-Δηλαδη φιλε μου για αλλου πηγαινα και αλλου βρεθηκα. Περιεργη νυχτα.
-Περιεργα μας τα λες. Για μπες στο παρασυνθημα (κουναει τα χερια του)
-Το παρασυνθημα ειναι οτι τα εχω κανει σ**** (αυτη η λεξη μου τι δινει, προτιμω το "τα εχω κανει θαλασσα") σε καθε τομεα (κουναει το κεφαλι του αριστερα δεξια) και αργησα να το καταλαβω (σηκωνει τα φρυδια του).
-Τι ηπιες χθες και σε εχει πιασει το μελοδραματικο; (ειρωνικος, τον ρωταει με ειρωνεια και χαμογελο).
-Τιποτα (απανταει με χαμογελο). Τιποτα...περπαταγα ολη νυχτα και σκεφτομουνα...(αλλαζει υφος). Εκλεισα και το κεφαλαιο Φαιη (το λεει ημιαποφασιστικα).
-Χαχαχα...ναι καλα...
-Αληθεια...αληθεια σου λεω (το λεει σχεδον αποφασιστικα, δεν κοιταει το Σηφη).
-Ασε ρε...
-Σοβαρα σου μιλαω φιλε...Για εμενα εχει πεθανει (γυρναει και τον κοιταει, ετσι πειθει περισσοτερο).
-Ποτε το αποφασισες αυτο;
-Ειδα τα λαθη μου και καταλαβα πως ο,τι και να κανω πια δεν υπαρχει περιπτωση να την ξανακερδισω (εχει δακρυα στα ματια οταν το λεει).
-Μωρε και τιποτα να μην της ειχες κανει παλι δεν επαιζε. Αυτη ειναι κολλημενη με τον Χαλκια.
-Το ξερω (σηκωνει το ενα φρυδι). Και δε μπορουσα να δεχτω οτι την κερδισε αλλος (λες και ειναι μπαλα ποδοσφαιρου για γκολ...). Γι' αυτο γινομουν χειροτερος.
-Α εσυ το εχεις προχωρησει το πραγμα.
-Ρε φιλε να σε ρωτησω κατι; Σου εχει τυχει ποτε να κοιτας τον εαυτο σου στον καθρεφτη και να θες να ξερασεις; (υπερβολικη εκφραση, θα μπορουσε καλυτερα να πει "να αηδιασεις". Μπαινει σε αυτο το σημειο λυπητερη μουσικη. Ο Σηφης αλλαζει εκφραση).
Ετσι αισθανθηκα χθες. Ειδα μπροστα μου ολα αυτα που εχω κανει το τελευταιο διαστημα και αηδιασα πραγματικα (εχει δακρυα στα ματια)
-Μηπως υπερβαλεις ομως λιγο;
-Καθολου. Εχω κανει πολλα λαθη, φερθηκα εγωιστικα, φερθηκα απαισια. Γι' αυτο εχασα και τη Φαιη και την Αντα...
-Την Αντα γιατι;
-Χανω και τους φιλους μου (τωρα αυτο που κανει δεν ξερω πως λεγεται, δεν εχω σπουδασει και ηθοποιος) γιατι φερθηκα σαν παρτακιας και εκεινη ξενερωσε. Τα λαθη μου δε μπορω να τα διορθωσω, τουλαχιστον να μην τα επαναλαβω. Το θεμα ειναι οτι με τον κωλοχαρακτηρα που εχω (κοντινο για να φανει η εκφραση του) καποια στιγμη θα μεινω μονος μου (χαμογελο με δακρυ).
Η σκηνη εχει λυπητερη μουσικη (οχι δραματικη) και ακουγεται σε χαμηλη ενταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου